Sarımsak çayı,kilo vermek için sarımsak çayı nasıl yapılır ?


sarımsak çayı,sarımsak çayı ile zayıflama
sarımsak çayı hazırlama
Sarımsak Çayı İle Zayıflama
Sarımsak çayı son dönemlerde çok popüler oldu.Göz önünde olan ünlüler bu tür çayları içip zayıflayınca büyük rağbet görüyor hele hele angelina jolie gibi dünyaca ünlü bir sanatçı sarımsak çayı sayesinde 11 kilo verince ayrı bir ilgi görüyor.Haberlerde de görmüşsünüzdür angelina jolie doğum yaptıktan sonra hamileyken aldığı kiloları sarımsak çayı ile vermiş peki bu mucizevi çay nasıl yapılır günde kaç kez içilmeli nasıl demlenmeli şimdi hepsini madde madde yazalım.Arkadaşlar bu tür zayıflama kürlerini paylaşırken sizden tek isteğim bu sarımsak çayını aşağıda yazılan malzemelerle yapıp uyguladıktan sonra burada neticelerini yorum olarak paylaşmanızdır.Zira yorumlarınız çok değerli sitemizi ziyaret eden zayıflamak isteyen yüzlerce insan için bir yol gösterecektir.

Sarımsak Çayı Yapmak İçin Gerekli Malzemeler
  • 3 bardak su
  • 3 diş taze sarımsak
  • Yarım çay bardağı bal
  • Yarım çay bardağı limon suyu
Sarımsak Çayı Nasıl Yapılır

Hazırladığınız 3 bardak suyu bir boş kabın içerisine dökün daha sonra 3 diş sarımsağı ezdikten sonra suyun içerisine atın.Daha sonra kaynayana kadar ocakta bekleyin kaynadıktan sonra ocağı söndürün ve bal ve limon suyunu da ilave edin.Hafif karıştırın ve soğumaya bırakın.Sarımsak çayımız hazır hale geldi artık tek yapmanız gereken günde 3 kez ılık olarak yarım bardak içmenizdir peki ne zamana kadar bu çayı içeceğiz ? istediğimiz kiloya ulaşana kadar bu çayı hergün 3 defa içmemiz gerekiyor... BU YAZIYA YORUM YAPIN...

33 Yorum

Adsız
14 Ekim 2013 18:14

Sarımsak cayını kullanan arkadaslar gercekten bır faydasını gordunuzu yorumlarınızı beklıyorum

Adsız
21 Ekim 2013 11:35

arkdslar b faydasını gördünüzmü acaba ?

Adsız
21 Ekim 2013 11:35

bide sabah ögele aksam ne yenilecek ???

21 Ekim 2013 19:24

an itibariyle bu yazıyı 7732 kişi okumuş hiç deneyen yok mu o kadar kişiden arkadaşlar lütfen deneyenler faydasını görüp görmediğini bizimle yorum olarak paylaşsın..Ben kilolu biri değilim inan yoksa ben deneyip tecrübemi paylaşacam :)

Adsız
22 Ekim 2013 14:15

acaba o sirada yemek filan yemeliyizmi??

22 Ekim 2013 20:06

@Adsızo sırada derken sarımsak çayını içerken mi ? anlayamadım ama normalde günlük yediğiniz 3 öğün yemeğe ekstra olarak sarımsak çayını içeceksiniz tabi zayıflamak istiyorsanız öğünlerde fazla yememeniz lazım..

Adsız
30 Ekim 2013 13:43

bende yeni öğrendim denemek lazım bence denemekten zarar gelmez katkı maddesi yok neticede.. aksine faydası olacağını düşünüyorum bunun yanında yemenize de dikkat etmeniz gerekiyor tabi, ekmek yerseniz faydası olmaz :)

Adsız
6 Kasım 2013 18:58

Ben denedim. Bir hafta boyunca günde 3-4 defa ac karinla ictim. Bu sürecte günlük 1000 kilokaloriden fazla almamaya özen gösterdim ve bir hafta da bir bucuk kilo verdim. sarimsaktan mi yoksa aldigim kalori miktarini kontrol etmekten dolayi mi bilmiyorum ama bir bucuk kilo verdigim icin iyi hissettigim kesin :)

Adsız
12 Kasım 2013 13:49

Ben saglikli olmak icin iciyorum. Ende saracin tarifini yaptim.su an iciyorum zencefilli tadi mukemmel zaten sarimsagi cok severim.

