Askerlik süresi kısalıyor mu 2013 askerlik süresi kısalacak mı ? - Netividi

Askerlik süresi kısalıyor mu 2013 askerlik süresi kısalacak mı ?




askerlik,asker,15 ay askerlik,kısa dönem askerlik,uzun dönem askerlik
askerlik süresi 2013
Bugün 6 mayıs 2013 ve çok önemli bir müjdeyle ilk yazımı yazıyorum.Başbakan recep tayyip erdoğan ankara kızılcahamamda verdiği mesajda askerlik süresinin kısaltılması için çalışma başlattıklarını duyurdu.Bu her açıdan sevindirici bir haber.20 yaşında insanların hayatının 15 ayını yada 6 ayını çalan devlet artık terör sorununun bitmesiylede bu süreyi kısaltmayı düşünüyor.Ben askere askeriyeye yada devlete karşı değilim.Hepimiz vatanseveriz ancak "vatana hizmet" adı altında lüzumsuz,manasız işler için 20 yaşındaki gençleri rütbelelilerin uşağı yapan bu sistemi kabul etmiyorum.Askerlik tamamen paralı olmalı hem istihdam açısından hemde profosyenelleşme açısından teröründe bitmesiyle önümüzde çok büyük bir fırsat var artık.Umarım her şey yolunda gider de bu askerlik suresi ya tamamen kalkar yada makul bir sureye iner.Üniversite mezunlarının 6 ay diğerlerinin 15 ay yapması da çok adeletsiz bir durum çünkü bu devlet her yurttaşına eşit eğitim fırsatı veriyor mu ki okuyanlar okumayanlardan daha az yapıyor ? o açıdan tek tip askerliği de destekliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..