Avea internet ayarları,avea internet ayarı nasıl yapılır detaylı anlatım - Netividi

Avea internet ayarları,avea internet ayarı nasıl yapılır detaylı anlatım




avea,avea internet,avea internet ayarı,ayarları,yapılışı
avea internet ayarı
Avea hat kullananların internet ayarlarını cep telefonuna yapabilmesi için 2 yol var.Ben bu 2 yolu da burada anlatacağım ancak öncelikle 1.yoldan yapmanızı tavsiye ediyorum.İnternet ayarları biliyorsunuz standart değil yani farklı model ve marka telefona göre değişiyor o yüzden 1.yolda avea nın resmi internet sayfasından model ve markanızı seçerek çok basit bir şekilde internet ayarlarınızı yapabilirsiniz bunun için.

1-Yol : Avea servis ayarları resmi sayfasına giriş yapın ve hattın takılı olduğu telefonun marka ve model bilgilerini giriniz daha sonra yapmak istediğiniz ayarı yani "Internet,Mms,Gprswap" hangisini istiyorsanız onu seçin ve ayarları görüntüle'ye tıklayın. Ayarları görüntüle dediğiniz zaman popup sayfa şeklinde açılacağı için bazı tarayıcılar buna izin vermeyebilir.O yüzden internet explorerden girin ve ayarları görüntüle dedikten sonra izin ver'e tıklayın küçük bir pencere şeklinde sayfa açılacaktır.

2- Yol : Hangi servis ayarını almak istiyorsanız ( GPRSWAP, MOBILVIZYON, MMS, BASKONUS veya INTERNET ) yazın ve 5555'e gönderin.Bu daha kısa ve etkili gibi gözüksede sistemli tanımlı olmayan cep telefonu modelleri için sıkıntı olabiliyor o yüzden ilk başta 1.yolu deneyin ordan yapamazsanız 2.yolu denersiniz.


9 yorum:

  1. oluyormu o zaman

    YanıtlaSil
  2. @Adsızvalla oluyor diye biliyorum bi dene bakalım oluyor mu olmuyor mu yaz bizi de

    YanıtlaSil
  3. Ben internet ayarlarımı aldim servis ayar başlığı altında geldi ama sonra ne yapacağımı bilmiyorum? :(

    YanıtlaSil
  4. servis ayarları telefonuma geldi ancak kur demiyor internette aradım mesajı aldıktan sonraki işlemleri anlatmıyor birinci yolu da denemedim telefonuma otomatik ayar yokmuş LÜTFEN yardım ediin :(

    YanıtlaSil
  5. bu yapılandırma ayarlarının amacı nedir?

    YanıtlaSil
  6. yurtdışı note 2 için ayarlar olmuyo her iki yol da

    YanıtlaSil
  7. Telefonunuz sistemde tanımlı olmadığından işlem gerçekleştirilemiyor diyor. Telefonum general mobile discovery. Ayarlarımı yapmak istiyorum. internete dahi giremiyorum böyle.

    YanıtlaSil
  8. LG içinde olmuyor.

    YanıtlaSil
  9. arkadasım internet ayarı geldide bi türlü beceremedim proxy adresi ne amk videosunu atarsanız sevinirimmm

    YanıtlaSil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..