2013-2014 eğitim öğretim yılı okullar ne zaman açılacak ? - Netividi

2013-2014 eğitim öğretim yılı okullar ne zaman açılacak ?




2013,2014,okullar,okul,açılış tarihi,ne zaman
okullar ne zaman açılacak
Okulların yeniden ne zaman başlayacağını en çok merak eden şüphesiz öğrenciler velileri ve öğretmenlerdir zaten geriye fazla kişe kalmıyor :) Yeni eğitim öğretim döneminde bir çok yenilikle başlayacak bunlardan en önemlisi herhalde kılık kıyafet serbestliği olacak gerçi bu karar uygulanacak mı uygulanmayacak mı belli değil şu an ama her açıdan ben çok farklı bir eğitim öğretim yılına doğru yol alıyoruz diye düşünüyorum.Neyse şimdi okulların ne zaman açılacağını ve 2014 yarı yı tatilinin ne zamana denk geldiğini yazalım.

2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Başlangıç Tarihi

16 Eylül 2013 Pazartesi ( Birinci sınıflar ve ana sınıf öğrencileri için 9 Eylül 2013 )

2013-2014 Yarı Yıl Tatili Tarihi

24 Ocak 2014 Cuma


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..