Ana içeriğe atla

Vampir varmıdır,nasıl vampir olunur,vampirlerin özellikleri nedir



vampir,vampir özellikleri,vampir gerçek mi,vampirler var mı,vampir nedir,vampir nasıl öldürülür
vampir
Vampirler Gerçek Midir ?
Vampirler tüm avrupada bilinen bir efsanedir.Bu kadar geniş bir alanda yayılan bir olay,insanı düşündürüyor.Bir yerde birşeylerin olması gerekiyor.Yada eskiden vardı yada halen vardır yada gizlenen birşeydir.Komplo teorisi kurmak istemiyorum ama yıllardan beri ben vampirlerle daha doğrusu vampir sineması ve edebiyatıyla uğraşıyorum sürekli olarak kafamda böyle birşey var.Bizim tıbbi bilgilerimize bakarsak bugün kan emen bir insan yaşayamaz.Yani kan grubu diye bir olay varsa ki var kan emen biri geçinemez değişik bir kan grubundan birininin kanını içtiği zaman ölür.Gerçeklik payı var mı yok mu buna kesin bir cevap vermek son derece güç ancak tabi vampir dediğimizde bir fantastik vampir var birde gerçek vampir olan aramızda dolaşan vampirlerdir.Biliyorsunuz marks bile kitabında vampirlerden bahsediyor onlar gerçek vampirlerdir ve onlar halen aramızda yaşıyor.
Vampir Nasıl öldürülür ?
Klasik metod kalbine bir kazık çakmak,kelliseni vucüdundan ayırmak ve gömmek.Gümüş kurşun vampir için değil,kurt adam içindir.Vampirlere işlemez.Bir iki filmde kullanıldı vampire gümüş kurşun ile ateş edildi yanlışlıkla vampir ölmedi devam etti.Bu inanışların bir kısmı folklorik inanışlardır ve ilginçtir ki mesela vampir ile ilgili bazı inanışları çevrenizde bulduğunuz gibi aynen yunanistandada bulabiliyorsunuz.

Yorumlar

  1. başka yerde de okudum varpirler varmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende öyle umuyorum.

      Sil
  2. nerde okudun bilgilendirirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  3. Eğer ki vampirler varsa, eminim ki kurt adamlar da olacaklardır. Bunun mümkün olma ihtimali çok yüksek. Hatta ki vampirler ile bilgi internette ne kadar bilgi bulursak bulalım çoğu yanlış bilgidir. Bunu iyice öğrenmek istiyorsanız eski kütüphanelerin ve efsanevi kitapların bulunduğu yerlere gitmelisiniz. Ben şu okul sınavını atlattıktan sonra araştırmama kütüphanelerde devam edeceğim. İnternet o kadar saçmalıyor ki bazen kafam karışmıyor değil. İyi eğlenceler.

    YanıtlaSil

  4. vampirlerle ilgili haber mi istiyosunuz veya bilgi buyrun ben vereyim 1-2 dk önce türkiyedeki vampirler diye Google yazdım ve şu siteye girdim http://www.internethaber.com/dunyanin-ilk-vampiri-turkiyede-502701h.htm
    bu haberde şöyle yazıyor:Dünyanın ilk vampiri Türkiye’de!

    Dünyanın ilk vampiri Türkiye’de!

    Kan içmeden duramayan 23 yaşındaki Türk genci tıp literatürüne girdi. Hayatı boyunca travma üstüne travma yaşayan genç hastanede gözetim altında
    ben bu haberin doğruluğuna inanıyorum dalga geçmeyin!!!

    YanıtlaSil
  5. o haberin aslı çocuk küçük yaşta tramvalar geçirdiği için psikolojik hastalık haline gelmiş kan içme yani vampir değil. hasta ayrıca zaten vampirler yoktur. bu doğa üstü birşeydir. doğa üstüde açıklanamaz

    YanıtlaSil
  6. ben vampirlere inanıyorum ve vampir olmak istiyorum eğer vampir olamazsam kendime zarar vericem ciddiyim bir gun benı haberlerde grursunuz

    YanıtlaSil
  7. @Adsız kaç yaşındasın sen adsız vampir olmak istediğine göre oldukça küçük olmalısın..Annene babana bu durumu açıkla sana vampirli sinema filmleri izlemeyi felan yasaklasınlar ve bir piskoloğa götürsünler zira bu istek seni yanlışa sevk edebilir önlem almak gerekiyor.

