Kurtadam efsanesi,kurt adam gerçek mi,kurt adam varmıdır?


kurtadam,kurt,kurt adam,kurt adam varmıdır,kurt adam gerçek mi,kurt adam nasıl olunur,kurt adam nasıl dönüşür
kurt adam gerçekte varmı
Kurt adamlar hakkında merak edilenleri soru-cevap olarak paylaşmak istiyorum..Zira internette google aramalarnıda çok aranmış..Kurt adam konusunda en çok arama aşağıdaki soru şekillerinde yapılmış..

Soru: Kurt Adam Var mıdır ?,Kurtadam gerçek mi ?
Cevap: Evet kurtadam vardır ve gerçekte kurt adamlar gerçektir.
Soru: Kurt adam efsanesi var mıdır ?
Cevap: Kurt adamlar gerçektir ancak bu gerçekliğin üstüne yazılmış bir kurt adam efsanesi de vardır.
Soru: Kurt adam olmak mümkün mü ?
Cevap: Kurt adam olmak mümkündür ancak bu kendi isteğinize bağlı değildir.Kurt adam olmak umulmadık bir hastalık gibidir siz isterseniz olmaz o isterse olur.
Soru: Nasıl Kurt adam olunur,Kurtadam nasıl dönüşür ?
Cevap: Kurt adamlık bir hastalıktır.Herkes kurtadam olabilir şu anda hali hazırda dünya üzerinde kurt adam vardır ancak bunlar az sayıdadır.Kurt adam hastalığına tıp litaratüründe "lycos andropoz" denir.Lycos = Kurt andropoz= adam demektir.Yunanca bir kelimedir ve kurt adam demektir.Kısaca açıklamak gerekirse kurt adam hastalığı çift kişilik hastalığıdır.Yani bir insan düşünün bazı zamanlar çok iyi oluyor ama bazı zamanlar çok kötü oluyor işte bu hastalığa lycos andropoz denir.Ender görülen bir hastalık olsada halen bu hastalığa yakalanan insanlar vardır.Kurt adam efsanesi bu hastalığın üzerine üretilmiş bir hayal ürünüdür. BU YAZIYA YORUM YAPIN...

154 Yorum

Adsız
23 Eylül 2013 16:31

nasıl olunur

23 Eylül 2013 18:26

@Adsızniçin kurt adamın nasıl olduğunu merak ediyorsun anlamıyorum yoksa kurt adam mı olmak istiyorsun ?

28 Eylül 2013 21:35

evt ben olmak istiyorum :D
@ne tividi

29 Eylül 2013 00:56

@melih dursunçok ilginç kurt adamlık kötü bir hastalık ancak şizofren gibi bir şey neden bi insan kurt adam olmak ister ki onu anlayamadım melih..

Adsız
19 Ekim 2013 00:10

Ben bir büyüçüyle anlaşma yaptım beni lanetledi her dolunayda dönülüyorum yanlız kurtadam drğil başka birşey 4 ayaklı bir canavar oluyorum
Oğuz

19 Ekim 2013 01:49

@Adsızöyle mi ne güzel..! biraz daha anlatsana nasıl dönüşüyorsun dolunayda

Adsız
5 Kasım 2013 20:11

kurt adamlar hangi bölgelerde yaşar

Adsız
6 Kasım 2013 14:42

ben bu siteye kendim öyle oldum için girdim ve ben geceleri dolunay ouyorum

Adsız
9 Kasım 2013 19:33

@Adsız
Beni de dönüştürebilir misin ısırıkla?? Lütfen (ven bi kızım bi yerde kızların ayda 2 defa dönüştüklerini duymuştum doğru mu?)

Adsız
11 Kasım 2013 01:45

Kurtadam olmak :)
Yukarıda yazılanlar bir takıma doğru. Fakat kurtadam olmak öyle sandığınız bir iş değil ve bu mükemmelliğin bir takım zorlukları vardır. Kurtadamlar asla bir insanın yanında dönüşmezler. Bu kurtadamların özelliği değil, kendilerini saklamalarının bir türüdür. Kurtadamlar ilk çağlarda bunu normal olarak görüp kasabaların,köylerin ortasında dönüşmeye kalkmışlardır. Fakat bu toplum içerisinde dışlanmalara, hor görülmelere sebep olmuştur. Bunun doğrultusunda kurtadamların yakalanıp etrafa saçtıkları(insanların) korkunun önüne geçmekti. Kurtadamlar yakalanıp kimileri gümüş kurşunlar, gümüş oklar kullanılarak öldürüldü, arkasında bıraktıkları aileleri veya günümüz tabiriyle klanları kendilerini gizlemek zorunda kalmıştır. Kurtadamlık 2.5 pet şişesinin içine kurt eti zemzem suyu bunlar boş işler bunlar o dönemin kurtadam avcılarıdır, konuyu tiye alırlar!. Kurtadam olmak yaşamınızı çok değiştirir. Olumlu veya olumsuz her bakıma. Kurtadam olmak için yapmanız gereken birşey yok bunu bir oyuncak olarak görmeyin lütfen, kurtadam olmak insanın ailesinin dışında gelişen bir sorumluluktur ve yaşamınız değişir. Kurtadamlık olunmaz, onun size ihtiyaç duyması gerekir. wweko-i

Adsız
11 Kasım 2013 22:23

bnde bu hastalık oluyor bazen iyibazen kötü oluyorum

Adsız
19 Kasım 2013 17:07

kurt adam soyu neye dayanır

Adsız
20 Kasım 2013 22:28

ARKADAŞLAR KURT ADAMLAR GERÇEKTİR KURT ADAMLAR EN ÇOK AMERİKA'DA VARDIR HATTA CALİFORNİA'NIN KURT ADAMLARI MEŞHURDUR AMA KENDİLERİNİ GİZLERLER YAKLAŞIK 20-25 KURT ADAM KLANI VARDIR AMA BAZI FİLMLER ÇOK SAÇMA OLARAK ANLATMIŞ KURT ADAMLARIN FOTOGRAFLARINI ÇEKENLERDE VARDIR SADECE KURT DEĞİL BAŞKA YARATIKLARDA VARDIR.

Adsız
22 Kasım 2013 19:15

si bişey diymi ben kurt adam olduğumada 11 yaşındaydım ilk basta bir abiyle tanıstım bana sana hediye vericem dedi ve gözleri kırmızı oldu sonra beni ısırdı ve o gundensonra yanıdan kıllar cıktı ve dişim uzadı ilk 4 ayak koştumsonra dolunayda dönüstüm ve beni dönüstüreni öldürdüm ve artık bir alfa oldu isteyen olursa onu betaya veririm omega da olabilirsiniz

Adsız
26 Kasım 2013 17:39

Siz çok dizi izlediniz herhalde teen wolf falan

29 Kasım 2013 15:26

Bende Olmak İstiyorum Nasıl Olunuyor Yhaa Lütfen Bence Güzel Bişey Kurtadam Olmak Pençeler Büyük Dişler Off Nasıl Olunuyor

29 Kasım 2013 15:34

Nasıl Olunuyor Yha Gerçekten Olmak İstiyorum Penceler Sivri Dişlerr :) :) Çok İyi Bişy...

Adsız
1 Aralık 2013 18:54

Kurtadam soyu sanırım rusyaya dayanıyor çünkü osmanlılar kurtadamlarla savaştıklarında tenleri çok açık renkteymiş kadınlarıda güzelmiş osmanlılar onlara itbaraklar diyolardı.

Adsız
2 Aralık 2013 14:11

evet doğru kurt adam klanları vardır hatta işaretlerini dövme olarak yaptırıyolar

18 Aralık 2013 22:09

Kurtadam olanlara soruyorum nasıl kurtadam olunuyor ve lütfen rica ediyorum filmlerden gördüklerinizi anlatmayın gerçekleri henüz kimse bilmiyor tabi o ayrı mesele ama kurtadam nasıl olunuyor bilen varsa yardım edebilir mi lütfen rica etsem ??
Ve de dönüşümler nasıl oluyor tam kurda mı dönüşülüyor yoksa yarı insan yarı kurda mı?? şimdi yarı insan yarı kurt kelimesini betimlemekteki kastım mesela örnek olarak teen wolftaki gibi mi olunuyor yani mesela örnek verdim teen wolf'u ama gerçek nedir bilinmez ama rica ediyorum özelden de olsa lütfen rica ediyorum açıklasın...
Saygılarımla...

Adsız
21 Aralık 2013 16:41

ARKADAŞLAR SİZE TÜM ARAŞTIRMALARIMI ANLATICAM UZUN SÜREDİR ARAŞTIRIYORUM GÜNÜMÜ BELGESELLERLE BİLGİLERLE GEÇİRİYORUM VE HERŞEYİ ANLATICAM YAZMAYA BAŞLIYORUM

Adsız
21 Aralık 2013 16:52

ARKADAŞLAR DEDİĞİM GİBİ HERŞEYİ ANLATIYORUM BAKIN KURT ADAMLARDA VAMPİRLERDE VARDIR 2002'DE AMERİKADA HASTANELERDEN BİRİNİN TÜM KAN TÜPLERİ ÇALINDI VAMPİRLER ÇALMIŞTI AMA DEVLET GİZLEDİ HALKIN AYAKLANMAMASI İÇİN DÜNYADA 13.000 VAMPİR VARDIR BUNLARIN 700'Ü VAHŞİ YANİ İNSANLARLA BESLENEN KALANLARI İSE HAYVAN KANI İLE BESLENİYOR.ARKADAŞLAR MİCHİGAN'DA 22 YILDIR KURT ADAM SÜRÜSÜ VARDIR BELGESEL BİLE YAPTILAR ONLARLA İLGİLİ VE SADECE MİCHİGAN DEĞİL ÇOĞU YERDE VARDIR BUNLARI UZMANLAR DOĞRULUYOR. DÜNYADA HER ÜLKEDE ORTALAMA 3.000 KURT ADAM VARDIR VE BAZILARI YARI KURT ADAM,BAZILARIDA TAM KURT ADAMDIR KURT ADAMLAR EN ÇOK AMERİKADA GEZİYOR AMERİKALI BİRİ SÖYLÜYODU ORADA Bİ KURT ADAM VARMIŞ ÇOK MEŞHURMUŞ ONA HERKES HAYALETİN OĞLU DİYOMUŞ VE Bİ KURT ADAMLA KONUŞMUŞTUM İNTERNETTEN BANA DÖVÜŞEREK SÜRÜ LİDERLERİNİ SEÇTİKLERİNİ SÖYLEDİ VE İNSANLARI KORUDUKLARINI SÖYLEDİ DOLUNAYDA KENDİLERİNİ KONTROL EDEMİYOLARMIŞ VE KONTROL ETMEK İÇİN BİRAZ ZAMAN GEÇMELİYMİŞ VE BANA YARI KURT ADAMLAR VARDIR DEDİ. YARI KURT ADAMLAR KENDİLERİNİ DAHA AZ ZAMANDA DOLUNAYA ALIŞTIRABİLİYORMUŞ.

