Adet gecikmesinden kaç gün sonra test yapılmalı

hamilelik testi Hamilelik Testi Ne Zaman Yapılmalı ? Öyle anlaşılıyor ki bir adet geçikmesi ya... thumbnail 1 summary

test,hamilelik testi,adet gecikmesi,kaç gün sonra
hamilelik testi
Hamilelik Testi Ne Zaman Yapılmalı ?

Öyle anlaşılıyor ki bir adet geçikmesi yaşıyorsunuz ve hamile olup olmadığınızdan şüphe ediyorsunuz.Ancak bunu söyleyebilmek için öncelikle hangi hamilelik testini uygulayacağınıza karar vermek gerekiyor.İki tür hamilelik testi mevcut zaten biliyorsunuz biri idrar ile yapılan diğeri kan değerleriyle yapılan hamilelik.Zaten kan testi ile yapılan hamilelik bir sağlık kuruluşunda yapılır ve orada sizi bilgilendirirler ancak biz yine yazalım kanda hamilelik testini ilişkiyi yaşadıktan hemen sonra bile gitseniz hamilelik şüphesiyle bir sağlık kuruluşuna neticesi belli olur ancak yinede garantiye almak için bi kaç gün beklemenizde fayda vardır.İdrar çubuğuyla yapılan hamilelek testi için adet gecikmesinin üzerinde en az 5 gün geçmesi gerekiyor.Erken dönem idrarlarda ise 10 gün geçmesi gerekiyor.Sağlıklı bir sonucun alınması bu kaideleri uyulması şarttır.

25 yorum

  1. Benim adetimden3 gun gecmisken beta hcg yaptirdim 1.58 cikti.
    Sizce gebe olsam 3 gunlk gecikmeden oran daha mi yuksek olurdu son iliskinin uzerinden de 7 gun gecmisti yaptrdigimda... Cevapbinizi bekliyrm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal degerler hamilelik varsa 2gun sonra kan testini tekrar yaptir deger yukselmesi gerekir eger degerler dusukse ya kimyasa gebelik yada dış gebelik olabilir

      Sil
    2. Merhaba adetımden 7 gun gecti 2 gun once gebelik testi yaptım ama bısey cıkmadı bız bı bebek ıstıyoruz sizce ne yapmalıyım 15 gundur ilişki yasıyoruz nezaman belli olur hamile olup olmadığım ılgınıze sımdıde tesekkurler

      Sil
  2. adetimin uzerinden 4gun gecti idrar testi yaptim negativ cikiyor.hamileolabilirmiyim yoksa deyilmiyim?lutfen cevabinizi bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kan testi yaptir eger ondada cikmazsa havadan stresten gecikebiliyo

      Sil
  3. mrb.benim adetimin uzerinden 6gun gecti.test yapiyorum negatif cikiyor.hamile ola bilme olasigim varmi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir neden olmasin bi kantesti yaptirmani öneririm

      Sil
  4. ben her ayın 11 veya 12 si arası adet olmam lazım ama bu ay 8 gun gecmesıne ragmen adet olmadım ıdrar testı yaptım negatıf cıktı kan testı yapsam bellı olur mu kan testı yapmaya korkuyorum ya pozıtıf cıkmazsa :( bana arkadaslarım en az on bes gun gecmesı lazım dedıler bende on bes gun gecmesını beklıyorummmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ettim varmiymis gebelik

      Sil
  5. benim 17 adet olmam gerekir ama olmadim hamilemiyim

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bn 7 aylık evliyim ve adetim yeni düzelmesti 29 dan 29 za oluyordum ocak in 6 sinda oldum ama şimdi şubat in 20 si bn ayin 14 Şaban kan verdim ama 05 çıktı ama hala adet olmadim bugün 14 gün gecti hamile olabilir miyim çok akintim var

    YanıtlaSil
  7. Kanda b-hcg 0.529 çıktı hemşire gebe olmayanlar için 0.50 çıkması gerekiyor dedi sizce hamile olabilirmiyim?

    YanıtlaSil
  8. Bende her ay düzenli adet oluyorum ama bu sefer 7 gün geçti test yapsam mi çok kararsizim çünkü bundan 2 ay önce tüp bebek tedavisi oldum negatif oldu sımdı ihtimal bile veremiyorum:(

    YanıtlaSil
  9. Benimde adetim her ay düzenli olurdu 2ay önce tüp bebek tedavisi gördüm negatif oldu bu tedavileri görmeme rağmen adetim hiç aksamadi ama bu ay 7 gün geçti test yapsam mi acaba

    YanıtlaSil
  10. Benim adetim bir gün geçti acaba hamilemiyimdir ne Zaman test yaptırmalıyım

    YanıtlaSil
  11. Ben ortalama 25 gunde adet oluyorum yillardir duzenli bi sekilde ama bu ay 33 gun oldu hala adet olmadim hamile olabilirmiyim

    YanıtlaSil
  12. Ayın 31inde ovulasyon testinde pozitifi gördum.sorum şu;ayin 31i de dahil olmak uzere öncesinde 3kez ilişki oldu.hamile olma şansım nedir.adetime 9gun var. . .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben9 aydır evliyim bebeğinin olmasını çok istiyorum derim 28 günde bir oluyor bu 2 aydır adet gormuyom bu ayda 7 gün geçiliyor bundan 20 gün önce kantesti yaptım sonuç negatifti bu ayda adet olmadım hamile miyim acaba lütfen yardım edin

      Sil
  13. Merhabalar benim ayın 1 de hastalanan gerekiyordu ama hastalanmadim evde test yaptım pozitif çıktı doktora gittim ultrasonda da bebegin kesesi görüntü ama kan testinde hamile olmadığını söyledi aynı doktor kafam çok karıştı bu nasıl bisey halende hastalanmadim

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar adetımın ustunden 4 gun gecti test yaptım ama bısey cıkmadı sizce hamile mıyım

    YanıtlaSil
  15. Mrb ben 2 aylık evladım normalde adetım hep gununden once gelırdı ama bu ay tam 4 gun gecti test yaptım negatif cıktı acaba hale olabılır mıyım

    YanıtlaSil
  16. Iyi gunler ben ayin 26 sinda adet olmam gerekiyordu olmadim bazen 28 inde oluyorum diye 28 bekledim yine olmadi hamilelik testi yaptim 2 cizgi ama biri silikti bir gun sonrada kahverengi akintidan snra kan geldi ne olabilir

    YanıtlaSil
  17. 4temmuzda adet oldum 12gün geçti kan testi yaptırdım negatif çıktı yoruma cevap yazarmısınız

    YanıtlaSil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..