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar kendimden korkuyorum ve şüpheleniyorum Annem her zaman beni bir yarasanın ısırdığını ve babamın bıçakla bu yarasayı bıçakladığını söyler ve kanı derimle temas etse gerek çünkü bende yavaş yavaş vampire dönüşmeye başladım.Güneşe çıkınca gözlerim acayip derecede acıyor ,çevremi çok dikkatli incelerim,köpek dişlerim. Arkadaşlarımdan uzun ve sivri istemedende olsa gerek dudaklarımı kanatıyorum en fazla 2saat aç kalabiliyorum yoksa midem kendini yemeye başlıyor neredeyse ,birden önüme geleni ısırmak istiyorum .gözlerim,ten rengim,saç rengim renk değiştiriyor gözüm 12 yaşımda siyahtan kahverengiye doğru bir dönüş başladı ve 17 yaşıma kadar sürdû şimdi kırmızımsı kahverengi bir ton.a sahibim saçım siyah ama hep parlıyor kızlar bile sormuştu Bi ara ,ten rengim esmer ama beyaz tenli olduğuma da tanıklık ettim,yürüyüşüm,tarzım,şeklim,aklım herkesten farklı ,çok güçlüyüm,hızlı koşarım,matematik 1.cisiyim nerdeyse şimdi konservatuvar okuyorum,inanın bana vampir olmak istemezsiniz bu bir yaşam tarzı hani filmlerde vampirlerin güçü olur diye benimki durugörû bu yeteneğimi farkettim ve geliştirdim ,her insanın bir güçü vardır ama kapalıdır sadece bunu açmak lazımeskiden bende inanmıyordum ama şimdi insan içinde olduğu duruma inanmalı diye bir söz vardır .ekstra özellikler ,popülerlik,kızlar,üstünlük diye vampir olmak için değmez bunların hepsi vampir olmadanda olabilecek şeylerdir keşke seçimimi kendim yapabilseydim, bu hayatı seçmezdim şimdi siz bana inanmıyacaksınız tabi ben olsam bende inanmazdım ama seçim size kalmış belki yardım edebilirsiniz diye .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence cok guzel bir sey vampir olmak keske bende olsam bende 13 yasimdayim dogum gunumde vampir olmayi diledim ve kendimden supleniyorum gozlengim degisiyo surekli kahverengi yesil ela farkli olioo bence sen sanslisin 😄😄

      Sil
    2. Melek yusufoglu14 Kasım 2015 13:25

      Yoo bence cok guzel birsey sanlisin bende kendimden supheleniyorum gozlengim degisio buda dogum gunumden sonra oldu bende. 13 yasimdayim

      Sil
  9. gerçekten çooooooooook saçma ama kurt yada vampir bir sevgilim olsun isterdim.

    YanıtlaSil
  10. bence emre bir daha v harfinin yanından geçme

    YanıtlaSil
  11. ben bir kurt kız olmayı isterdim aslında kulağa çok sexy geliyor

    YanıtlaSil
  12. @emre eğer dedklrn doğruysa emre konuşlm olrmu..

    YanıtlaSil
  13. Ya Arkadaşlar Lütfenn Bir Yardım Edin Vallahi Çok Rahatsız Oluyorum Gözlerim dışarı çıktığımda acıyor kapatmamak istiyorum ama Engelleyemiyorum.....12 yaşındayım lütfen biriniz yardım edin.ya her gittiğim okulda hep hızlıyım.. arkadaslar inaanmıyabilirsiniz ama lütfen yardım edin... :( Artık Çok korkuyorum Bana ne olduğunuda Bilmiyorum arkadslar Lütfen Yardımcı olun.Çok hızlı Haraket Ediyorum Hiç Üşenmiyorum Kendimi Çok sağlılı hissediyorum Nerdeyse hiç hasta olmuyorum lütfen yardım edin .................................Bıktım Artık Yaaa Kendim Çok hızlı koşuyorum BEn öyle hissetmiyorum ama arkama bakıyorum arkadasım çok arkada kalmış.İNanmayabilirsiniz Ama Lütfen Yardım Edin 4. snıfın başından beri sürüyor :(( :(( Bir bilginiz Varsa Lütfen Yardım.