22 Aralık 2013 18:29

evet arkadaşım doğru söylüyorsun bende araştırıyorum O tam kurtadam olanlar onlar doğuştan kurtadam olanlar yani o doğuştan kurtadam olanlar ileride tam kurtadama dönüşebiliyorlar ve ısırılanlar da yarı kurtadama dönüşüyor ki tabi ailede de varsa neden tam kurtadama dönüşmesin yani dmi neyse bir diğer nokta "CALİFORNİYA" burada daha çoğunlukta kurtadam kanıyor ama eğer ki kurt adam olmanın yollarını biliyorsan lütfen bana ulaşırmısın sen bana ipucu bırak ben sana ulaşırım sen bana mesaj at ben ordan anlarım bir kurtadam tanıdığın alfa var ise lütfen benim için de konuşablir misin rica ediyorum ve de nasıl olunacağını biliyorsan özelden benimle de paylaşır mısın ???

24 Aralık 2013 21:52

Evet, arkadaşlar. Kurtadam efsanesi doğruluyorum. Aslında bazen bende kendimi kurt adam sanıyorum. Çünkü burnuma kimsenin alamadığı kokular geliyor. Çok ince sesleri duyuyorum. Gece uyuduğumu fark etmiyorum. Uyuduğumdan emin bile değilim. Geçen gün araştırdığımda Türkiye'de ki Kurt adam sayısı 20 küsürdür. Bu kurt adamlar Çin'de ki bir efsaneye dayalıdır. Türkiye de görülmüştür. Bunun ile ilgili fotoğraflar vardır. İnsan'dan başka 25.000 tür vardır. Yani Hayvan ve bitki gibi. Bunların içinde kurtadamlar da vardır.

26 Aralık 2013 22:07

Nasıl kurtadam olunur bilgisi olan var mı ya da Alpha kurtadam var mı ???

3 Ocak 2014 17:12

Arkadaşlar benim kurtadamlara derin bir inancım var acaba benimle iletişime geçer misiniz

6 Ocak 2014 15:51

gerçekten varsa bana ulaş lütfen kurt adam olmayı herşeyden daha çok istiyorum ne gerekirse yaparım yeterki kurt adama dönüştür beni

6 Ocak 2014 16:25

gerçekten böle bişi varsa ulaş bana dönüştür beni istedigini yaparım !!!!!!!!

8 Ocak 2014 00:45

Arkadaşlar şunun farkına hep beraber varalım ki kurtadam olan burada kimliğini açıklamaz, tam aksine onları sanal ortam olmayan gerçek hayatta aramalıyız yani asla bir kurtadam kimliğini sanal ortamlarda açıklamaz ki şöyle istinadiyen bir durum oldu diyelim bazılarımız buldu diyelim ama onun oranıda düşük. Yanlış anlaşılmayayım kurtadamlara inanmıyorum demedim inanıyorum ama onları burada ararsak bulamayız onları gerçek hayatta bulabiliriz ama size şöyle bir ip ucu vereyim sır niyetine kurtadamları bulmak için dolunaydan önceki gece etrafınızda bulunan ormanları dolaşın kendinize güvenli bir yer oluşturun ve dolunay gecesi ise ormana gidin. Bulamazsanız da sağlık olsun ama asla ümidinizi kaybetmeyin derim
Saygılarımla...

8 Ocak 2014 00:54

Ve bu arada arkadaşlar kurtadam olmak için bulunan o kurt eti formülü varya işte o formülü sakın denemeyin çünkü zamanındaki kurtadam avcıları bu formülü uydurmuşlardır. Ki aslında mantıklıca düşünürseniz eğer ki kurtadam olmadan önce bi kurt etini yiyebilecek misiniz?? Kardeş kardeşe karşı hesabı, bu formüle göre de kendi türdeşinizin etini yiyebilecek misiniz ??? Ki eğer böyle bir şeye kalkışırsanız yani yemeye çalışırsanız o zaman geçmiş olsun size arkadaşlar nalları dikersiniz o zaman ve de ileride diyelim bi kurtadamla karşılaştınız ama sizi dönüştürmedi neden acaba diye çok çok bol bol düşünürsünüz işte o zaman.
Dediğim gibi et mevzusunu iyi düşünün ona göre davranın...

Adsız
10 Ocak 2014 14:42

. öyle şey mi olur ne kurt adamı falan diyebilirsiniz ama kurt adamlar tarihini biraz araştırsanız mısır da bir çok kurt adam izine rastlayabilirsiniz. tıpkı çin de vampirlere rastlayacağınız gibi. tabii bunların içinde çok fazla saçma ve yalan şeyler var insanların efsaneleri de var, abartıları da var. asıl bilgilerin eski kurt adam konseyleri tarafından bir bir yakılması gizlenmesi olaylarıyla birlikte bazı insanlar kulaktan dolma bilgilerle çok fazla yalan atmış olabilir siz de bu saçma şeyleri okursunuz belki inanmayın sakın.

bazı sorularınızı yanıtlamak istiyorum. ister inanın ister inanmayın şuan da çok tanınan 2 ünlü de kurt adam, kurt adamlık sizin sandığınız gibi kıllar çıkar falan bağırırız olayları değildir. kurt adamlık dolunayda gelen bilinç kaybı ve orantısız bir güçtür. güçlü kemikler, mükemmel duyular ve eşsiz bir hız. böyle bir şeyi burda açıklayarak salaklık yapıcam belki ama şuan gizlenmiş bir bilgisayardayım tespit edilemez bir tür yani dünya'nın her yerinde çok önemli adamlardan microsoftun içinden tut da iphone mcdonalds a kadar her büyük markanın sahipleri içinde kurt adamlar vardır.(steve jobs'ın ölümü kanser yüzünden değil, kurt adam ve vampirler arasında oluşan şiddetli kavgalar yüzündendir ama bu konuya giremem) bazı aileler vardır bilirsiniz dünya'nın zengin aileleri tıpkı türkiye'de olan sabancı ya da koç ailesi gibi. işte o yabancı ailelerden de çok fazla kurt adam vardır.(o aileleri de açıklayamam) kurt adam nasıl oldular derseniz çok zengin insanlara kurt adamlık teklifleri ile gideriz aklınızın bile alamayacağı paralara bu şeyi satarız. bu güne kadar kurt adamlar gizliliklerini güçlerini yani bu kadar üstün bilgiyi saklama gücünü bu paralar sayesinde buldu. derseniz ki sattığınız adam açıklarsa ya bunu diye. işte burda bir ayrıntı var şuan onu size açıklayamam bu kadar haddimi aşamam ama öyle bir şey asla yapamaz.

Adsız
20 Ocak 2014 19:31

Ya bizim orda her geçe kurt sesi geliyo ben de kutr adam olmak istiyorum nasıl olabilirim lütfen yardım edinnn??????

26 Ocak 2014 01:21

ŞİMDİ BUNU OKUYAN VE GERÇEKTEN DÖNÜŞEBİLEN KURT ADAMLARA SÖYLÜYORUM
KARDEŞLERİM KENDİNİZİ SAKLAYIN SAVAŞLAR BAŞLADI
ZAMAN GELDİĞİNDE HEPİMİZ BİR ARAYA GELECEĞİZ
GERÇEK KURT ADAMLAR ALFA LİDERLER NE DEMEK İSTEDİĞİMİ ANLARLAR

ELEMENTLERİN 3Ü BENDE ONLARI KORUMAKLA HÜKÜMLÜYÜM TOPRAĞI KARŞI O MİDENİZİ KÖPÜRTEN DÜŞMANLAR ALDI

TOPRAK ELEMENTİNİN TILSIMLI KURTLARI HARİCİNDE
DİĞER 3 TILSIMLI KURTLARI KABİLEME ALABİLİYORUM SİZ NE DİYORSUNUZ BİLMEM AMA BİZ GURUBUMUZA KARDESLERIMIZLE TOPLULUĞUMUZA KABİLE DİYORUZ

VE KURT ADAMLAR HAKKINDA BİLGİ İSTEYEN İNSANLAR BİZİ FAZLA KURCALAMANIZA GEREK YOK

NEDEN Mİ? EĞER BİZLER BİR KARDESIMINDE DEİĞİ GİBİ AÇIĞA CIKARSAK DUNYA ALT UST OLUR
BİZİ ZATEN BİZDEN OLANLAR AMA HALA EVRİMİNİ TAMAMLAMAMIS
AMA KANINDA BİZİM GÜCÜMÜZÜ TAŞIYANLAR GÖREBİLİR
ZAMANI GELDİĞİNDE HEPİMİZ BİR ARAYA GELECEĞİZ VE ONLARA KARSII ONLARAAAAA ANLAYANLAR ANLAR
BERABER MÜCADELEMİZİ EDECEĞİZ TÜM KARDEŞLERİMİN İYİ OLMASI DİLEĞİYLE BEN ALFA LİDERR KABİLEME TÜRKİYEDEKİ HERKEZİ TOPLAYA BİLİRİM YAPACAGINIZ TEK SEY YANIMA GELMENIZ VE TILSIMI ALMANIZ
SONRA FARKLI SEHIRLERDE KABILE OLUSTURMANIZZ HAZIRDA BEKLEMENIZ SADECE EVRIMINIZI TAMAMLAMANIZ GEREKKK UNUTMAYIN ELEMENTLERINIZ VARSA KABILENIZI TOPLAYIN BU DEDIKLERIMI ANLAYANLAR ZATE NGERCE KTIPKI BENIM GIBI LIDER OLAN KURT ADAMLARDIR

