Pelin Batu ateist mi,Pelin batu ateist olduğunu açıkladı - Netividi

Pelin Batu ateist mi,Pelin batu ateist olduğunu açıkladı




pelin batu,pelin,ateism,ateistlik
Pelin Batu Ateist mi
Pelin batuyu özellikle "tarihin arka odası" programında ilgiyle takip ediyordum.Oradaki konuşmalarından ateist olduğunu düşünüyordum ancak emin olmadığım için dillendiremiyordum.Pelin Hanım kurban bayramından önce habertürkte simge fıstıkoğlunun burası haftasonu programına katılmış.Önce kurban bayramının yasaklanmasını istemiş daha sonrada ateist olduğunu söylemiş.O yüzden bende artık gönül rahatlığıyla söyleyebilirim evettt "PELİN BATU ATEİST"...Elbette ki inanmayan insanlara saygı duyuyoruz ancak pelin batunun ateist olması hemen hemen her konuda takındığı muhalif yanı ortaya koyuyor.Yani muhalif kişiliğinin ateist olmasıyla ilgili olmasını bilmek beni ziyadesiyle sevindirdi.İnanmayan birisi olduğu için her konuya inanç ekseninde ele alıyor,meselelere getirdiği yorumlar inançsızlığının yansımasıyla şekilleniyor. O yüzden düşünceleri benim için hiçbir şey ifade etmiyor artık..Zira İnananlar inanmayanların fikirlerine saygı duyar ama aynı görüşü paylaşamaz.

Pelin Batunun "Ateistim" Açıklaması

'Ben sürekli övülmek isteyen, tapınılmasını isteyen bir tanrıya inanmam' Burada bitireyim daha ileriye gitmem. Daha önce söylediğim için şimdi de söylüyorum, ben deist değil ateistim. Ben kendimi bildim bileli ateistim.'


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..