Pkkya doğrudan ve dolaylı olarak yardım eden ülkeler listesi - Netividi

Pkkya doğrudan ve dolaylı olarak yardım eden ülkeler listesi




pkk,yardım eden ülkeler,doğrudan,dolaylı
pkk ya yardım eden ülkeler
İçişleri bakanlığından yapılan açıklamaya göre bölgemizde ve dünyada terör örgütü pkk'ya yardım eden ülkeler tek tek belirtildi. Bu açıklama hangi maksatla yapıldı ona şaşırdım doğrusu bakanlık komşu ülkeleri halka mı şikayet ediyor ? Devletin işi bu yardım edenlerin ellerini kollarını kesmek değil mi? madem yardım ediliyor hükümet olarak engelleyin sizin işiniz bu değil mi? neyse fazla siyasete girmeyelim. Bakanlığın açıklamalarına Pkk'ya yardım eden komşu ve bölge ülkelerin detayları şu şekilde;

Doğrudan yardım eden ülkeler:
Suriye : Türkiyenin esed'e karşı tavır almasından dolayı pkk son zamanlarda suriyeden destek almaya başlamış ve orada geniş bir imkan bulmuştur.
Irak : Terör örgütü pkk'nın eğitim ve lojistik üssü.
İran : İran da Suriye'deki siyasi ilişkilerine ve Türkiye ile ilişkilerine bağlı olarak terör örgütüne yardım konusunda, en azından terör örgütünün faaliyetlerine göz yumma konusunda terör örgütünü destekler konumdadır.
Ermenistan : Terör örgütüne destek verdiğini bildiğimiz ülkelerden birisi de Ermenistandır. Erzurum, Ağrı'daki militanlar Ermenistan'daki hastanelerde tedavi olmaktadır.

Dolaylı olarak yardım eden ülkeler :
Başta Almanya olmak üzere avrupa ülkeleri pkknın finans kanadını oluşturuyor ve rahatça dolaşmasına göz yumuyor.