DEDİĞİM GİBİ İNSANLAR DEDIĞI GIBI KARDESIMIN DOĞAYA KARSI BUYUK BİR SORUMLULUGUN OLUYO
EVET GUCLU OLUYOSUN BIR NARA ATINCA HERKEZ KACACAK YER ARIYO ISIRINCA KOPARIYOSUN LİDERSEN SAKİNLİĞİNİ KORUYA BILIYOSUN BUNUNLA SINIRLI DEĞİL KABİLENDEKİ YANİ SURUNDEKİ KURTLARA SAHIP CIKMAN GEREKIO YOKSA BAZEN ARALARINDA DISILERE DAIR KAVGALAR OLABILIO LİDERLİK İÇİN KAVGALAR OLABILIO KARDESLERINLE SAVASA BILIOSUN
AMA SAVASTIKCA RUTBELENME MİSALİ USTUNLESIOSUN YASIM 17 İLK DÖNÜŞÜMÜMÜ 12 YASINDA YASADIM SAF KURT OLARAK KIMSEDEN ISIRIK FALAN ALMADAN
VE SUAAN COK AZ BI EVRİMİM KALDI VE KABİLEMİZDE GENİŞLİYO İLK 2 KİŞİYDİK SONRA ANIDEN 5 OLDUK SONRA ANİDEN 9 KİŞİ OLDUK VE BİLENLER BİLİR 9 KİŞİLİK BİR SÜRÜYÜDE YIKMAK KOLAY DEĞİLDİR ;) BİZİM SEHRİMİZDE ONLAR BARINAMIYOR MESELA AMA BU ARA SAVASLARIMIZ COGALDI SINIRLARI ALMAYA CALISIYORUZ DESTEGE GELEN KARDESLERIMIZ OLURSA HISLERI ILE BIZI BULSUNLAR BİZE AİT OLAN DAĞDA BARINIRLAR . KABILEYE UYE OLURLAR EN AZINDAN KIMLIGIMIZI GIZLEMEK ZAORUNDA KALDIGIMIZ ZAMANLARDA ONLAR KABİLEMİZİN TOPRAKLARINI VE KRDESLERIMIZIN INSANLARIN HAYATINI KORURLAR

BENCE BU KADAR YETER

KABİLEMİZDE ATEŞTEN GUC ALAN BETA LİDERİM SUDAN GÜÇ ALAN BETA LİDERİM VE HAVADAN GUC ALAN ALFA LİDER OLARAK BAS OLARAK BEN VARIM KABİLEMİZ GUCLU
TUM KARDESLERİMİ BEKLERİM.

26 Ocak 2014 21:03

Bakin ben ismim Farid ben bileceride yasiyorum onu bilinki kurt adamlik zefkli bir is deyildir olduysaniz onz mahkum oursunuz ve biri size vurdugunda siz kizarsiniz aslanda bende kurt isiriklari var biz uzak qohumumuz bir hastaliga yakalanmis amma hec kim bilmire bu nedi biz onlara ziyarete getdik o meni cixartdi cole yaxinigda bir orman vardi biz oraya getdik sonra o yox oldu men qorxudanureyim getdi sonra gozumu acanda gordumku elimde dis izleri var amma qan yoxdu eve qacanda qohumuzu orda gormedim hami agliyirdi sonra onu hec kes gormedi ve mendeki izler helede qalir ozumu cox guclu hiss edirem bu barade cox danismiyacam amma bu qorxunc bir seydi men onun iyini ve sesini hiss edirem yaxinligda bele seylerle maraglanmayin sonra basiniza geler amma onu bilinki bunlar gercek bunuda yazdimki bir birsey bilirse lutfen meneyazsin onu tapacam

28 Ocak 2014 22:18

hey bu konularda cidden bir şeyler bilenler bana ulaşsın

29 Ocak 2014 11:45

bir açıklama yapayım kurt olsanız bile öyle yanaktan kıl çıkıp diş fırlamaz bir anada kendiniz de bir güç hissedersiniz bazen çeneniz öne doğru gider ve köpek dişleriniz size sivri görünür

31 Ocak 2014 04:58

milleti kandırmayalım lütfen hele o kabilesi olan arkadaş böyle şeyin böyle bir ortamda paylaşılamayacağını biliyoruz çoğu kişide buna inanmıştır ya da şu arkadaşıyla konuşup kurdun olduğunu kasteden arkadaş ben de inanıyor gibiyim ama abartmayalım biraz mantıklı düşünceler yazalım ne biliyorsanız onu yazın mesela yok kabileymiş yok kurt sesleri duyulmuş uçmayın

3 Şubat 2014 19:52

La delimisiniz bee kurtadam nedir inanmayın bunlara önce adam olun

Adsız
4 Şubat 2014 15:36

beyler kurt adamlar lucian doneminde gücünü toplamış sonrasında adını hatırlamıyorum ama vampirlerle savaşta sarayı bir vampir yakmış ve lucianla anlaşma yapıp lucianın kolundaki dovmeyi kesip ona vermiştir günümüzde kurt adamlar var ama her dolunayda kurtları aramaya baslayıp kendi ilinden hatta şehrinden uzaklaşıyor kurtların amacı vampirlerin soyunu kurutmak vampirler icin de kurtların soyunu tüketmek kurt vampir savaşı kurtlar vampirlerin kölesi iken isyan eden lucian lider vampirin kızıyla birleştiği ve onun karnındaki çocuk onu korkutmuş ve kızını güneşışığında küle cevirmiş ve lucian saraydan kaçmış ve savaşı başltmıştır kurt adam olduğunu zanneden kişiler paronayksınız SON DONEMDE SAVAŞ ÇIKABİLİR AMA BAZI KAÇAK BİLGİLERDE SAVAŞ İÇİN HEM ADAM HEMDE SİLAH ÜRETTİKLERİNİ SÖYLÜYORLAR AMA ADAM OMEGAMNINNE OLDUĞNU BİLMİYO OMEGA OLIURSUNDİYO MAL OMEGA SÜRÜSÜ ÖLDÜRÜLMÜŞ KURTA DENİR BELLİ KESİMLER AVCI YETİŞTİRİYORLAR BEN ŞUAN DENEYLERLE UĞRAŞIYORUM BİRÇOK DENEYİM BAŞARISIZ OLDU ÇÜNKİ KAN BİRLEŞİMİNDE İNSAN KANIYA KURT KANI BİRLEŞEZ DNA AYRILIGI VAR AMA BAZİ İNSANLARIN KNI BU EVRİMİ TAMAMLADIĞI İÇİN KURTLARIN BU ADAMLARI ARADIGI SÖYLENİYO BEN HENÜZ O ADAMI BULAMADIM bazı bilgiler ise kurta dönüşmeyi insn çok isterse dolunayda salgılanqn ıışıkla dönüşeceği söyleniyr ayrıca bazı tanınmış ilk kan vampirler mumyalanmış duruyor deniyor bu bilgilerin hangisi dogru bilmiyorum ama kurt adam olduğuna bende inanıyorum tuna allahaşkına kaç yaşımdasın kurtum diyorsun hiç insan yedinmi ilk evrim ilk insanda tamamlanır mal kristallerde hayal ürünü kurt hastalığıda galiba insanda fazla kıllılık başks bişi yok kardeş bu bebeler kurt olduğunu zannder dışarda köpektenkorkasınız

Adsız
8 Şubat 2014 00:05

@Tuna sen çok mu film izliyorsun ? kurtadamların gerçek olduğu aşikar. fakat onların, özelliklede sayıları bu kadar azken bu tür küçük sitelerde birbirleriyle ileşitim kurmayacakları tartışılmaz bir gerçek. eğer derin bir şekilde araştırsanız kurtadamların gerçek olduğunu anlarsanız ama en önemli şey filmlerle gerçeği karıştırmamak !

9 Şubat 2014 20:35

admin nerden aldn sen bukar bilgiyi ve bukadar soruların cevabini nerden biliyorsun

10 Şubat 2014 16:23

bana kalırsa olabilir ama nasıl olduğumnu bilmiyom...merak ettiğim bişey var, hepiniz biliyorsunuz ki insan özellikleri dna dan meydana gelir.dna da çif zincirlidir zaten..bi zinciri anneden gelme diğeri ise babadan gelme bu şekilde kişi anne ve babanın ortak olan ve baskın olan özelliklerine sahip olur..düşünüyorum,,,, insanın bir dna zincirini bir kurt un dna sı ile eşleştirirsek nolur??????????

15 Şubat 2014 12:19

arkadaşlar aranızda kurt adam olan bana ulaşabilirmi lütfen

15 Şubat 2014 12:28

@Adsız kurt adamsan nasıl kurt adam oldun alfamı ıssırdı seni yoksa başka türlümü alfa ıssırmadıysa nasıl oldun banada sölermisin bide kurt adamın avantajları ve dezevantajları ne ? kurt adam olmasan bile tanıdığın bi kurt adam varsa benle iletişime geçebilirmi ?

