En Komik Resimler,Yurdum insanının komik manzaraları - Netividi

En Komik Resimler,Yurdum insanının komik manzaraları




Bugün facebookta gezinirken çok hoşuma giden birkaç resim buldum ve sizinle paylaşmak istedim.Yüzlerce komik resim arasından bunları seçtim.gerçekten bence en komikleri bunlar.Özellikle gazete haberleri gerçekmidir bilmem ama eğer gerçekse vay bizim halimize..Yada ne kadar espirtüel bir milletiz bu kadar eğlenceli olduğumuzu bilmiyordum doğrusu.

komik resim,komik resimler,kayserili şair,mükremin yılmaz
Kayserili şair mükremin yılmazın eski sevgilisine yazdığı şiir

otopark ücretlidir yazısı,komik resim,komik otopark ücretlendirmesi
Komik otopark yazısı resmi


komik gazete haberleri,gazete haberi,komik haber resmi
Süleyman parmaksızın haberi

tavuk,çalınan tavuk,imamın evinde tecavüz haberi,haber,haberleri,resim,resimleri
Tavuğa tecavüz eden adam

komik tır,tırcı,tır şoför resmi,tır şoförü çanak anten,çanak,anten
Komik tır şoförü çanak anten takmış

komik umumi tuvalet,tuvalet uyarı yazısı
Komik Lütfen sifonu çekin uyarısı resmi




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçiminden "Anonim'i" Seçininiz..