Karadayı 18 şubat 2013 19.bölümde neler olacak ? - Netividi

Karadayı 18 şubat 2013 19.bölümde neler olacak ?




karadayı,karadayı dizisi,karadayı dizisi 18 şubat ne olacak
karadayı 19.bölüm tahminleri
Karadayının 17.bölümünü büyük bir heyecanla biraz önce izledim.Gerçekten çok etkileyici bir bölümdü her zaman ki gibi yine heyecanlı tabiri caizse gıcık bir yerde bitirdiler diziyi.Şimdi 1 hafta bekleyeceğiz acaba ne olacak diye..Arkadaşlar burada karadayı fanı olarak gelecek hafta yani 18 şubat 2013 pazartesi günü yayınlanacak olan 19.bölümde neler olabilir onu konuşalım istedim.Bence serra ile turgutun arası bozulacak ve serra mahkemede turgutun istediği gibi ifade vermeyecek.Mahir ile feride boluda evin önünde öpüşürken turgut onları görecek ve kendini göstermeden geri dönecek.Ve tabiki ayten yüzünden orhan kara ile dalyanın adamı kavga edecek bu duruma mahirde karışacak..Şimdilik öngörülerim bunlar..İlknur ile komiser yasinin durumu ne olacak şimdilik onu kestiremiyorum ancak ilerleyen bölümlerde onun hakkındada bir fikrim oluşacaktır elbet..Benden bu kadar şimdi yorum olarak sizdende gelecek hafta yayınlanacak bölüm için tahminlerinizi bekliyorum.Bakalım kim doğru tahminde bulunacak..Benim gözümden kaçırdığım ayrıntıları sizler görmüş olabilirsiniz o yüzden yorumlarınızı merakla bekliyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..