15 Şubat 2014 17:15

@Adsız bir kurtadamsan bişey sorucam kurtadam olmak nasıl bişey güzel mi ???? eğer bir kur adamsan beni de kurtadam yapabilirmisin lütfen çok kurtadam olmak istiyom ancak ilk bunun dezevantajlarıyla avantajlarını bilmem gerek

16 Şubat 2014 09:47

Arkadaşlar Kurtadam olmak için dolunay gecesi bir alpha kurt tarafından ısırılmanız gerekmektedir ama herkez olamaz çünkü bünyesi kaldıramaz hastalığı kilosu boyu ciddiliği hepsi hastalık için önemli ister inanın ister inanmayın ama kurtadamım yalan dersiniz ama değil gözlerim sarı dolunayda içki içmiş gibi oluorum tırnaklarım uzuyor ellerimde kıllar çıkıyor yemin ederim valla ekmek kuran çarpsın kurtadamım ama şunu unutmayın kurtadamlar bildiğiniz gibi deği eğer bilgi almak isteyen varsa mesaj atın

16 Şubat 2014 09:50

vede vampirler 13.000 değildir 18.000 civarı insanla beslenen kurtadamlarla düşman bir varlıktır kral vampir vardır çok güçlüdür bilginiz olsun

16 Şubat 2014 09:50

Arkadaşlar Kurtadam olmak için dolunay gecesi bir alpha kurt tarafından ısırılmanız gerekmektedir ama herkez olamaz çünkü bünyesi kaldıramaz hastalığı kilosu boyu ciddiliği hepsi hastalık için önemli ister inanın ister inanmayın ama kurtadamım yalan dersiniz ama değil gözlerim sarı dolunayda içki içmiş gibi oluorum tırnaklarım uzuyor ellerimde kıllar çıkıyor yemin ederim valla ekmek kuran çarpsın kurtadamım ama şunu unutmayın kurtadamlar bildiğiniz gibi deği eğer bilgi almak isteyen varsa mesaj atın

Adsız
16 Şubat 2014 17:00

Beyler ben bu kurtadam işine çok inanıyorum bu huyum yüzünden benle çok dalga geçebiliyorlar helehele sınıfım Ama sıkıntı yoq ben bu ipin ucunu bırakmayacağım TUNA sen dpğru sölüyorsan eyer Ben Aranıza katılmaktan gurur duyarım Savaşlar da doğru ise hiç sıkıntı yoq ölsem bile en azından DÜNYADA EN ÇOK İSTEDİĞİM ŞEYLE ölürüm He bu arada bazıları bu kurt adamlığa virüs diyor eğer ısırmayla geçen virüs isede ben bu virüsü gururla taşırım
SAYGILARIMLA Caner Akçalan

16 Şubat 2014 19:45

arkadslar sacmalamayın fılmden gordugunuz seylerle kurtadam yada vampır olmak varsa lutfen soyleyın cunku hayatımdan nefret edıyorum ve cok ıhıtıyacım var

19 Şubat 2014 11:57

kardeşler kurt adam yada vampir diye birşey asla ama asla yoktur bunlar roma türk germen rus mitolojilerinden destanlarından alınma yani dedelerimizin ninelerimizin masallarından alınarak günümüzün 1900!lü yıllarında sinema ve kamera denen şeyin icadıyla insanlara eğlence amaçlı sunulmuş birşeydir.bu safsatalara inanarak beyninizi karıştırmayın aksi takdirde lycanthropy ve vampirizm denilen şizofrenik hastalıklara yakalanırsınız bunlar çok tehlikelidir yani kısacası şizofreni (deli) olup kendinizi vampir ve kurtadam sanıp tımarhaneyi boylarsınız benden size abi tavsiyesi böyle boş işlerle uğraşmayın hepinizin yaşı daha çok küçük güzel güzel kitabınızı okuyun dersinize çalışın ve unutmayınki asla ama asla kurtadam yada vampire dönüşemez ve istediğiniz kadar uğraşın hızlı koşamaz yada şimdi olduğunuzdan daha dayanıklı güçlü olamazsınız delirmemeniz için bu söylediklerime kulak verin kurt adam ve vampir olayı birer mitolojik masaldan ve şizofrenik hastalıktan başka birşey değildir!!!

20 Şubat 2014 20:30

Berke eğer bir kurt adamsan bişey soracam?? bir kurtadam olduğumuzu nerden anlıyacaz dolunay dışında ???

Adsız
21 Şubat 2014 22:59

madem kur adam dıye bır sey var sa mokookkmkok o zaman beyler

25 Şubat 2014 23:54

Arkadaşlar bizim orda beni bi sibirya kurdu ısırdı ve kuduzmuş aşıları yokmuş 1 saat içinde dokdora gitmem gerekiyodu yarım saat içinde götürdüler babamlar götürmeden önce 15 dk geçtikden sonra duylarım çok fenaa açııldı uçan böceğin bile sesini duyuyodum ne oldu anlamadım yanmaya başladım annem elimden tutu annemin elini nasıl sıkdıysam morarmış ve kanamış biri bunu bana açıklasın eyer aşı olmasaydım ne olucakdı ?

26 Şubat 2014 04:32

Kurt olanlar bana gercekte ulassin... bu islerdeyim. Konusmamiz gerek... vampirlerde var evet :) kurt ve vampirler ulassin.. bekliyorum. Yalan kisilerde gelmesin lutfen..

26 Şubat 2014 04:32

Heyy.. kurt adam olanlar gercekte bana ulasmali bende bu islerin icindeyim vampirciyim lakin kurtlarla gorusmem gerekiyor.. sakın yalansaniz ugrastirmayin beni...

Adsız
8 Mart 2014 15:55

KURT ADAM YOKTUR YILLARDIR ORMANDA YAŞIYORUM AMA HİÇ BİR KURTADAM GÖRMEDİM VE SAKIN ÖYLE ŞAYLER ARAMAYA AVLAMAYA ÇALIŞMAYINN

Adsız
9 Mart 2014 22:04

@Adsız
Emin olun kurt adam varsa ve eger forlarda yada gercekte arıyorsanız daha cok inanmadını kurtadamın olmadını bunun sacmalk oldunu söyleyenlere dikkat edin ama bu seyler varsa bole forumlarda bulamassınız solim :D

14 Mart 2014 15:56

Kurt Adam nasıl olunur kurt adamları nerde bula bilir varsa aranızda kurt adam konyada oturuyorum gelsin dönüştürsün :)

Adsız
15 Mart 2014 21:22

ben kurtadama dönüşüyorum. oğuz eyer kuyruğu varsa dönüştün şeyin sen kanimasın omega nedir oydum ama kontrol edemedim ondan sonra dolunayda fazla belli oluyo tek dolunyada deyil öfkelendirici herşey şimdi gerçek alfamıdır nedir o oldum

15 Mart 2014 21:26

beyler ben ilk önce rüyamda bişe gördüm ısırıldğımı ondan sonra omegamıdır nedi ona dönüşmeye başladım ondan sonra gerçek alfa oldum dişlerim uzuyo pençelirim çıkıyo ve gözüm kırmızı oluyo çabuk iyileşme ve koku alma duyabilme uğur sen kanimasın kuyruğu varsa senin dönüştüğün şeyin

18 Mart 2014 19:50

beyler kurtadam olmak için illa ısırılmak mı gerekiyo ısırıllmadan olabilirsek nasıl oluruz ?

Adsız
18 Mart 2014 22:51

@Tuna selam kardesim benim adim ozan sanA birsey soracam hayyTta en cok istedigm sey bir kurt adam olmak birgun bir cocukla tanistim cenesinin alti da pence izi olan bir cocukla bunla arkDas olduk birgun bir oyun oynayLim dedi 3 kisiydik tamM dedek ellerimizi ust uste koyduk gozlerimizi kapTtik birde baktimki bir deniz fenerinin yajindayiz fenerin isigi gil gidip bizi tariyor korktum basta 3mzden biri gozunu acmak istedi acti ve yok oldu yanimizdan ben dahada meraklandim arkadasim bekle a kaldi dedi tmm dedim isik sadece benim uzerimde gelil gitmehe basladi birden karsida bir cisim belirdi git gide yaasiyordu tM yanima gdiginde be. beyaz bir kurt oldugunu gordum birden bedenimin icine girdi ogunden beri hep dolunY gecesini bekliyorum sanki uzun zamandan beri bekliyormus gibi o cocukta o gunden sonra fransay tasindi gormedim bidaha ney bu anlTA bilirmisin bana e yer kabul edersen bende bu savasta kRdeslerimin yaninda savasmak istiyorum 05364329508 numaram bu msj atarsan cooook sevinirim

ozan
18 Mart 2014 22:58

@Tuna merve özdal 05364329508 msj at konusalim

Adsız
18 Mart 2014 23:59

merhaba arkadaşlar adım onur
Ben önceleri kendimde olan şeyleri normal sanıyodum ergenlik diyodum ama sonradan bunların normal olmadığını anladım mesela gece uyumuyomuşum gibi dişlerimin uzun olduğunu sanıyormuşum gibi ve bir yerim kesildiğinde acımıyormuş gibi ha bide gözlerim çok uzağı görebiliiyor en ince sesi duyabilme ve mükemmle derecede odaklanmam var herhangi bi ortama girince en ufak şeyler bile gözümden kaçmıyor ve dolunay benim çok dikkatimi çekiyor sinirlenince çenem öne kayıyormuş gibi insanları sezme gibi bi belayı önceden görme gibi ve bazen kendimden beklemdiğim kadar güçlü oluyorum.hı bide bazen olur olmadık arkama bakmaktan korkuyorum.
yorumlarınızı bekliyorum

21 Mart 2014 16:38

Merhaba onur öncelikle şunu belirtmeliyim ki ne zamandır bu süreç içerisindesin ve eğer bilgilenmek istiyorsan benimle iletişime geçebilirsin seni bilgilendiririm içerisinde bulunduğun durumla ilgili...

Adsız
22 Mart 2014 20:19

slm etil alk;
ben bu durumu 3 yıl kadar oldu yaşıyorum. ve kendimde hep bi farklılık hissediyorum.rüyalarım çok değişik. bide yazmayı unutmuştum kemiklerim inanılmaz derecede sağlam.bana mailden ulaşabilirsin.
mail:das_1046@hotmail.com

24 Mart 2014 16:42

Siz çok fazla film izliyonuz heralde Kurt Adam die bir şey yoktur.Siz hayal kurmaya devam edin gerçekten çok GENİŞSİNİZ :D

Adsız
24 Mart 2014 19:46

Ya Gercekten Kurt adam olmak istiyorum bana Seni Kurt adam yaparım diyebilen biri varmı

26 Mart 2014 15:09

@melih dursun aynen

Adsız
30 Mart 2014 10:10

ben ahmet geceleri rüyamda büyük ddişli bir yaratığın beni ısrddıgını gördüm 1 yıl sonra rüyamda hayvan yiyip bazı insanlara saldırıyorum ne oluyor bana lütfen acıklayın AHMET_GS199806@HOTMAİL.COM adresinden ulaşa bilirsiniz...

