Karadayı 22.bölüm 12 Mart 2013 atv Pazartesi - Netividi

Karadayı 22.bölüm 12 Mart 2013 atv Pazartesi




karadayı,karadayı dizisi,karadayı fragman,karadayı 22.bölüm özeti,karadayı 12 mart tahmin,karadayı atv,atv
karadayı 22.bölüm
Karadayı dizisi 12 Mart 2013 22.bölüm

Karadayı dizisi yine nefesleri kesti.Turgutun hain planı kara ailesini çok sevindirdi ama bakalım 12 marat 2013 pazartesi günü yayınlanacak 22.bölümde ne olacak.Fragman henüz yayınlandı ama sanki biraz sonunda neler olacakları hakkında ipucu verdiler gibime geldi.Turgutun bugün sevinlersinler yarın bakalım neye uyanacaklar nazif kara beni as diye yalvaracak özellikle o sarı p.ç....diye olan konuşmasından anlaşılıyor ki yılan berdan küçük nazifi kaçıracak ve karşılığında feride hakime gidip herşeyi nazif babanın itiraf etmesini cinayeti ben işledim demesini isteyecek ben böyle anladım ancak mahir son anda küçük nazifi yılan berdanın elinden kurtaracak tabiki ona yasin komiserde yardımcı olacak nazif baba tutuksuz yargılanmaya devam edecek ama iş burada bitmeyecek çünkü salih ferideden uzaklaşmak zorunda kalacak bakanın talimatıyla yani turgutun 2.planı dava sonuçlandıktan sonra salihi ferideden uzaklaştırıp göreev için seni kullandı algısını feridede oluşturmak benim tahminler bu haftalık bu kadar sizin tahmininiz varsa lütfen bize yazın aşağıdan yorum alarak paylaşalım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..