Mehmet ali birand'ın aykırı sorular programındaki açıklamaları - Netividi

Mehmet ali birand'ın aykırı sorular programındaki açıklamaları




mehmet,ali,birand,mehmet ali,ali birand,aykırı sorular,programı,izle,seyret
Mehmet ali birand aykırı sorular
Gazeteci mehmet ali birand enver ayseverin hazırlayıp sunduğu aykırı sorular programına konuk oldu ve birçok soruya samimiyetle cevap verdi.Gündeme bomba gibi düşen açıklamalardan önce satır başlarna bakalım.

Asimile olmuş Kürdüm

Ermeni değilim ancak ermeni olsaydım gurur duyardım

Abdullah öcalan çıksın parti lideri olsun

Galatasaray ve fenerbahçe maçlarını izlerim beşiktaş maçlarını izlemem.

Yukarıda Mehmet ali birandın konuşmasının satır başları her şeyi anlatıyor daha fazlasına lüzum yok.Toplum yavaş yavaş abdullah öcalanın salıverilmesini kabulleniyor artık bu tür şeyler en azından konuşulabiliyor.Bir not daha ekleyim bu haber cemaat ve ak parti yanlısı hiçbir internet haber sitesinde yer almadı.Çünkü cemaat ve ak partide abdullah öcalının çözüm için salıverilmesine sıcak bakıyor.Binlerce insanın şehit olmasına sebep olmuş bu azılı teröristi hükümet salıverebilir mi bence evet yapabilir ancak şu an toplum buna hazır değil ama yavaş yavaş buna hazırlanıyoruz farkında değiliz.Bana kalırsa ya asalım ya salalım özgür olsun orda beslemekten daha iyidir bu iki seçenekten birini mutlaka türkiye cumhuriyeti devleti yapmalı.Bir referandum yapsalar asılsın mı salıverilsin mi diye ne güzel olur aslında :) Bu arada birand ermeni değilmiş ama asimile olmuş kürtmüş.fakat ermeni olmaktan gurur duyacağını söylüyor ne yalan söyleyim ben bu kısmı samimi bulmadım bence ermeni tipide zaten ermenilere acayip benziyor yalan söylemesine gerek yoktu ancak vardır bi sebebi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..