4 Nisan 2014 16:19

bende dönüşüyom merve bende varım

scott
4 Nisan 2014 21:34

dogru duzgun bilgi verin alfa kurt ariom aylardir bununla ilgili bilgiye sahip olan varsa yardim etsin.

6 Nisan 2014 14:24

ben emircan kurt adam olmak istiyorum kurt adamlarla ilgili herseyi biliyorum tum filimlerini biliyorum (teen wolf ) hem cok ta bu filmi seviyorum size yalvariyorum bende kurt adam oligim

6 Nisan 2014 14:27

bende kurt adam olmak istiyorum kurtlarla ilgili herseyi biliyorum size yalvariyorum bende kurt olim her zaman yalvariyorum her dolunayda disari cikip bariyorum kurt oliyim diye insalah bende kurt adam olyim insalah

Adsız
6 Nisan 2014 23:56

Merhaba arkadaşlar adım Mehmet.. Size söylemek istediğim bazı şeyler var. Kurt adam, özel yetenekli insanlar, büyücüler vb gibi her şey tarihte var olan ama az insan tarafından görüldüğü için gelecek nesillere aktarılamayan unsurlardır. Bu unsurları yakın çağdaki filozoflar, bilim adamları "efsane" başlığı altında toplamışlardır ama gerçek olan bir şeyin efsane olabilmesi kaidelere aykırıdır. Aranızda özel yetenekli olanınız var mı bilemiyorum ama 8 senedir kendimi gizlemekten çok sıkıldım artık... Sahip olduğunuz benlikten utanarak dışarıya çıkma korkusu insanın içini kemiren bir şeydir. Sahip olduğunuz yetenek hele ki kontrol altında tutulamazsa bir başka kişinin canına zarar verebiliyorsa işler daha da karmaşık hale geliyor. Siz ister inanın ister inanmayın arkadaşlar özel yetenekli insanlarda, büyücüler de ve kurt adam gibi mitolojik kahramanlarda tarihin karanlık sayfalarında, görülmeyen yanlarında yer almışlardır ve almaya da devam ediyorlar. Bana ulaşmak isteyen Ogrtmen20 (Görkem Türkmen) adlı skype adresinden ulaşabilirsiniz.

13 Nisan 2014 18:39

Alfamısın

18 Nisan 2014 18:04

arkadaşlar ben ilk kurt adam'ı duyduğumda inanmamıştım sonra kurt adam filmeri izledim o zamanlar 13 yaşındaydım ve ergenlik döneminden kaynaklanan bir ilgi dedim şu an 17 yaşındayım ve kurt adam'ım nasıl oldu derseniz babam ben 14 yaşındayken öldü polisler ayı ya da köpek saldırısı dediler ama ben işin peşini bırakmadım babamın av malzemeleriyle 1 yıl boyunca öldürüldüğü ormanı gezdim ve en sonunda yavru bir kurtla karşılaştım sonrasında onu beslemeye karar verdim annemden gizlice ona ormanda bir küçük bir ev yapmıştım ve onu orada tam 2 yıl boyunca besledim büyüyüp yetişkin oluncaya kadar besledim onunla bir gün oyun oyun oynarken o beni ısırdı ve her şey o günden sonra oldu ilk başlarda evden kaçmalar sinirli tavırlar psikolojik bozukluklar falan yaşadım birsürü doktorla danıştım ama bir işe yaramadı ve bir gün gece uyuylarken birden kendimi kontrol edemedim ve sanki birisi vücudumu ele geçirmiş gibiydi beni bir dağın tepesine kadar götürdü vücudum ve orada pençelerim çıkmaya başladı tüylerim çıkmaya başladı keskin dişlerim çıkmaya başladı ve daha sonrasında ne oldu bende bilmiyorum sanki tekrar uykuya dalmış gibiydim sabah kendimi aynı yerde insan halinde yerde buldum eve geldim üstümü değiştirdim okula gittim ve okulda birisi bana yumruk atmıştı bende sinirlenmiştim vücut ısım dahada artmıştı vücudumu ele geçiricek birisi var gibiydi ve ben okuldan hızla çıktım ve kendimi az ilerideki otobüs durağında kurta dönüşmüş halde buldum o zamandan beri yani 1 yıldır kurt adamım istediğim zaman kurta dönüşemiyorum öyle filmlerdeki gibi değil sadece aşırı derecede sinirlendiğim zaman kurtadama dönüşüp çevreme zarar veriyorum şu ana kadar benden başka bir kurtadama rastlamadım benimle iletişime geçmek isteyenler geçebilir.

Adsız
18 Nisan 2014 20:49

Bakın arkadaşlar evet kurt adam gerçek element falan ben anlarım kardeşim 1 tane bilinmeyen bir efsaneyi sonlandırmış kişiyim ama hala garip rüyalarım devam ediyor bende ergenlik diye sallıyorum ama artık duyu organlar dayanıklılık artı bende birde şu konuya değinmek istiyorum bütün kurt adamlar vampirler düşman değildir kurt adam mıyım bilmem ama son günlerde el ve ayaklarımdan mavi enerjiler çıkıyor gözlerim mavi parlıyor ( rüyamda ) bir kişiyi arıyordum sanki 15 19 yaşlarındaydım sanırım omega gibi bişeydim oysa hayatımda ömür billah kurt adam filmi izlemedim ama artık hız arttışı görüyorum kendimde eskisi gibi kalbimde sorundan eser yok ve bu olay doğuştan var

Adsız
18 Nisan 2014 20:51

Ve bu bir eğlence işi değildir yani ben kurt adam olucam dişlerim pençelerim ciks olucak falan bu değildir olay bu olay seni içten içe kemiriyor sinirlenip insanları öldürebilirsin bunları düşün ben kurt murt adam olucam de

Adsız
18 Nisan 2014 20:53

Birde en tuhafı şu bazensırtımda spiral dövmesi olduğunu görüyom rüyamda ergenlik falan dimi arkadaşlar

Adsız
20 Nisan 2014 02:47

Ben bir Alfa kurd'um ve bu durum sandığınız kadar iyi bişey değil bulaşmamanızı öneririm.Ama sürüme de bir kaç Beta ve Omega lazım bunu da söylemek isterim tabiki..

Adsız
20 Nisan 2014 10:35

Arkadaşlar saçmalamayın lütfen.Kurtadam diye birşey vardır evet. Ama insanlarında abartmaları var. Saç kıl falan değil mesele.Film seyretmiyoruz saçmalamayın. Alfa bir kurt adamın ısırması gerekiyomuşmuşda. Çok dizi izliyosun sanırım :)
Kurtadamlık çok eskiye dayanan ve halada çoğu ülkede bulunan kişilerdir. Kurtadamlar kurda dönüşmezler.Bu efsane.Bu bir hastalıktır. Doğuştan gelebilir.Veya bir kuduz köpek sizi ısırdıysada olabilir. Bir çok kurtadam var. Belki yolda gördüğümüz bir kişi bile kurtadam olabilir. Burda gelip kurtadamım diyenler saçmalamasın.Olabilirsiniz . Ama burada bunu paylaşmanız yalan söylediğinize açıklık getiriyor.Kurtadamlık iksirle olmaz.Kılla mıllada olmaz. Siz isteseniz kurtadam olabilirsiniz. Kurtadamlık dönüşmek değildir.Sadece bir kurtadam güçlerine ulaşırsınız.Eskisinden daha fazla hız,sinirli olma,refleksler,konuşma tarzı,can sıkılması,tıpkı depresyona girmiş gibi. İşte kurtadam olduğunuzda bu şeylere ulaşırsınız. Yüksek mesafelerden atlayabilirsinizde. Bir kurtadam düşünün , filmlerde gördüğünüz kadarını.Kurtadam olduğunuzda neredeyse onların güçlerindeolursunuz. Amaneredeyse çünkü insanlar biraz abartıyor güçleri. Kıl mıl dönüşme olayına falan hiç girmeyin. Siz isterseniz kurtadam olabilirsiniz.Ama ilk bir kurtadam dizisi veya filmi izlemelisiniz.Bu kurtadam olma isteğinizi arttıracak.Daha sonra o kadar çok isteyeceksiniz ki beyninizi kandırmış olacaksınız.Hani bir derste başarılı değilsen ama başarılıyım falan diyipte beyninizi kandırıp başarılı olursunuz ya , öyle bir şey. Daha sonra bir insan tavrından çıkıp yukarıda yazdığım şeyleri hissedersiniz.Amaçok istemeniz gerekiyor çok zor bişey beyni kandırmak. Aylar bile gerekebilir.Hergün kendinizi bir kurtadammış gibi hayal edin.Öyleymiş gibi sanın.Ve ayreten çok da isteyin.Böylece beyninizi kandırmış olursunuz.Artık beyniniz haraketlerinizi insan gücüne göre değilde kurtadam gücüne göre yönetir. Dediğin gibi kıl mıl olayı dönüşme olayı yoktur.Ama eğer öyle istiyosanız öyle özendiyseniz başarabilirsiniz kendiniz. Tırnaklarınızı pençe gibi yapabilirsiniz. Zaten görünümüzde değişiklik olacaktır. Saç dökülmesi veya çok çabuk saç uzaması gibi.Tırnaklarınızda çabuk uzayabilir.Köpek dişleriniz daha sivri olabilir.Bunlardan emin değilim. Dolunay gecesi kendinizi kontrol edemeyebilirsiniz de. Bu yüzden toplumdan uzak durmanız en doğrusu.

