En popüler cep telefonu mesaj sesleri,100 adet mesaj sesi indir - Netividi

En popüler cep telefonu mesaj sesleri,100 adet mesaj sesi indir




cep telefonu,mesaj,mesaj sesleri indir,download,kısa mesaj sesleri
en güzel mesaj sesleri indir
Evet arkadaşlar internette bulduğunuz bulabileceğiniz en iyi,komik ve popüler kısa mesaj seslerini bir araya getirdim winzipleyip upload ettim..Bu kadar güzel kısa mesaj seslerini bir arada paylaşıyorum karşılığında bir teşekkür etseniz yeter :) Aşağıdaki linkten yaklaşık 100 adet kısa mesaj sesi olan dosyayı indirin ve istediğiniz cep telefonunuza atın ve kısa mesaj zil sesi olarak kullanın.Aralarında hoşunuza gidecek çok zil sesi olduğuna eminim.Benim şahsen çok hoşuma giden sesler oldu ve hangisini kullansam diye kararsız kaldım o yüzden burdan bir kaç günde 1 değiştirerek kullanıyorum..

Mesaj seslerini indirmek için buraya tıklayın ve açılan sayfada "yüklemek için tıklayın" yazan yere tıklayın ve dosyayı indirin dosya winrar ile sıkıştırılmıştır.Bilgisayara indirdikten sonra eğer bilgisayarınızda winrar yüklü ise kitaplık şeklinde inecektir(eğer winrar yüklü değilse burdan indirin ) inen winrarlı dosyaya sağ tıklayın ve buraya çıkart deyin sizden şifre isteyecek şifre : netividi yazın ve tamama tıklayın işlem bu kadar daha sonra istediğiniz mesaj sesini telefonunuzda kullanmaya başlayın.


12 yorum:

  1. Telefon seslerini sevdim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. şifre : netividi

    YanıtlaSil
  3. Eline sağlık hocam

    YanıtlaSil
  4. güzelmiş :))

    YanıtlaSil
  5. Guzel gercekten şifrede doğru : netividi başka yelerde şifreyide yanlış veriyorlar elinize yılık sağlık.. 2013 yılı için duzenlemenız varmı ??

    YanıtlaSil
  6. @Adsız evet 2013 yılı içinde yeni çıkan mesaj sesleriyle birlikte yeniden popüler mesaj ve zil seslerini bir araya getirip yakın zamanda yükleyeceğim bizi takip edin :)

    YanıtlaSil
  7. elinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. @mustafaeyvallah kardeşim işine yaradıysa ne mutlu :)

    YanıtlaSil
  9. şifre olmuyor arkadaş çevirdim çevirdim yazdım. rardan çıkmıyor. boşa indirmeyin.....

    YanıtlaSil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..