Fenerbahçe emre belözoğlunu transfer etti mi,Emre belözoğlu fenerbahçeyle anlaştı mı - Netividi

Fenerbahçe emre belözoğlunu transfer etti mi,Emre belözoğlu fenerbahçeyle anlaştı mı




emre yeniden fenerbahçede 2013
Bugün habertürk gazetesinin manşetinde "Fenerbahçe bombayı patlattı" başlığıyla gördüm.Ancak emre belözoğlunun fenerbahçeye gelme olasılığını hiç düşünmemiştim..Emre belözoğlunu transfer etti deyince bir fenerbahçeli olarak çok sevindim zira fenerbahçe takımının en çok ihtiyaç duyduğu futbolcu tipinden biri emre.Şu anda emrenin resmi açıklaması yapılmadı ancak fenerbahçeye kesin olarak geldi gibi..Zira çok sağlam kaynaklardan verilen bilgilere göre bonservis bedeli olmadan atletico madrid takımından 2.5 yıllığına fenerbahçe forması giyecek.Transferin yapılmasında en büyük etkenin aziz yıldırım olduğu biliniyor.Aziz yıldırımın emre belözoğlu ile yaptığı telefon görüşmesinde takımın sana ihtiyacı var gel fenerbahçe de oyna dediği emre belözoğlunun da bu davete olumlu cevap verdiği söyleniyor.Umarım doğru haberdir.Ama ben doğru olduğunu düşünüyorum zira emre bu takıma çok büyük katkı sağlayacak ve yabancı konterjanı açısından da sıkıntı yaşatmayacak bir oyuncu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..