Adsız
21 Nisan 2014 11:29

ulan türklüğü araştırıyodum buraya geldim yorumlarda kurtadam olmak isteyenler falan olum siz salak mısınız la bebeler yok öyle bir şey inanıp hayal kurmayın. birisi diyo ben kurtum dönüşüyom he sen kurtsun amk şizofrenik mallar. ama çağlar öncesi böyle ilk çağlarda doğa üstü güçleri olan insanlar vardı ama sonra onu ALLAH yasakladı ve hepsi musanın asasına toplandı ve şimdi herkes eşit insan formunda diğerleri yalan arkadaşlar inanmayın

22 Nisan 2014 15:56

abi ne mallar var aq inanmayın bunlara allah hiç kimseye öyle bi güç vermemiştir bunu unutmayın

Adsız
24 Nisan 2014 15:55

kurtadamlar gerçektir arkadaşlar şimdi size yazacağım şeyi dikkatlice okuyun ve ne olduğunu anlayın...


Arkadaşlar buraya ben kurdum beni alfa ısırdı yok omegayım yok gerçek alfa yok kanima siz ciddi misiniz? teen wolftan alıntı yapıyorsunuz.Bunun farkında değilsiniz.
Kurt adamlık gerçektir.Bunun evreleri vardır.Ama 2 tanedir.İnsanlar bunlara isim tak-
mışlar.Alfa ve Beta.Bu isimler gerçek mi bilmem ama omega diye bir evre yok omega yalnız kurt demektir alfa yada beta olabilir.Şimdi size bu kurtadamlık nerden gelmiş
anlatayım.

Lykaon adında bir kral vardır o bir kurda dönüşmüştür bunun hikayesi şöyledir;

Lykaon, Yunan mitolojisinde Arkadya kralı. Zeus, kendisine insanların inançsızlığı hakkında ulaşan haberlerin doğru olup olmadığını anlamak için bir gezgin kılığında onun sarayına konuk olur. Halk bir tanrının geldiğini anlayarak dua etmeye başlar, ancak Lykaon alay eder ve yabancıyı öldürme girişiminde bulunur. Ayrıca bir esir keserek Zeus'a iğrenç bir ziyafet(insan bacakları) hazırlar. Ancak sofra hazırlanır hazırlanmaz tanrıların babası sarayı bir yıldırımla yıkar ve Lykaon'u kurda çevirir.

Kurt adamlık böyle çıkmıştır işte.Bu olayı kanıtlayan olarak 1925-1975 yılları arasında
tuhaf şeyler olmuştur ;

1925'te ise Fransa'nın Strazburg kenti yakınlarındaki bir köyün halkı, köyden bir çocuğun kurt adam olduğuna ilişkin tanıklık ettiler. 5 yıl sonra Bourg-Ia-Reine'de de bir kurt adam korku saldı. Pierre van Peasen, 1939'da yayımladığı, Bizim çağımızın Günleri adlı kitabında bu olaya değiniyordu.

1946'de Kuzey Amerika'nın en eski Kızılderili kabilelerinden biri olan Navajo'lara "dört ayaklı bir katil" musallat oldu. Bu garip yaratık hep dolunay zamanı ortaya çıkıyordu.

1949'da Roma'da bir polis ekibi, garip davranışlı bir adamı izlemekle görevlendirildi. Adam, kurt adam psikozu içindeydi. Düzenli olarak her dolunay döneminde kontrolünü kaybediyor ve ürkünç bir şekilde uluyordu.

1957'de Singapur'da polisler, benzeri bir olayı izlemek için görevlendirildiler. Çünkü, bir yatılı kız okuluna sürekli olarak bir kurt adamın saldırdığı iddia ediliyordu. Kızlardan biri bir gece, baş ucunda duran birisinin varlığıni hissederek gözlerini açtı. Karşısında saçları burnuna kadar düşen, uzun ve sivri dişli, korkunç görünüşlü bir adam duruyordu. Fakat olayın ardındaki gizem çözülemedi.

1975'te İngiliz gazeteleri, Staffordshire'ın Ecc1eshall köyünde yaşayan 17 yaşındaki bir gencin olağanüstü haberleriyle dolup taşıyordu. Delikanlı, kurt adama dönüştüğü inancı içindeydi. Bu zihinsel acılarına kalbine sapladığı bir bıçakla son verdi. Delikanlının yakınlarından biri şöyle diyordu: Ölmeden çok kısa bir süre önce bana telefon etti. Yüzünün ve ellerinin renk değiştirdiğini ve giderek kurt adama dönüştüğünü söyledi. Az sonra sesi giderek homurtuya dönüştü."

Bunlarda gerçek olduğunun bir kanıtı ancak son haberdede olduğu gibi adam öldü.
Artık neslimizde kurtadam kaldımı kalmadımı bilmem ama bu ''ben kurtadamım''
olayına kendinizi çok kaptırmayın.Devam ederseniz beyniniz sizin kurtadam
olduğunuza inanır olmadığınız halde kurtmuş gibi davranırsınız dolunayda delirir
insanları öldürüp onları yiyerek bir Yamyam'a dönüşürsüz(böyle bir şeyde var)

Bir şey daha buldum onu da söyliyeyim.Hani Lykaon diye bir şeyden söz etmiştim ya
işte c ile başlayan İngilizce kelimeler ''ka'' diye okunur ya lycaon adında bir köpek var.
Yırtıcı bir hayvan.Kurda dönüşen kralın ismi Lykaon du değil mi ? TEK BİR HARF
ARKADAŞLAR!

Benzerliği görüyorsunuz lycaon adında ki yırtıcı hayvanın ismi afrika yaban köpeğidir
dilimizde.Bilimsel ismide:Lycaon pictustur. "alacalı kurt" yani :)

Günümüzde varsa çok azdır.Umudunuzu kaybetmeyin ama çokta delirmeyin iyi günler!
:))

Msfr-etl lk
24 Nisan 2014 19:04

Alfa kurt benimle iletişime geçebilir misin?
Gerçekten bu konu için çok çaba sarf ediyorum ama bir türlü olmuyor sonucu her olursa olsun buna katlanarak kabul ediyorum. Yani ben bunu göze alıyorum ama senden tek ricam lütfen beni de dönüştürebilir misin? Bu arada 19 yaşındayım ve bunu kaldırabileceğimi düşünüyorum ve tabi ki senin desteklerin ile birlikte beni bulmak istersen bana bu şiiri çözerek her türlü ulaşabilirsin...(etl lk)

27 Nisan 2014 11:03

Arkadaşlar kurt adamlar sizin bildiğiniz gibi bisey değildir..kurtadam olmak bir hastaliktir..dusunsenize insan nasil oluşur.döllenme sirasinda anneden ve babadan gelen DNA kar ile bizim karakteristik özelliklerinin ortaya cikar ..annenin özellikleri daha agir basiyorsa annemize benzersiz. ,, babamizinki daha agir basarsa babamiza..DNA çift zinciridir, bi zincir anneden diğeri ise babadan gelir...bu dnalardan biri mutasyona uğrarsa neden kurt adam olunmasin..yani sizin elinizde bisey yoktur bu bir hastali,tir.....kurtadam gerçektir..ama sizin bildiğiniz gibi insandan kurdasonrada kurttan insana dönüşmek sacmadir ole bisey olmaz..yari kurt yari insan yada tamamen insan ama kurtsu özellikler tasiyan(kana susamak v.b) adamlardir.dünyada gazi örnekleri de vardır........GİLLES GARNİER.

Z@Z@

28 Nisan 2014 22:22

İNSAN NEDENMİ KURT ADAM OLMK İSTER?
SÖLİİM:
ÇÜNKÜ OLAĞAN ÜSTÜ HIZLILIĞI,KOKU DUYUSU,DUYMA DUYUSUNUN ÇOK İYİ OLMASINI KİM İSTEMEZKİ.TABİ KÖTÜ YANIDA VAR DOLUNAYDA KONTROL EDEMESSİN

2 Mayıs 2014 22:40

Teen wolf'u izlemeyi bırakmanı tavsiye ederim.

2 Mayıs 2014 22:45

Kurt adam olmak bir hastalıktır bu ailenin genine bağlıdır ve kurt adam olman filmlerdeki gibi olmaz:
Yüzünde , kolunda ve bacaklarındaki kıllar %70 oranla artar ve dişlerin sivri olur . Sivri dişler çekici gelebilir ama kötü bir yanı da var kana ihtiyaç duyarsın

2 Mayıs 2014 23:55

@efeco ko

Bak kardeşim kurt adamlık şu şekilde oluyor :
Öncelikle şunu bilmeni isterim ki kurt adamlık bir hastalık ve sana hızlı uzayan tırnaklar ve sivri diş dışında iyi bir şey kazandırmaz yani filmde gördüğün hız, güç, süper güçlü duyular yalan. Ve birde çok kıllı olursun ve senin kurt adam olma olasılığın çok az bu genlerden gelen bir hastalık ve bir de virüs olan var bu virüs kan yoluyla bulaşır ve sana hız, güç, süper güçlü duyular sağlar ama filmde gördüklerin kadar süper değildir bu yetenekler.
Başka bir sorun var mı?

3 Mayıs 2014 00:45

@efeco ko

Alpha yoktur sadece lider vardır ve bu da en iyi dövüşen kişidir

5 Mayıs 2014 21:58

Kurtadam diye birşey yoktur olmasıda imkansız çünki bir çok hayvan çeşidi vardır ve kurtadam demek örümcekadam, kedikadın yada vampirrlerin ölü bedenine ruhları hapsedilip insan kanıyla beslenmesi demektir. İnsan hayal gücünü gelişmesiyle uydurulmuştur veya rüyalarda gölülenlerin gerçek olduğunu sanmaları sonuçuda eski dönemlerde tanrılar gibi bir çok şey uydurdular o kadar. O kadar çok hayvanlarla birleşmek istiyorsanız gidinde maymunla türleriyle çifleşin belkide Son Goku gibi bir gün çocuğunuzun kuyruğu olur ;D

Adsız
8 Mayıs 2014 17:20

Arkadaşlar bazen damarlarım bi anda morlaşıyo,başım fena ağrıyo,konsantre olamıyorum,rahatsız oluyorum bu sizce kurt adam belirtlileri mi?