    YanıtlaSil
  14. vampirler var ama sen nasıl olucaksın çok merak ediyorum..

    YanıtlaSil
  15. doğru söylüyorsun sana katılıyorum..

    YanıtlaSil
  16. ben vampir oldum vampir dayımla gece uçuyoruz ve ben kazanıyorum fotoğrafım gözükseydi gönderirdim

    YanıtlaSil
  17. ben anlıyorum seni cnm benim tanıdığım vampir bir psikolog var yönlendireyim mi seni ona
    [yavaş salla da biz de inanalım dimi ama]

    YanıtlaSil
  18. Yok daha neler :D

    YanıtlaSil
  19. arkadaşlar vampir var ve istanbulun büyükçekmece ilçesinde sinanoba da yaşıyo vampir olmak içinde hayvan kanı emmek lazım

    YanıtlaSil
  20. sana katlıyorum hayvan kanı emince oluyo

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşlar merhaba ilk önce size bişey danışmak istiyorumda yaw ben şey ışığı pek sevmiyorum ama ışıksızda yatamıyorum henüz 12 yaşındayım ve dişimlede oynamayı seviyorum aslında vampirlere çok merakım var her zaman flimlerini izleyip araştırıyorum dayanamıyorum ama seviyorumda korkuyorumda arkadaşlar ve....... bana bişey demek yada fikir vermek isteyen varsa lütfen sölesin :(

    YanıtlaSil
  22. @AdsızArkadaslar bakın ben bu vampir konularını senelerdir araştırıyorum öle Bi iki senedir değil 8 veya 9 senedir hem vampirlerin gercek olduguna inanıyorum benle çok dalga geçen oldu hatta kendi kardesim bildigim insan bile kandırmaya çalışanlar var insanların zayıf yönlerini kullanıp da bunlar sahtekardir her disi sivri olana kanmayın her kan iciyorum diyenede filmler yüzünden vampirler Bi yaratik gibi görülmüştür hem vampirlik sadece kan icmekten ibaret değildir onların güçleri vardır yani bu vc17 virüsünün vucutta mutasyon yaparak olur neyse ben olmak istiyorum herseyden çok hatta canımı bile vercek sekilde hem ayrıca asmak kesmek için kullanmam asla guclerimi tabi olsa sokakta Bi insanı kesseler Bi şey demiyolar bizede zarar gelicek diye ben asla korkmam hem sonu ne olursa olsun ya o insnin yerinde biz olsak düşünsenize ya ben vampir olmasam bile yardım ederim hem ayrıca hem insanları hep ezip hem aşağaliyolar bunlara dur demenin vakti geldi eğer vampir olursam insanları korumaya adarim keske olsam keske ama olmuyo iste ama inaniyorum varlar bigün bulucam neyse benden bu kadar

    YanıtlaSil
  23. vampirler varıdr ne derseniz deyin 3 sendir araştırma yapıyorum ama vampir olamıyorum nasıl vampir olunnur bilen varsa söylesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyüsünü duymuştum ama geri dönüş yol.Bi nitekim şeytana ruhunu satıyorsun.vc17 virüsü tarantulaların kesesinde olur. bir yarasanın seni ısırmasıyla olmazsın o yarasa bu virüsü tasıyorsa bıilmem

      Sil
  24. arkadaşlar senelrdir araştırıyorum v vampir olmak istiorum lütfen yardımcı olack vr mııııı

    YanıtlaSil
  25. Arkadaslar vampir olmaya cok ozenıyom ama onların qerck oldquna ınanmıyom

    YanıtlaSil
  26. vampirler gerçek merak etmeyin..