Adsız
13 Kasım 2013 15:40

ağızınız sarımsak kokuyor mu peki.bırde yanında zayıflama çayı içsek bı sakıncası olur mu

16 Kasım 2013 00:14

Bende kendim yapip deniyorum. Bu cay ile bsska bir urun tavsiye etmiyorum. Sadece bunu kullanirken gunde yarim saat yuruyun. Yediginizde hic birsey degistirmiyorsunuz. Zaten size az yediriyor, aclik hissetmiyorsunuz. Ben 1 haftadir kullaniyorum yogun is tempom olmasina ragmen 3 kilo verdim bile. Sizi gerekli kiloya getiriyor. Aslinda sizisaglikli yapiyor. Zayifsaniz istah aciyor ve kilo aldiriyor. Herkese tavsiye ediyorum. Ayrica agziniz sarimsak kokmuyor. En onemlisi de bu :))

Adsız
18 Kasım 2013 19:00

BEN ŞİMDİ OKUDUM VE YARINDAN SONRA YAPMAYA BAŞLİCAM SONUÇLARINI BURDAN YAZARIM ARTIK TARİF İÇİNDE TŞK EDERİM HAZIR ÇAYLARA GÜVENMİYORUM EVDE KENDİMİN HAZIRLADIĞIM ÇAYIN DAHA ÇOK FAYDASI OLACAĞINA İNANIYORUM

Adsız
19 Kasım 2013 11:25

bu çay hem kilo aldırıyor hem kilo verdiriyor bu nasıl çelişki açıklarmısınız

Adsız
22 Kasım 2013 22:20

2 gündür içiyorum ve inanın tuvaletten çıkamıyorum. Sanırım işe yarayacak :)

Adsız
23 Kasım 2013 10:24

BEN SALI GÜNÜ BAŞLADIM BUGUN 5 İNCİ GÜNÜM 2 KİLO VERDİM. SABAH AKŞAM İÇİORUM. SABAH İŞE GELİRKEN VE AKŞAM EVE GİDERKEN 25 DK TEMPOLU YÜRÜORUM. SADECE SABAH KAHVALTISINDA EKMEK YİYİORM YADA SİMİT. AMA DİĞER ÖĞÜNLERDE EKMKE KESİNLİKLE YEMİORUM. GÜNLÜK 3 LT SU İÇİYORUM.

Adsız
24 Kasım 2013 00:44

yaptığınız tarifi yazar mısınız acaba?

Adsız
28 Kasım 2013 15:23

bu tarife bal koymasak olmuyormu?

Adsız
28 Kasım 2013 18:16

ben yapmaya basladm ins faydasını gorurm

Adsız
6 Aralık 2013 11:04

ben sabahları aç karnına sodyum bi karbonat içiyorum akşam da sarımsak çayı içsem olmaz mı acaba ikisi sorun olur mu ki

Adsız
8 Aralık 2013 10:11

kesin iştah kesiyomu ?

adsız
15 Aralık 2013 17:21

bendedenıcembakalımneolacak

Adsız
16 Aralık 2013 22:34

ben kendigim başladığım işalaah faydasını görürüm

22 Aralık 2013 12:59

ben 1 haftadır içiyorum 74 kiloydum 71 kiloya düştüm rejim yapmadım ama biraz dikkat ettim arkadaşlar gerçekten etkisini gördüm ben sabah akşam içiyorum devam edicem arkadaşlar...

Adsız
25 Aralık 2013 23:54

bende deniycem inşallah faydası olur

Adsız
14 Ocak 2014 10:47

10 gündür zencefil- sarmısak-limon karışımlı sarmısak çayını evde kendim hazırlayıp içiyorum.75 kilo dan 71 e düştüm memnunum kokusu içtikten yarım saat kadar sonra tamamen yok oluyo.sindirimi kolaylaştırıyo.fazlaca ter attırıyo.saçlarım bile fark etmeye başladı.tadı fena değil. Demek isteyenlere tavsiye ederim arkadaşlar. Bu arada yemenize de dikkat ederseniz ve günde 2 fincan kadarda bitki çayı da içerseniz daha etkili olacak

Adsız
17 Ocak 2014 23:54

arkadaslar taze sarimsagi simdi bu zamanda nereden bulacagiz kuru sarimsak olsa olmazmi

18 Ocak 2014 13:17

@Adsıztabiki olur ancak taze bulma imkanın olduğu zaman tazeziyle yapmak daha makbul olur..

Adsız
18 Ocak 2014 20:45

tsk edrim hemen cevap verdiginiz icin

Adsız
10 Şubat 2014 17:04

Ben 1 aydır kullanıyorum 59 dan 45 e düştüm

Adsız
15 Şubat 2014 15:47

ben zencefilli sarımsağı 5 dk kaynatıyorum ılıyınca bal ve limon ekliyom ama az bal .bide bal ısıya duyarlı olduğundan sonra konulmalı .1ayda 2 kilo verdim yürüyüşte yapıyorum etkili bir çay

Adsız
1 Mart 2014 14:18

şimdi ben bişeyi anlamadım tarifte kaynatın soğutun ılık ıcın dıyo soğuttuktan sonra nasıl bıda ısıtıcaz ?

Adsız
12 Mart 2014 20:33

tebrikler 14 kilo çok iyi bence

elif
26 Mart 2014 15:04

@Admin merhaba benn sarımsak çayını 3 gündür düzenli olarak kullanıyorum.tadı güzel kokusu kötü değil.Bunların dışında 3 günde çok iyi anlayamadım ama şu bi gerçek kesinlikle tok tutuyor.Ana öğünlerin dışında sürekli atıştırma halindeydim 3 gündür canım abur cubur anlamında bişey yemek istemiyor.Ana öğün saatlerinde normal bir açlık hissim var o kadar..

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçimi profilinden "Anonim" veya Adı/URL sekmesini seçin...