Karadayı 20.bölüm 25 Şubat 2013 atv Pazartesi - Netividi

Karadayı 20.bölüm 25 Şubat 2013 atv Pazartesi




karadayı,karadayı dizisi,karadayı fragman,karadayı 20.bölüm özeti,karadayı 25 şubat tahmin,karadayı atv,atv
karadayı 20.bölüm
Karadayı dizisi 25 şubat 2013 20.bölüm

Karadayı dizisinin 19.bölümü aşk dolu geçti.Salih ile feridenin rüya gibi geçen bolu macerasından sonra turgut çılgına döndü..Ne yalan söyleyim bir hafta önce ben feride ile salihin aralarının bozulacağını feride salihin seni seviyorum demesine inat turgut ile yüzsük takacağını düşünüyorum ve böylece serranında turguta düşman olmasını mahkemede aksi ifade vermesi için zemin ayarlanacağını düşünüyordum ancak filmin senaristleri beni ters köşe yaptı ancak serranın ne yapacağını henüz kestiremiyoruz çünkü yine çok pis bir yerde bitti.20.bölüm ne olacağı hakkında fikri olanlar lütfen yazsın zira 25 şubata kadar bu merakla beklemek istemiyorum gerçi bi kaç güne yeni fragman yayınlanır ama olsun siz yinede yorumlarınızla bir dahaki bölüm hakkında düşüncelerinizi ve temennilerinizi bildirin...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..