    YanıtlaSil
  27. arkadaşlar ben 4 senedir vampirleri araştırıyordum olmak istiyordum ve o sıralar örümcek yakaladım kavanoda besliyorum şu an örümcekleri de severim zaten fakat bu örümceği yeşillikle besliyordum yanlışlıkla et düştü ve 1-2 saniyede 5-10 cm. lik et yedi elimle biraz daha et elime zıplayıp damarımı ısırdı ve daha sonra örümceki kavananoza koydum ve kapağı kapadım ve 1 ay sonra belirtiler gördüm ve örneğin sınıfta en son hızlı koşanıydım birden okulun birincisi 1. si oldum ve şu an uçabiliyorumda ayrıca geçenlerde 2 parmağımın arasında canlı tutup 1 fare yakalayımp kanını içtim ve vampir olmanın çok zor bir şey olduğunu anladım

    YanıtlaSil
  28. ya iyice saçmaladınız vampir varsa siz müslamanmısınız Kuran ıhiç okumadınızmı vampirleri seviyorumelidmen gelirse olmakta isterim ama artıksaçmalaamayın 12 yaşındakiler toplanmış saçmlaıyo

    YanıtlaSil
  29. arkadaşlar ben size vampirleri açıklıyacağım ama önce şu anımı anlatacağım

    Bir gün evde oturuyordum canım sıkıldığı için dışarıya çıkmak istedim annemden izin aldıktan sonra paramı alıp çıktım biraz yürüdüm sokakta uzaklara ve bildeğim yerlere gidiyordum birden bire yere düştüm ve hemen koşa koşa eve gittim

    şimdi vampir olmak istemeniz normal. Ama öyle yaratılmışsınız. Bakın vampir olmak zordur çünkü sorumluluk gerektirir. Eğer diyelim vampir oldunuz kandan başka bir şey yok ayrıca kimseye kardeşnize veya anne babanıza bile söyliyemezsiniz. Ve geri dönüşemezsiniz. Ama eğer sorumluluk sahibi ve sır tutan biri iseniz olma şansınız artar. Vampirler her önüne gelini ısırmaz. Bu Konuyu iyicine düşünün çünkü vampirliğin avantajları olduğu kadarda dezavantajları var. Ve kan görünce tiksinmemek lazım. Yoksa olmaz olsa bile kötü bir hayat olur.
    vampir büyüsüne gelince, ben böyle şeylere inanmam. Bence yatmadan önce bir kez daha düşünün. benden söylemesi bu arada istediğiniz soruyu sorabilirsiniz bana.

    YanıtlaSil
  30. Vampirler %100 varlar vampir ısırılarak vesaire olmaz vampirlik doğuştan gelen bir farklılıktır vampirler filmlerde gördüğüzden %56,20 daha farklılar vampirlerin köpek dişlerinin yanında onlardan uzun birer tane daha vampir dişi vardır hızlı ve kuvvetlilerdir ağlayınca gözleriniz rengi değişikliliğe uğrar dişleri öne doğru ergenliğe girdiklerinde çıkar kendimden biliyorum kan ihtiyaçları psikolojiktir vampirler birisini ısırdıklarındaoda vampir OLMAZ vampirlik DOĞUŞTANDIR

    YanıtlaSil
  31. arkadaşlar vampir olmak için çok düşünmelisiniz 12 yaşına gelişsin the vampire diaries izliyorum vampirleri çok seviyorum ayakları çok saçma bence bir kere vampirler neredeyse 9 yaşımdan beri inanıyorum ve ister inanın ister inanmayın bir tane bile tanımadım hem vampir olunca poüler olcam diye istiyo bir çok kişi ama vampirlik öyle bişey değil ilk önce kendi ailenizden kopmalısınız yoksa onlara zarar verebilirsiniz ayrıca yeni bir hayat ve sonsuz hayat size iyi şeyler getirebileceği gibi bunun iki katı kötü şeyler de yaşıyabilirsiniz burdan srmak istiyorum vampirler öldürüldüğünde cehenneme mi gidiyor ?

    YanıtlaSil
  32. Bende de aynı şeyler oluyor gözlerim koyu kahverengi iken farklı bir renge dönüşüyor artık bunu arkadaşlarım da farketmeye başladı korkuyorum çok hızlıyım göz renklerim sürekli değişiyor şüphe çekiyorum yardım edin lütfeb

    YanıtlaSil
  33. Arkadaşlar ben çok korkuyorum gözlerim in rengi sürekli değişiyor. Çok hızlı koşuyorum , güneşli havalarda gözlerim çok acıyor önüme gelene saldırmak istiyorum. Kendimi kontrol edebiliyorum ama çok korkuyorum lütfen yardım edin.

