Mynet satrançta hile nasıl yapılır,mynet satranç hileleri anlatımı - Netividi

Mynet satrançta hile nasıl yapılır,mynet satranç hileleri anlatımı




mynet,mynet satrançta hile nasıl yapılır,mynet oyun hilesi,mynet satranç hilesi
mynet satranç hileleri
Mynet satranç hileleri,mynet oyun hileleri satranç
Arkadaşlar öncelikle bir mantık oyunu olan satrnaçta hile yapılmasına karşıyım bunu belirtiyim ancak mynette satranç oynarken sizde benim gibi hile yapanlara denk gelmiş ve kendinizi bu durumda cahil hissetmiş olabilirsiniz burada amaç hile yapmayı öğretmek değil nasıl hile yapıldığını öğrenin bilin diye yazıyorum.Yani sizde hila yapın diye teşfik etmek istemem zaten öyle zevki çıkmıyor muhtemelen şimdi nasıl hile yapıldğını öğrenince 1-2 defa sizde yapacaksınız sonra sıkılıp hilesiz oynayacaksınız.Neyse fazla uzatmadan nasıl hile yapılır onu yazıyım.

Mynet Satranç'ta Hile Yapımı
Hile yapabilmeniz için masayı sizin açmanız gerekiyor o yüzden herhangi bir odaya girin ve "masa aç" sekmesine tıklayın daha sonra masada yalnızca siz varken süre ayarlaya tıklayın ve masaya birisinin girmesini bekleyin.Masaya birisi girdiğinde başlaya basın ve oyunu başlatın...Daha sonra siz hamlenizi yapın hamle sırası karşı taraftayken sürü ayarladan süresiz yazan yerdeki işareti kaldırın ve 1 dakikaya ayarlayıp tamam deyin.Tamam dedikten sonra artık karşı tarafın hamleleri sizin bilgisayarınızda gözükmeyecektir siz istediğiniz gibi karşı tarafı mat yapabilirsiniz işlem bu kadar.Yapamazsanız aşağıdan yorum olarak yazın yardımcı olurum.


6 yorum:

  1. Uzun zamandır aktif bir sohbet kullanıcı olarak mynet sohbet odaları kadar kaliteli bir sohbet portalı görmedim. Önceleri bir çok sohbet sitesine takıldım fakat mynet ile tanışınca hepsinden vazgeçtim.

    YanıtlaSil
  2. hileye bende karşıyım bunun olmamamı gerekiyo satranç ın hilesini yapılırmı oda ayrı bişey :) internetten olunca böle oluyo demekki :D

    YanıtlaSil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..