Adsız
13 Mayıs 2014 19:47

Arkadaşlar kurt adam olmak hem iyi hemde kötü mesela çok güçlü olursunuz ama ailinizden biri yada bi arkadaşınız kurt adamkken karşınıza çıksa acımadan onu öldürürsünüz.

13 Mayıs 2014 19:48

Benim dilerim gerçekten sivri ama tüylü fln deilim sizce olabilirmiyim hatta dişlerimle okulda biri geldi beni tuttu bogazımdan bende ısırdım çocukugun kolu kanadı ver morardı sizce bu belirtisimi

15 Mayıs 2014 02:27

herkes kurtadam olmak istiyor ama benim kanaatim bu dünyanın insanlardan oluştuğudur yani insanları katleden ve öldüren bir cani olmaktansa o canileri öldürmeyi seçerim...birde bilimsel olrak kurt adam olmak imkansız hem dna birleşimi uyumlu değil hemdebirkaç saniyede değişmek mümkün değil ama tarihteki olaylara bakıncada göz adı edilecek birşeyde değil

Adsız
16 Mayıs 2014 04:14

İLK KURTADAM VAKASI:1051 YILINDA BUGÜNKÜ MEKSİKADA KARŞILAŞILAN BİR EFSANEDİR ASIL KÖKENİ KIZILDERİLİLERE DAYANAN KURTADAM KABİLELERİ 20-30 KİŞİLİK GRUBLAR OLARAK GECELERİ ORTAYA ÇIKARLAR KURT ADAMLAR SÜRÜDE ÖZELLİK VE MEVKİYE GÖRE AYRILIRLAR 1. ALFADIR SÜRÜ LİDERİ 2.Sİ LUCİAN DIR SÜRÜNÜN EĞİTİMİNİ ÜSTLENEN KURTADAM YANİ 3.SÜ İSE İSMİ HENÜZ KONULMAMIŞ OLAN AVCIDIR SÜRÜYE YENİ ÜYELER BULMAKLA SORUMLUDUR BİR KURT ADAM 2 YE AYRILIR1.Sİ OMEGA YANİ YANLIZ KURT İKİNCİSİ BETA YANİ DİŞİ KUR DUR OMEGA İLE SÜRÜDEKİ KURT ADAMLARIN SESLERİ FARKLI ÇIKAR ULUMALARINDAN BİRBİRLERİNİ TANIRLAR ANCAK OMEGALARIN SESİ CILIZ VE GÜÇSÜZDÜR 1051 YILINDA MEKSİKADA SABAH ERKEN SAATLERDE EVİNE DÖNEN BİR İŞÇİ 2 İNSANIN BİRİNİ PARÇALADIKALRINI GÖRDÜĞÜNÜ İDDAA ETTİĞİ İÇİN ASILMIŞTIR VE AİLESİ DE YAKILRAK ÖLDÜRÜLMÜŞTÜR BU KASABADAN BİR GRUB İNSANDA AYNI ŞEYİ SÖYLEYİNCE BU KURTADAMLAR YAKALANIR VE KALBİNİN İÇİNE HEM ÖNDEN HEM DE ARKADAN OLMAK ÜZERE 2 GÜMÜŞ KURŞUN SIKILARAK ÖLDÜRÜLÜR CESETLERİ İSE YAKILIR LAKİN KURTADAMLAR ÖLÜRKEN ÇIKARDIKLARI SESLERDEN DOLAYI SÜRÜYÜ ÇAĞIRMIŞLARDIR SÜRÜ GELİR VE KASABAYI KOMPLER YOK EDER... GELELİM NASIL KURT ADAM OLUNDUGUNA ÖNCELİKLE BİR AİN VAR ONU OKUMAK İÇİN ÖLÜ BİR KURDUN DERİSİNE EL İLE YAZMAK GEREKİR AİN YAZILDIKTAN SONRA 8 ADET DAL TOPLANIR VE BİR ÇEMBER OLUŞTURULUR DALLAR YAKILIR SONRA AİN HIZLICA OKUNUR KENDİ KANINIZDAN BİR MİKTAR ALIP ATEŞLER SÖNDÜRÜLÜR ATEŞLER SÖNDÜĞÜ KESİLEN KOLA YANAN DALLARLA MİL ÇEKİLİR VE KANAYAN BÖLGE KABUK TUTAR İŞLEM BİTTİKTEN SONRA KENDİNİZİ SIKICA BİR YERE BAĞLAMANIZ ŞARTTIR YOKSA KURT ADAMA DÖNÜŞTÜĞÜNÜZ ZAMAN SİZE ENYAKIN OLAN TANIDIĞINIZIN PEŞİNE DÜŞERSİNİZ İSTEDİĞİNİZ ZAMAN KURT ADAMA DÖNÜŞEBİLİİR LAKİN İLK HAFTALAR DA KONTROL SIKINTISI ÇEKERSİNİZ U YÜZDEN 1 2 AY KADAR YANLIZ KALMANIZ GEREKMEKTEDİR DOLUNAY GECELERİ GÖZ RENGİ TURUNCU İKEN KIRMIZILAŞIR VE SALDIRGANLAŞIRSINIZ BİRDE KIZILAY DENİLEN SADECE GECE YARATIKLARININ GÖRDÜĞÜ BİR AY VARDIR Kİ DA DOLUNAYIN KIZIL OLDĞU ANDIR AYDA 1 KERE OLAN BU ZAMANDA KURT ADAMLAR EN GÜÇLÜ HALLERİNİ ALIRLAR VE KENDİLERİNİ KONTROL EDEMZLER SADECE GRÇEKTTEN BİRİSİNE DUYULAN SEVGİ VAR İSE GERÇEK BİR SEVGİ İSE O KURT ADAM KENDİNİ BAĞLAMIŞ OLUR VE KONTROLÜ SAĞLAR KURT ADAMA DÖNÜŞMEK KOLAY AMA SAKLANMAK ZORDU PEŞİNİZDE GECE YARATIKLARI OLACAKTIR VE BU YARATIKLARI HELE DE KURT ADAMLARI AVLAYAN BİR AVCI GRUB DA OLACAKTIR KURTADAMLARIN ARKADAŞI YOKTUR SEVGİLİSİ YOKTUR ÖĞRETMEN YOKTUR KISACA KİMSESİ YOKTUR ALFAYI DİNLEMEYEN KURTADAM SÜRÜDEN ATILLIR BU KADAR BİLGİ YETER DEVAMI İÇİN ARA SIRA BAKICAM MESAJ ATABİLİRSİNİZ.... KURT ADAM OLMAK İSTEMEZSİNİZ BU ARADA KURT ADAMLAR KATİL DEĞİL POLİS GİBİDİR İNSANLIGI KORUMAYA ÇALIŞAN GECE YARATIKLARIDIRLAR!!!

zakki
22 Mayıs 2014 09:05

kurtmisiniz lo

22 Mayıs 2014 09:32

ben beta olurumm

22 Mayıs 2014 09:34

Alfa kurt varsa iletişime geçin benle !

22 Mayıs 2014 10:55

kurtadamlar gerçekse benide kurtadam yapınn !!!!

Adsız
24 Mayıs 2014 22:41

sen şu an kaç yaşındasın cinsiyetin ne ve seninle herhangi bir sosyal paylaşım sitesinden konuşup tanışmak isterim..

Misafir-ko
25 Mayıs 2014 19:33

Alfa kurt senin gerçekliğine inanıyorum beni de dönüştürebilir misin? diyeceğim ama seni nasıl bulabilirim ki ???

26 Mayıs 2014 20:36

kurt adamlık bi aileden gelir bi hastalığı var bi de alfa kurtun ısırması gerekir aileden gelene kurt kan denir alfa kurtu çağırmak için dağlık bi yere gidip orada uluyup alfa diğe bağarmanız gerekir ama çıkma oranı çok küçüktür çünkü alfalar yaşlı olur ve bu yüzden duyma sorunları vardır bi bakıma da bu bir tür piskolojik hastalıktır ve ben kurt kanım kurt kanlar tamamen diğişiktir onlarda kılanma felan olmaz bizde gözümüz biraz sarılaşır kalp çok hızlı atar ve de tırnak uzar ayrıca kurt kanlar kurta dönüşür yarı kurt yarı adam değillerdir genellikle dolunayda dönüşürüz ama ben daha hiç dönüşmedim ilk dönüşümden sonra istediğin gibi kontrol edebiliriz

27 Mayıs 2014 20:08

ben kurt adam olabilirim cunku sıtelere gırdım dedıklerını yaptım.bi site dogru cıktı

Adsız
27 Mayıs 2014 20:09

ben kurt adammım

27 Mayıs 2014 20:15

ben kurt adam degıl kurt kanım bana sagladıgı imkanlar koku alma insanlar bise yapmıslarsa buhar gibi adama gidiyo ama sakın yapmayın ıgrenc bisey.tavsiye etmem.

27 Mayıs 2014 20:18

bende daha donusmedım UÇAN KUŞ TR KUŞ

Adsız
31 Mayıs 2014 08:30

ben GÖLGE bu konuda sorusu olan varsa bana sorabilir çok saçma bilgiler verilmektedir google genelinde doğrular için bir kurtadama ulaşmanız şart tesadüfen buldum burayı sorunuz varsa 249 yıllık yaşamım boyunca tüm bildiklerimi anlatabilirim

Adsız
1 Haziran 2014 01:18

lan ne kadar gerizekalı varmış türkiyede aman tanrım :DDDDDDD

Adsız
1 Haziran 2014 20:00

BEN GÖLGE ALFAYIM SORUSU OLAN?

ramazantaha akpınar
3 Haziran 2014 15:40

Kurt adam olmak için? iki yol vardır.
1.Kurt adam tarafından ıssırılırsan
2.Dolunayda asılmış bir suçlunun boynundan alınmış deri parçasından yapılmış bir tılsımla da kurt adam olunur.