    YanıtlaSil
  34. arkadaşlar sizin bütün bu hissettikleriniz psikolojik.vampirliğe bu kadar özenmeyin bu olay o kadar da özenilecek bir olay değil onların yaşa tarzı o kadar farklı ve acı verici ki si işin sadece güzel taraflarını görüyorsunuz ve o özelliklere özeniyorsunuz .ama bu olayın farklı açılarda bakıldığında gerektirdiği bazı sorumluluklar var.herşeyin rüya gibi olacağını düşünmeyin lütfen.hem dönüşseniz bile sokakta öyle başıboş gezmenize izin verileceğini mi düşünüyorsunuz gerçekten bu işin çekici yanları kadar hiç bilmediğiniz farklı yönleri var buradan veya başka bir siteden okuduklarınız sadece işin iyi yanları ve yan etkileri ama bilmediğiniz birsürü farklı şey var inanın bana buyüzden ne dilediğinize dikkat edin

    YanıtlaSil
  35. siz insanlar hiçbişey bildiginiz yok bizler tek kokenden geliriz ve sizin soyledıgınız gıbı v17 virüsü felan sacma bişey...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisiz deep web girebilirsen girneye calıs ve gercekten bu konuyu arastır google degil gercek tarih kitaplarıyla

      Sil
  36. ayrıca vampir olmak isteyenler kendi hayatınızın degerini bilmeyenler boşuna heveslenmeyi bırakın biz kimseyi vampir yapamayız...

    YanıtlaSil
  37. Cogu kisi sacma demis bu bir vurus beyne yerlesir ve mutasyona ugrarsın drakula en buyuk kanıtı fatih sultan mehmet zamanında vardı ve şimdi gidin o konuyu bastan arastırın googleye yazarak degil gercek kitaplardan soz ediyorum biraz bilgilenin dünyada 8 bine yakın alem var aklınızı kullanın

    YanıtlaSil
  38. zize diyim gerçekten var sadece bunu dicem ben kayseride oturuyorum burda var olduguna eminim

    YanıtlaSil
  39. Bakin arkadaslar eger oyle bisey olsaydi olumsuluk falan siz muslumansiniz rabbim herseyi orantili yaratmis bi dusunun eger olsaydi sizce bu dunya bu hakde olurmuydu tamam okudugunuz kitaplarda anlatabilir ama onlarin yasadiklari cok ayri bisey ama o kitabi yapanlar olaylari degistirerek ve fazla abartarak yaziyor yani kur an a ve allaha inanci olan bunlara inanmaz daha kucuksunuz sacmalamaniz normal hepsi hayal daha fazla kendinizi rezil etmeyin kucukler buyuklerinizi dinleyin

    YanıtlaSil
  40. bence kuran okuyun din öğretmenim e sordum bazı ülkelerin efsanesiymiş ve yalanlardan ibaretmiş mesala (zombiler berzahı geçemez )

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Malın satılması için dua,bir malın tez satılması için okunacak dua

 Malın çabuk satılması için okunacak dua

Arsa,Araba,ev yada herhangi bir değerli malınızı satmak istiyorsunuz ve satışa çıkardınız ancak bir türlü alıcı çıkmıyor yada tam değerini veren kişiler çıkmıyor ise aşağıdaki duayı o malın üzerine okursanız o malı tez elden,değerince satmanıza yardımcı olur.O yüzden bir malı tez elden satmak istiyorsanız,o malın üzerine 7 defa duha suresi ve 7 defa fil suresi okuyun ve üfleyin yücü Allahın izniyle en kısa zamanda o malınız satılacaktır.Aşağıda duhan suresi ve fil suresi hem arapça hem türkçe anlamı yazılmıştır.Sureseleri ezbere bilmiyorsanız aşağıdan okuyabilirsiniz.Alllah dualarınız kabul etsin..
Fil Suresi

1.Elem tera keyfe feale rabbüke bi eshaabil fiyl  2.Elem yec'al keydehüm fii tadliyl  3.Ve ersele aley him tayran ebâabiyl  4.Termiyhim bi hıcâaratim min sicciyl  5.Fecealehüm Ke asfim me'küül

1.Rabbin fil sahiplerine neler etti, görmedin mi?  2.Onların kötü planlarını boşa çıkarmadı mı?  3.Onların üstüne ebâbil kuşlarını gönderdi. …

Vajinada şişlik neden olur,vajinada şişlik nasıl geçer ?

