Merak ve hayallerimin listesi - Netividi

Merak ve hayallerimin listesi




merak,hayal,liste
Merak Ve Hayallerimin Listesi

Merak ve hayallerimin listesini yazmak da nereden çıktı diye bilirsiniz.Ancak bu bir ödev..Yani en azından ben öle olduğunu tahmin ediorum.Zira son dönemde merak ve hayallerimin listesi diye google da oldukça fazla arama apılmış.Biraz araştırdım ancak birşe bulamadım.Şimdi kısaca ben size merak ve hayallerimin listesini yazacağım.Bu listei örnek olarak birazda uydurarak yazacağımı bildirmek isterim.Ama ondan daha mühi olan birşey var ki bu yazıyı okuyan her ziyaretçimizden isteğimiz öğrenci kardeşlerimizin ödevine yardım etmek için yorum olarak merak ve hayallerini yazmaları.1 dakikanızı alacaktır fazla değil eğitime katkı olsun...

Meraklarımın Listesi              Hayallerimin Listesi
Uzay                                          Uzaya Gitmek
İlk insan                                     Messi ile tanışmak                     
Ejderhalar




6 yorum:

  1. ingiltereye gidip one direction ile tanışmak

    YanıtlaSil
  2. benim merak ettiğim şey ise parmaklar suda kalınca neden buruşur bunu çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  3. ya kardeş bu benim aradığım değil

    YanıtlaSil
  4. misafir iste yaaa mk13 Aralık 2014 17:04

    ya bundan değil ki bnmki mk bnmki teknoloji tasrm dersi için ejderha flan değill mk!! Bnmki sorunlara bağlı olarak merak ve hayaller öle olsa bnmde birsürü merak ettgm sey var ona kalırsaaa !!!

    YanıtlaSil
  5. sınavlarda bilemediğimiz soruları cevaplayan kalem olacak bizde sınavda rahat edeceğiz.

    YanıtlaSil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..