3 Haziran 2014 21:04

california 2 ay orda kaldım ormandaydım yaklaşık 1saat yürüdüm suzus kaldım yerde su birikintisi buldum onu içtim sonra kalp ritimlerim artmaya başladı. Herkes den iyi refleks vardı duymadım şeyleri bile duyordum ve koklamdım şeyleri bile kokluyordum 1ay sonra dolunay oldu o zaman kurt adama döndüm ve o kadar acı veriyordu ki anlatamam bile tırnaklarım uzun ve sivriydi köpek dişlerim daha uzundu. artık 1ay sonra gercek alfa oldum hepsi kurt adamın bastıgı yeri su atıgı içerek oldu arkadaşlar. İster inanın İster inanmayın zorlamıyorum

4 Haziran 2014 14:35

Yani Gerçekte Kurt Adam Die Bir Şey Yoktur Sadece Hayal Ürünüdür Yani Onumu Anlatmaya Çalışıosunuz ?

7 Haziran 2014 11:27

@AdsızDear Gölge Can you contact me urgently?
Because I have something to ask you.??? :( :(

Adsız
7 Haziran 2014 18:53

nasıl kurt adam olurum beni dönüştürebilirmisin

Adsız
7 Haziran 2014 19:06

bayan alabiliyormusunuz

Adsız
7 Haziran 2014 19:11

bn 12 yaşında bir kızım beni dönüştürebilirmisin

Adsız
8 Haziran 2014 00:31

arkadaşlar kurt adam soyu türklere dayanır ve karadenizde ortaya cıkmştır ve vampirlerde türklere saldırmışlardır kurt adamlar türk köylerinde vampirlerle dövüşmek için daglarda eyitilen bi KAÇ KİŞİDEN OLUŞUR VAMPİRLERLE YANİ İLK VAMPİR KONT DURAKULAASINDAN SORA HASTALIK DEYİŞTİ VE KURT ADAMLIK ORTAYA CIKTI KURT ADAMLARDIR VE GERÇEKTİR KONTU ÖLDÜRENLERDE TÜRKLER DİR AMA ÖLMEDEN Bİ KİŞİ Yİ ISIRDI DAGLARDA EYİTİLENLER DEN BİRİNİ EYTİMİ SAYESİNDE HASTALIGI BAŞIKLIK KAZANDI AMA KUDUZ Bİ KÖPEYİN ONU ISIRMASIYLA KURT ADAM OLUR KURT ADAMLAR 3 TÜRE AYRILIR KURT ADAMLAR KURT KANLILAR VE YARIM GÜÇLÜLER BEN YARIM GÜÇLÜYÜM DOGUŞTAN YETENEKLERİM KISITLI DÖNÜŞEMEM SADECE HIZLIYIM İYİ DUYARIM KOKUU ALIRIM AMA KURT ADAM HANGİ TÜRÜ OLURSAN OL BOL ETLE BESLEN MEN GEREKİR

Adsız
8 Haziran 2014 21:11

@efeco ko bak kardeşim ilk önce bir kurtadam tanıdığın olmalı onun seni ısırması derinbir pençe atması ve ya çamurda bir kurtadam ayakinin içindeki yağmur suyunu içmen gerekir

Adsız
11 Haziran 2014 20:13

ispatlaa

Adsız
11 Haziran 2014 20:17

kurt adamım felan dıyenler;ispatlayın yazıyosunuz ıster ınanın ıster ınanmayın bn kurt adamım dıye ınanmam için ispatlayın!!!!

Adsız
13 Haziran 2014 09:44

@Adsız sis manyak mısıız o küçük çocuk ları korkutmak içindir adminde deli deli ya

Adsız
13 Haziran 2014 20:15

gardaşım malmısın sen.neyden bahsediyon lan sen mal bebe. yok kurtmuş yok vampirmiş. inşallah rüyanda seni bi güzel korkuturlar. gör bakam kurdu vampiri.

Adsız
15 Haziran 2014 18:05

Kurt adam olan arkadaşlar beni de ısırın sürünüze koyun çok iyi kapışırım nolur hangi parayı isterseniz veririm

Adsız
15 Haziran 2014 21:43

@Adsız nolur beride kurt adam yapın size herşeyimi vereirim

melodi
23 Haziran 2014 16:09

ben de istiyorum hem de çok 5 yaşımdan beriçalışıyorum.

24 Haziran 2014 18:34

ben kurt adamım beyler kardeşimle daha yeni ögrendik

Adsız
28 Haziran 2014 14:41

arkadaşlar ben amerikada yaşıyorum ama annem türk 4,5 yaşlarında amerikaya taşındık her neyse.inanmıyacaksınız ama bende kurtkan (kurtadamım) evet dolunayda dönüşüyorsun ama ormana gitmen çok tehlikeli çünkü insanlar olabiir bu nedenle ben ve ailem evimizin bodrumuna kendimizi kitliyoruz bu şekilde kurda dönüşebiliyoruz KURTADAMLIK İSTEDİĞİN ZAMAN HA BEN KURT TARAFINDAN ISIRILDIM YOK KURT ETİ YEDİM KURTADAMIM DİYE BİR ŞEY DEĞİL KURTADAMLIK GENLERDEN GELİR YANI ATALARDAN SİZ ŞİMDİ KURTADAM OLMAYI İSTİYORSUNUZYA SAKIN HA BÖYLE İSTEKLERDE BULUNMAYIN ÇÜNKÜ KURTADAMLIK ÇOK KÖTÜ BİR ŞEYDİR NEDENİ İSE İNSANLARDAN SAKLANIYORSUN HASTA OLDUĞUNDA KAN ÖRNEĞİ ALINDIĞINDA KURTKAN OLDUĞUN HEMEN ÇIKIYOR BU YÜZDEN KENDİMDEN NEFRET EDİYORUM KENDİMDEN DEĞİL AİLEM VE ATALARIMDANDA 2 ARKADAŞIM DA KURTKAN ONLARDA BNM GİBİ DÜŞÜNÜYORLAR KURTKAN OLMAK KÖTÜ BİŞEY DİYE SİZİN YERİNİZDE YANİ NORMAL İNSAN OLMAK İÇİN NELERİMİ VERMEZDİM TABİİ KURTKAN OLMAKIN AVANDAŞLARIDA VAR HIZLI KOŞABİLME 3,4 METREDEKİ İNSANLARIN KONUŞTUKLARINI DUYABİLME ATLAMA (ÇOK YÜKSEĞE) GİBİ GİBİ ŞEYLER KEŞKE KURTKAN OLMASAM.:(((

1 Temmuz 2014 18:58

beyler kendinizi egitmek için sevdinizi dolunayda önüneze alın ve ona saldırmamaya çalışın bende işe yaradı

1 Temmuz 2014 19:01

bende öle oldu ma ben beta yım

1 Temmuz 2014 19:03

aynn

1 Temmuz 2014 19:06

ama beyler alfa larla kavgaya girişmeyin omega lar betalar hele türkiyedekiler psikopat alfayım ama dayak yedim

1 Temmuz 2014 22:25

Gençler biz burda oyun oynamıyoruz öyle boş muhabbet yapmayın kimsede size inanmıyo haberiniz olsun gerçekten kurt adamsanız kanıtlayın gösterin

Adsız
2 Temmuz 2014 14:06

@Adsız ormanlık yerlerde insanlardan elektirik tellerinden ve araba motor vb seslerden uzak bir yerde yaşarlar

Adsız
4 Temmuz 2014 17:07

kurt adam olmak istiyorum ama eskiden kabus artık güzel rüyalar görüyom ama dönüşemiyom

Adsız
4 Temmuz 2014 17:23

arkadaşlar vücudunuz zehre belki dayanmaz ölürsünüz

Adsız
5 Temmuz 2014 03:26

Öle bişey yok ya.bu ne ya kurt adam vampir.Kendinize gelin saçma sapan konuşmayın be

Adsız
6 Temmuz 2014 20:29

Harbi Teen Wolf İzleyince İnsan Bir Kötü Oluyor Bir İnanıyorda ?
Bunu İzleyerek Elinize Bişi Geçmicekki Onlar Bir Oyuncu Unutmayın.
Okuyup Bir Yere Gelmiş İnsanlar.Siz Onları İzleye İzleye Aptal Oluyorsunuz.
Ne KURTADAM NEDE VAMPİR diye bişi yok !
Onları İzliyeceğinize Okusanız Vampir Veya KurtAdam Olamazsınız Belki Ama Hayırlı Bir Evlat Olursunuz ?

Adsız
7 Temmuz 2014 14:23

@furkan m�cevherben bir kurt adamım ve alfayım gözlerim kırmızı oluyor ve dönüşüyorum dişlerim uzuyor bu benim doğuştan çok hızlı koşuyom

9 Temmuz 2014 09:23

@Iris Yok oyle bisey

Adsız
9 Temmuz 2014 14:11

@merve özdal
Çok film mi izledin hehehe

Adsız
14 Temmuz 2014 04:18

Lan ne mallar var dünyada ... Kurt adam oluyorsunuz öylemi ahahahahahahahahahah :D

cebrail
15 Temmuz 2014 00:08

@Adsızben kurt adam olarak seni yapamam bizim büyük büyük babamda varmış bu hastalık alfa kurt diyede bişey yok beta diyedeve bizim aile miz her akşam avlan maya gidiyoruz

Adsız
15 Temmuz 2014 13:49

ufak atta kuşlar ysn amk krtsn bi knt göster amk kafalı hadi

Adsız
15 Temmuz 2014 13:56

sorum şu kanıtla

Adsız
15 Temmuz 2014 13:58

bize kanıtla bizde inanalım

17 Temmuz 2014 02:08

ekleyın kurtadam olmak ıstıyenler acıl ulasın bana https://www.facebook.com/profile.php?id=100004136085266 fake hesap tanıstıktan sonra gercek hesabı vercem sadece 2 kişiyle paylascam acıll ulasın bana

Adsız
17 Temmuz 2014 16:23

@Adsızhttps://www.facebook.com/profile.php?id=100004136085266 ekle benı kurtadam olmak ıstıyenler eklesın

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçimi profilinden "Anonim" veya Adı/URL sekmesini seçin...