Vajinada şişlik nedeneleri nelerdir ? Vajinada şişlik çok sık rastlanılan bir şikayettir.. Eğer yaşınız 20-29 yaş aralığında ise düzenli ilişkiniz var ve vajinanın saat 4 ve 8 yönünde yani sağ veya sol tarafının herhangi birinde şişlik varsa endişelenmenize gerek yok.. Vajinadaki şişlik çocuk olmasını engeller mi sorusu da çok soruluyor onu da peşinen söyleyelim şişlik çocuk olmasını engellemez. Çünkü bu her 100 kadından 2 sinde yaşamında 1-2 defa görülen bartholin absesi denilen bartholin salgı bezinin şişmesi durumudur.Bu bartholin bezleri vajinanızın her iki tarafında bulunur ve vajinanın kuru olmamasını özellikle ilişki esnasında kaygan olmasını sağlayan salgı bezleridir.Bazı durumlarda bu salgı bezlerinin kanalları tıkanır ve sıvı olduğu yerde birikir ve şişlik meydana gelir.Şişliğin geçmesi için sıvının dışarıya akıtılması gerekir. Sıvı dışarıya akıtılmaz ve herhangi bir şekilde enfekte olursa abse yapar ve kist oluşur. Bu şişliğin oluşmasının birçok nedeni olabilir ama en çok r…

Adetliyken saç boyanırmı,adetli iken saç boyatmak diyanet

Adetliyken saç boyatmak hakkında o kadar çok dedikodu var ki halk arasında insan neye kime inanacağını şaşırıyor..İşte bizde en kapsamlı haliyle adet iken saç boyatma hakkında öğrenmeyi isteyeceğiniz sormayı düşündüğünüz her şey soru cevap şeklinde aşağıya sıraladık..
Adetliyken saç boyatmak 
Adetliyken saç boyatılırmı diye sorulan şey esasen abdestsiz iken saç boyatılır mı sorusudur.Yani adetliyken saç boyatılınca abdestsiz olunacağından saç bayasının tutup tutmadığından şüphe ediliyor oysa ki asıl meseleyi kaçırılıyor.Yani kadınlar regl halindeyken yada cünup iken daha genel bir ifade ile gusül abdestleri yok iken saçlarını boyatmak isterlerse buna dinen bir sakınca mahal yoktur.Ancak saç boyasının kına türü olması yani su geçirmesi şarttır.Eğer saçı boyattıktan sonra saça boyadan ötürü su geçirmiyorsa ihtivası gereği o zaman ister adetli olsun ister adetsiz saçı boyatmak caiz değildir.Yani burada asıl mesela adetli olup olmamak değil abdestin tutup tutmayacağıdır.Kadınlar adetliy…

Deniz suyu ile abdest,deniz suyuyla gusül abdesti olur mu ?

Deniz suyu ile abdest alınır mı ?
Malum yaz geliyor neredeyse deniz sezonu açılıyor tatilde olanlar hergün denize girenler deniz suyu ile abdestin alıp alınamaycağı konusunda endişe duyuyorlar öyle ki küçükten itibaren bize öğretilen gusül abdesti için olsun normal namaz abdesti için olsun suyun el değmemiş olması ve saf olmasıydı..Saflıktan kasıt herhalde temizlik olsa gerek...Kuran-ı kerimde abdest almanın amacının temizlenmek olduğu anlaşılıyor zaten Kuranda abdestle ilgili bilgiler iki tane ayette geçiyor.İsteyen bakabilir bunlardan bir tanesi 5 Maide Suresi 6 - 4 Nisa Suresi 43 bu ayetlerden de anlaşıldığı üzere suyun nasıl olması gerektiği konusunda bilgi yoktur ancak peygamberimizden öğrendiğimiz şekliyle biz temiz su ile abdestimizi almaktayız..Deniz suyunun da abdest almamıza mani olmadığını yine peygamberimizden rivayet edilen bilgiler ışığında gönül rahatlığıyla söyleyebiliriz..Bu konuda da çeşitli rivayetler vardır ancak deniz suyu ile abdest alınmasını yasaklayıcı bir bil…

