Netgaste Yayın Politikası Hakkında - Netividi

Netgaste Yayın Politikası Hakkında




net,gazete,net gazete
Netgaste'de günlük olarak dünyadan ve türkiyeden öne çıkan ilginç,komik,sıradışı haberleri içine kendi yorumumu da katarak yayınlamak niyetindeyim.Bu amaç ile oluşturdum bu blogu.Zaman içinde başka konularada kayar mı bilmem.Çünkü ne zaman bir blog yazmaya başlasam hep ana çizgiden uzaklaşıyorum,sıkılıyorum :( Ama bu sefer eğlenceli bir konu bulduğumu düşünüyorum birde sizin (ziyaretçilerin) katılımını sağlarsam ömür boyu keyif alacağım bir blog'a sahip olurum :) O yüzden değerli yorumlarınızı esirgemeyin.Bu ilk yazım oldu bu arada özensiz bir yazı oldu kusura bakmayın tarih 13.11.2012 netgastenin doğum günü,her yıl kutlamayı düşünüyorum bugünü bakalım 2013 kasımına kadar bizi neler bekliyor.


1 yorum:

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..