Survivor 2013'te ünlüler ve gönüllülerin isimleri,ünlüler takımı - Netividi

Survivor 2013'te ünlüler ve gönüllülerin isimleri,ünlüler takımı




survivor,survivor ünlüler gönüllüler,katılımcılar,ünlülerin listesi,ünlüler takımı
survivor 2013
Acun ılıcalı gerçekten bu işi iyi yapıyor.Yıllardır aynı programları ısıtıp ısıtıp önümüze koysada o ses türkiye ve yetenek sizsinizden bahsediyorum yinede izlenmeyi başarıyor.Açıkcası ben artık yetenek sizsinizden bıktım izlemiyorum ama millet hala izliyor artık bağımlılıktan mı izliyor sevdiğinden mi bilmiyorum fakat survivora ayrık bir parantez açmak lazım çünkü survivor her sene yapılsa yine izlenir.Ancak survivor hariç artık acun yeni bir format bulmalı kendine gerçekten o sesten ve yetenek sizsinizden çok sıkıldık oldu olacak varmısın yokmusunu da yeniden yapmaya başlasın olacak iş değil.Artık kendini tüketmeye başladı bu işlerle....Neyse şimdi survivor ünlüler gönülleri takımına katılacak olan ünlülerin isimlerini yazalım.

İşte Survivor 2013'e Katılacak Olan Ünlülerin Listesi

Larissa Gacemer
Erhan Yavuz
Bennu Gerede
Irmak Altuk
Dağdan Külegeç
Ümit Karan
Doğukan Manço
Cengiz Coşkun
Nazenin Tokuşoğlu
Fatma Gül Fakı
Can Bozok



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..