12 Mayıs 2013 Pazar Fenerbahçe Galatasaray Maçı Geyikleri - Netividi

12 Mayıs 2013 Pazar Fenerbahçe Galatasaray Maçı Geyikleri




fb,gs,fb gs maçı,fenerbahçe galatasaray maç sonucu,maç geyikleri,sosyal medyada geyikler
Fenerbahce galatasaray maçı geyikleri
Henüz fenerbahçe galatasaray maçı oynanmadı kimin yendiği kimin yenildiği belli değil ancak sonuç ne olursa olsun internette,sosyal medyada maçın sonucunun geyikleri yapılacağından eminim o yüzden böyle bir makale hazırladım.Ben fenerbahçeliyim ancak bu iki güzide kulübün rekabetinden büyük keyif alıyorum galatasarayı düşmanımmış gibi görmüyorum ben bir sporseverim evet fenerbahçeyi tutuyorum ama galatasarayıda iyi oynadığı zaman izlemekten keyif alıyorum böyle de olmalı..Arkadaşlar arasında fenerbahçe galatasaray çekişmesinin konuşulması,fenerbahçe galibiyetinden sonra galatasaraylı arkadaşlarla dalga geçmek aynı şekilde galatasaray yenildiği zaman benimle dalga geçilmesinden rahatsız olmuyorum..Futbolun doğasında bu var yeterki fanatizim olmasın yada dozunda fanatiklik iyidir diye düşünüyorum bu iki takım 12 mayıs pazar günü yeşil sahada birbiriyle savaşa çıkmıyor basit bir futbol maçı ve bu rekabet 100 yıldır devam ediyor ne ilk nede son olacak o yüzden bu maçların bu derbilerin keyfini yaşayalım maç sonunda birbirimizle şakalayalım ama kavga etmeyelim.Fenerbahçe galatasaray maçının geyiklerini maç sonunda bu yazıyı okuyan futbolseverlerden bekliyorum aşağıya yorum olarak yazıp maçın keyfini çıkartalım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..