Kötülüklerden korunmak için dua,kötülüklerden korunma duası

Kötülüklerden korunmak için okunacak dua
Yaşadığımız hayat iyi şeylere olduğu kadar maalesef kötü şeylere de gebe..Hiç kimse bana bir şey olmaz diyemez.1 dakika sonra başımıza ne geleceğini bilemeyiz.O yüzden kötülüklerden korunmak için bol bol dua etmeliyiz ki hep iyilerle karşılaşalım kötülükler bizden uzak dursun.Kötülüklerden korunmak için peygamber efendimizden rivayet edilen bir duaya göre "Her kim her sabah bu duayı okursa, kimsenin ona yolu yoktur. Yani ne zehir, ne sihir (büyü), ne de zalim bir sultan (ya da bir yönetici, patron) ona zarar veremez." diye buyurmuşlardır.Duanın manası nedir bilmiyorum ama peygembar efendimizden rivayet edilen duanın arapçası şu şekildedir :

Bismillâhillezî lâ yedurru mea ismihî şey'un fî-l (ea)rdi ve lâ fis-semâi ve hüves-semîul alîm.

Ses nasıl güzelleşir,sesin güzel olması için ne yapmalı ?

Bir insan sesini güzelleştirebilir mi daha doğrusu şarkı,türkü söylemek için sesinin daha güzel çıkmasını sağlayabilir mi yoksa bu doğuştan gelen bir özellik midir ? Bence bu iş doğuştan gelen bir özelliktir dahası yetenektir..Yani bir insan sesi neyse odur ses güzelleştirme diye bir şey de yoktur yalnızca sesin eğitilmesi vardır..Tabii bu benim fikrim ben yinede sesi güzelleştirdiği söylenen bir kaç öneri verecem burada ancak onların ne kadar işe yaradığını kimse bilmiyorum hiç bir bilimsel karşılığı da yok zannımca ama siz yinede bir deneyin belki faydası olur.. Benim size tavsiyem eğer sesiniz iyi değilse hiç bu işlerle uğraşmayın şarkı söylemek,türkü yada şiir okumak size göre değil demektir..Bu iş yetenek işidir ve her insanın farklı farklı yetenekleri vardır yeteneğiniz yoksa hiçbir zaman olağanüstü işler yapamazsınız.Bu kadar olumsuzluktan sonra şimdi gelelim sesinizi nasıl daha güzel hale getirirsiniz onu açıklamaya bunun için en çok söylenen 3 ses güzelleştirme önerisi;

1- …

Bimer şikayet,bimer başvuru online şikayet yazma

Böyle bir kurumun olduğuna doğrusu çok sevindim..Başbakanlık ileşitim merkezi yani kısa adıyla BİMER kamu hizmetlerinden memnun olmayan vatandaşların şikayet etmek için muhatap bulamadıkları zaman gidecekleri tek adres..Bimer yoluyla iki yöntem ile şikayetçi olabilirsiniz.İster Alo 150'yi arayıp şikeyetçi olduğunuz konu neyse uzmanlara söyleyebilirsiniz isterseniz bimer'e online başvuru yapma linkinden şikayetinizi yazıp başbakanlığa gönderebilirsiniz. Tercih size kalmış ancak Alo 150"yi  mesai saatleri içerisinde arayabiliyorsunuz yani 8:00 -17:00 arasında arayabilirsiniz.Alo 150'yi aramak ücretli mi ücretsiz mi bilmiyorum ben biraz önce aradım kontürlü hat kullanıyorum hiç bir düşüm gerçekleşmedi ancak bedavam olduğu için ondan mı gitti acaba tereddüt ettiğim için buraya kesin bir şey yazamadım ama büyük ihtimalle ücretsiz.Bimere internet yoluyla online şikayet formu doldurmak için aşağıdaki linke tıklayın ve tc ve e-devlet şifrenizle girin ve çıkan formu doldurara…

Karanfilin faydaları,karanfil neye iyi gelir ?

