Teke tek başbakan recep tayyip erdoğan 1 şubat 2013 - Netividi

Teke tek başbakan recep tayyip erdoğan 1 şubat 2013




teke tek,teke tek 1 şubat,teke tek recep tayyip erdoğan
teke tek başbakan erdoğan
Biraz önce fatih altaylı ile teke tek programını izledim.Teke tek bu hafta cuma günü de yayınlanacakmış yani 1 şubat 2013 günü ve konuğu Başbakan recep tayyip erdoğan olacakmış.Şimdilik saat kaçta yayınlanacağı bilinmiyor ancak cuma günü fazla geç saate kalmadan habertürk ekranlarında olacağı biliniyor.Bu söyleyişiyi merakla bekliyorum.Zira gündemdeki en önemli konu olan Öcalan görüşmeleri ve pkk nın tasviyesi gibi konularda Başbakan recep tayyip erdoğanın gelinen süreçle ilgili kamuoyuyla paylaşacağı bilgiler çok büyük merak konusu.İnşallah başbakan erdoğan gelinen barış sürecinin olumlu yönde nihayet bulacağını artık savaşın biteceğini türkiyenin terör belasından kurtulacağı günlerin yakın olacağını bizlere müjdeler.Fatih altaylı ile teke tek i canlı olarak online internet üzerinden izlemek için Habertürk tv izle'ye tıklayın.Tekrarını izlemek istiyorsanız tvarşivi.com'a girmenizi tavsiye ediyorum.Ben kendi bloguma koyamıyorum telif hakları yüzünden ancak youtube yada tvarsivinden programın tamamını bulabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..