Fm 2013 d3dx9_41.dll hatasının Çözümü - Netividi

Fm 2013 d3dx9_41.dll hatasının Çözümü




d3dx9_41.dll sorununun çözümü
Bugün football manager 2013 oyununu internetten indirdim ve crack dosyasını yaptım ancak oyuna girerken d3dx9_41.dll dosyasının eksik olduğunu ve yeniden yüklememizi istiyor ve oyunu açmıyor.Biraz araştırdım sonunda nasıl yapıldığını öğrendim şimdi oyuna girebiliyorum.Öncelikle d3dx9_41.dll dosyasını bilgisayara indirmeniz gerekiyor.d3dx9_41.dll dosyasını buraya tıklayarak indirin.İndirdikten sonra öncelikle bilgisayarıma girin ve boş ekranda sağ tıklayın orda sistem türü yazan yerde bilgisayarınızın 32 bit mi 64 bit mi olduğunu öğrenin.C:\Windows içine girin eğer 32 bit ise C:\Windows\System32 dosyasının içine eğer 64 bit ise C:\Windows\SysWOW64 dosyasının içine indirdiğiniz d3dx9_41.dll dosyasının içinden çıkan 2 tane dosyayı yapıştırın.Burada yapılan en çok hatayı hatırlatmak istiyorum indirdiğiniz dosya winrar ile sıkıştırılmış dosyadır onu öncelikle sağ tıklayıp buraya çıkart deyin daha sonra d3dx9_41.dll yazan dosya çıkacak onun da içine girin 2 tane dosya çıkıyor o 2 tane dosyayı bilgisayarınızın sistem türüne göre system32 yada systemwow64 dosyasının içine yapıştıracaksınız.Bu dediklerimı yaptıktan sonra sorunsuz oyuna gireceksiniz.Ben bizzat denedim çalışıyor.


39 yorum:

  1. Çok teşekkürler bende yaptım oldu ve oynayabiliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. admin adamıın dibisin dibi çözdüm girdim oyuna allah ne muradın varsa versin kralsın kingsin

    YanıtlaSil
  3. admin dediklerini yaptım önceden çift tıklayınca bunları yükle diye problem veriyodu artık onu vermiyo ama oyunda açılmıyo bana nasıl kuracağımla ilgili yani senin nasıl kurduğun hakkında bilgi verirmisin

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir paylaşım yapmışsın, sayende oyunu çalıştırdım.
    Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. Dediklerini yaptıktan sonra ne hata veriyor ne de oyun açılıyor çözüm nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim ne hata veriyor nede oyun açılmıyorsa crackta sorun vardır crack'ini yeniden yap oyun açılacaktır.

      Sil
  6. ben oyunu kurdum d3x9_41.dll hatası verdi dediklerinizi yaptım ama bu defa hiç açılmıyor???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. crack dosyasını yeniden yüklemen gerekiyor dostum.

      Sil
    2. merhaba tarif ettiğiniz şekilde crack yaptım oyun açıldı ancak oynarken oyun aniden kapanıveriyor,bu konuda ne yapabilirim.

      Sil
  7. adamsın admin

    YanıtlaSil
  8. ben size başka konuda soru soracağım ben internet kafeye gittim orda oyun simgesine sağ tıkladım özellikler sonra dosya konumuna girdim ordakileri flasha attım ve eve geldim oyun açılmasına açılıyor ama 27 temmuz günü 2012(oyun içindeki tarih)de oyun kapanıyor

    YanıtlaSil
  9. merhabalar..verdiğiniz baglantıya tıkladım fakat bir sonuç elde edemedim..dediğiniz dosyayı nasıl indirebilirim ?

    YanıtlaSil
  10. merhabalar bende de bilgisayar fm 2013 oynarken anide kapanıyor..

    YanıtlaSil
  11. error veriyo nasıl indircem bu dosyayı

    YanıtlaSil
  12. admin öptum muncurlarindan. Açti açti açtiiii. :D uşak gibi sevindum heee.

    YanıtlaSil
  13. nasıl tesekkur edılebılır ki sana tane tane yazmıssın çok sağol

    YanıtlaSil
  14. Burda yazan link yerini yenilesene

    YanıtlaSil
  15. abi biri crack linki verebilirmi ya

    YanıtlaSil
  16. Ben de dediklerinizi yaptım fakat bu kez de application error hatası verdi. NE yapmalıyım bunun için ?

    YanıtlaSil
  17. paylaşım için teşekkürler sayende oyunu oynayabiliyorum

    YanıtlaSil
  18. Teşekkürler çalışıyor :)

    YanıtlaSil
  19. oyuna çift tıklıyorum ama açılmıyor yardın lütfen

    YanıtlaSil
  20. ADMIN ÇO0K SAOL AMA GENE OLMADI O DOSYA VAR İÇİNDE YENİLİYİM DEDİM GENE OLMADI.

    YanıtlaSil
  21. hocam dediğinizi yaptım bu sefer hata vermiyor fakat oyunda açılmıyor bundan sonra ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  22. @Adsızcrack dosyasını yeniden indirip yap kardeşim onda sorun olabilir..Crack'i yenileyip öyle dene..

    YanıtlaSil
  23. dll sorununu cozdukten sonra oyun hiç açılmıyor hatada vermiyor yardım lütfen

    YanıtlaSil
  24. buraya çıkart dedikten sonra şifre istiyo ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
  25. c:/wındows/sys/wow64 e nerden giriliyo ?

    YanıtlaSil

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..