Simit diyeti lisesi,Simit diyeti yapanların yorumları

simit,simit diyeti,simit diyeti nasıl yapılır,simit diyeti listesi
simit diyeti listesi
Simit Diyeti Nasıl Yapılır ?

Son zamanlarda etrafımdaki kilo vermek isteyen insanlardan bu diyeti duyar oldum..Sürekli simit diyeti,simit diyeti diye işitince bu simit diyeti yapanlara sordum ve gün gün diyetin listesini öğrendim.Ben simit diyeti yaptım şu kadar kilo verdim diyen varsa lütfen simit diyeti yorumlarını bize yazsın benim etrafımdaki insanlar henüz yeni başladığı için buraya kaç günde kaç kilo verdiğini yazamıyorum.Öyle simit diyeti diye sakın küçümsemeyin haa.İsminin simit olması simitin çok fazla tüketilecek olması yoksa bu diyette köfte,tavuk ve pirzola bile yiyebileceksiniz.Ancak ben her zaman şunu söylüyorum hiç bir diyeti yaşamınızın sonuna kadar yapamazsınız o yüzden hiç bir diyet uzun vadede başarılı olamaz.Diyeti sıkı bir şekilde yaparsanız yaptığınız sürece zayıflarsanız,kilo verirsiniz ancak bir an olur diyeti bozmaya başlarsınız ve belki aylarca uğraşıp verdiğiniz bir kaç kiloyu çok daha kısa sürede fazlasıyla alırsınız.O yüzden kilo almakta,vermekte öncelikle zihinde gerçekleştirilecek bir işlem.Neyse bu sizin moralinizi bozmasın sakın aşağıdaki diyet sayesinde zayıflayan birçok insan tanıyorum sizde deneyin işe yarayacaktır.

1. GÜN                                                                    2. GÜN
Sabah : ½ simit, çay, kahve diyet içecekler                 Sabah : ½ simit, çay, kahve diyet içecekler
Öğle : 1 simit, yağsız salata (1 kase salata)                 Öğle : 1 simit, yağsız salata (1 kase)
Akşam : ½ tavuk, 1 kase salata (yağsız)                     Akşam : ½ tavuk, 1 kase salata (yağsız)

3. GÜN                                                                    4. GÜN
Sabah : ½ simit, çay, kahve diyet içecekler                 Sabah : ½ simit, çay, kahve diyet içecekler
Öğle : 1 simit, yağsız salata (1 kase)                           Öğle : 1 simit, 1 kase salata
Akşam : 10 köfte (ekmeksiz yapılacak)                     Akşam : 10 köfte (ekmeksiz yapılacak)

5. GÜN                                                                    6. GÜN
Sabah : ½ simit, çay, kahve diyet içecekler                 Sabah : ½ simit, çay, kahve diyet içecekler
Öğle : 1 simit, 1 bardak ayran                                   Öğle : 1 tabak makarna (domatesli) 1 kase salata
Akşam : 8 adet kuzu pirzola, 1 kase salata                Akşam : 8 adet kuzu pirzola, 1 kase salata

7. GÜN
Sabah : ½ simit, çay, kahve diyet içecekler
Öğle : Tavuklu domatesli makarna (1 tabak olacak, içine 1 tatlı kaşığı yağ konacak.)
Akşam : 3 adet bonfile veya balık ızgara veya teflonda, 1 kase salata

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Almanca meyveler,almanca meyveler yazılışı ve okunuşu

Çorabın içine bir dilim soğan koymanın bazı hastalıklara iyi geldiği iddiasının bilimsel cevabı yazımızda

İftarda Bugün Ne Yesek Ne Yesek! Günün Menüsü