Karanfilin Yararları Nedir ?
Karanfilin yararlarını açıklamadan önce karanfil hakkında biraz bilgi verelim..Karanfil ilk olarak moluk adalarında keşfedilmiştir.Moluk adasında 10-20 metre yaz kış yeşil kalan bir ağaçtır.Ancak karanfil deyince akla endonezya gelir yani karanfilin anavatanı endonezyadır.Bizim ülkemizde çok kullanılmasada karanfil baharat olarak avrupada yaygın bir şekilde kullanılır özellikle turşu ve reçel yapımında karanfil tatlandırıcı olarak kullanılmaktadır.Dünyada var olan her şey gibi karanfilin de kalitelisi ve kalitesizi vardır yani evinizdeki karanfilin hakiki olup olmadığını anlamak için küçük bir test yapabilirsiniz..Küçük bir leğenini içine su doldurun ve karanfilden bir kaç tanesini içine atın..Eğer attığınız karanfiller suda dikey bir şekilde yüzüyor veya dibe batıyorsa karanfiller kaliteli demektir ancak yatay şekilde yüzüyor ve dibe batmıyorsa adi kalitesiz karanfiller demektir.Şimde gelelim karanfilin faydalarına ;
Ağız kokusunu giderirÇiğnendiğinde ağı…

Buğday yağı cilde nasıl uygulanır,buğda yağı faydaları

Buğday yağı son zamanlarda özellikle bayanlar arasında çok yaygın bir şekilde uygulanır oldu..Artık buğday yağının hücre yenileyici özelliği,selülit,yanık,yara ve cilt problemlerine iyi geldiği hemen hemen herkes tarafından söyleniyor.Ayrıca doğum ve güneş lekeleri için ve saçlarınız içinde kullanabilirsiniz.Doğum ve güneş lekelerini de yok ettiği biliniyor.Doktorlar bu konuda ne diyorlar bilmiyorum ama deneyenler bizzat böyle söylüyor.Şimdi gelelim buğday yağının sakıncasına,belki de buğday yağının tek handikapı özelikle yüz bölgesinde kullandığınızda kıl köklerini beslediği için kıllanmayı artırıcı etkisi olduğunu söylüyorlar.O yüzden yüz bölgesine kullanırken daha dikkatli olmanız ve kıllanmayı artırıcı etkisini görürseniz kullanmayı bırakmak en iyisi..
Buğday yağı cilde uygulanışı

1 çay bardağı buğday yağını bir miktar pamuğun üstüne koyun ve pamukla birlikte vucüdunuzda nereye uygulmak istiyorsanız o bölgeye masaj şeklinde hafif bastırarak uygulayın..Gece yaparsanız daha iyi olu…

Uyumak için okunacak dua,uyku,uyuyabilmek için dua

Uykusuzlik için okunacak dualar
Geceleyin uykusuzluk çekenler,uyuyamayanlar için 2 tane dua paylaşacağım bunlardan bir tanesi günümüzde sevilen sayılan hocalardan cübbeli ahmet hocanın uykusuzluk çekenlere yapmasını ve okumasını önerdiği duadır..Diğeri ise Peygamber efendimizin Ashabından uykusuzluk sorunu yaşayan sahabesine okumasını önerdiği duadır.Öncelikle Peygamber efendimizin sahabeye önerdiği duayı paylaşıyorum..

1 - Zeyd b. Sabit r.a uykusuzluğa tutulmuş ve Peygamberimize bu durumdan bahsetmiş..Peygamber efendimizde ona uykunun gelmesi ve hemen uyamak için “Allahumme ğarati’n-nücûmü ve hedeetil uyûnu, ve ente Hayyün Kayyûmün lâ-te’hüzüke sinetün ve lâ nevmün, yâ Hayyü yâ Kayyûmü ehdi leyli ve enim ayni.” okumasını tavsiye etmiş...
Peygamberimizin ashabından Zeyd b.Sabit R.A öğrettiği duanın manası
Ey Allahim ! Yıldızlar battı, gözler sakinledi, ( ve yumuldu )
Sen hayat sahibi ve daima duran( ve tutan ) sın. Seni ne bir uyuklama tutabilir ne de uyku.
Ey Hayat sahibi, Kayyum ( o…