Telefon güvenlik kodu kırma,telefonda güvenlik kodu nasıl kırılır



nokia güvenlik kodu kırma,telefon kilidi kırma,güvenlik kodu kırma
telefon kilidi kırma
Güvenlik Kodu (Kilidi) Kırma Yöntemleri

Nicedir yazmayı düşünüyordum telefonların güvenlik kodlarını telefoncuya götürmeden evde kendimiz nasıl kırabiliriz diye.Çünçük çok kişi bu konudan muzdarip olabiliyor ya güvenlik kodunu unutuyorsanızı yada bilmiyorsunuz sonra telefoncuya gidip kırdırıyorsunuz bir sürü zaman ve para kaybı ama bilseniz kendinizde güvenlik kodunu kırabilirsiniz hiç telefoncuyla uğraşmazsınız.Neyse şimdi anlatacağım nasıl yapıldığını biraz uzun olacak ama yani bir kaç yöntemi var güvenlik kilidini kırmanının hepsini tek tek denemeniz gerekecek belki ilk adımda başarırsınız belki son ama kesin şifresinizi yenileyebilirsiniz buna emin olun.Şimdi 4 adımda telefon güvenlik kodu kilidini kırmayı deneyeceğiz.
  1. Eğer güvenlik kodunu hiç değiştirmediyseniz,hiç günceleme yapmadıysanız şifre konusunda fabrika ayarı olarak güvenlik kodları "1111,12345,1234,0000" numaralarından biridir.Bu kodları deneyerek şifreyi bulmaya çalışın ancak yanılmıyorsam 6 yanlıştan sonra puk kodu ister puk kodunu biliyorsanız deneyin yoksa bu yöntemi hiç denemeyin.
  2. Telefonunuzun markası nokia ise (nokia 6300 güvenlik kodu kırma,nokia güvenlik kodu kırma) IMEI numarası yani seri numarasını kullanarak internetten güvenlik şifresini öğrenmek mümkün.Telefonunuzun IMEI numarasını *#06# yazarak öğrenebilirsiniz ama eğer telefonu hiç açamıyorsanız telefonun bataryasını çıkartın ve sim kartını taktığınız yerde seri numarası yazıyor olmalı ordan IMEI numarasını öğrenin daha sonra Nokia IMEI numarasından güvenlik kodu öğrenme linkine tıklayın ve oraya IMEI numarasını sade bir şekilde yazın generate deyip öğrenin.
  3. Bu yöntem ise en sağlam yöntem ama biraz zahmetli öncelikle bir usb kabloya ihtiyacanız var birde Nemesis Service Suite (NSS) adlı bilgisayar programına.Öncelikle Nemesis Service Suite buradan indirin. Daha sonra programı yükleyin ve telefonu usb ile bilgisayara bağlayarak çalıştırın programı açtıktan sonra büyüteç işaretine tıklayın ve phone infoya tıklayın daha sonra Permanent Memory (Kalıcı Hafıza) sekmesine tıklayın daha sonra Read (oku) sekmesine tıklayın bu işlemi yaptıktan sonra C:\Program Files\NSS\Backup\pm dosyasının içine şifreniz kaydedilir oraya girin .pm uzantılı dosyayı göreceksiniz onu not defterinde açın (sağ tık yapıp birlikte aç yapın not defterini seçin) Not defterini .pm açtıktan sonra [308] numara başlığına gidin o satırda " 36333934380000000000"böyle bir numara göreceksiniz bu rakamlardan birer atlama yaparak şifrenizi bulacaksınız bu örnekteki gibi yani 36333934380000000000 kalınla gösterdiklerim şifreniz oluyor.
  4. Son yöntem ise yine nemesis Service suite programı ile yapılıyor programı açın ve büyüteçe tıklayın ardından tools "araçlar" sekmesine tıklayın daha sonra aşağıdaki Factory Settings yani fabrika ayarlarına tıklayın ve Full Factory deyip şifreyi resetleyin artık güvenlik şifreniz ilk hali neyse o oldu yani fabrika ayarlarına döndürdünüz "1111,12345,1234,0000" bu şifrelerden biridir deneyerek bulun.

100 yorum:

  1. saol çok işime yaradı nemesis den factory resten yaptım

    YanıtlaSil
  2. forum için tşkler

    YanıtlaSil
  3. IMEI numarası sığmıyo

    YanıtlaSil
  4. 3.yöntemle deniyorum read sekmesine tıkladıktan sonra şifrem kaydolmuyor hata veriyor

    YanıtlaSil
  5. admin benimki samsung gt c3200 kod yazmiio sadece acil aramlar icin dio

    YanıtlaSil
  6. çok teşşekür ederim hemen 1. yöntemle buldum çok saolun :)

    YanıtlaSil
  7. arkadaslar bn 1. yontemle imei numarasını yazıp codu yazdım ama acılmadı

    YanıtlaSil
  8. ben de ilk yöntemle denedim kod hatası demeye devam etti puk istemedi bile. 2.yöntemi denedim onda da programda büyüteç falan hiç biri çıkmıyor

    YanıtlaSil
  9. kardewim bende windows 7 proqrami caliwdirdim amma sonda olmadi driver yuklenmiyor telefon 5800 xpress music


    Azerbaycandan selamlar)

    YanıtlaSil
  10. beyler 3. yöntemı denedım 1. yöntemı denedım olmuyor 3. yöntemde nss yükledım read dedim de erorr verıyor ne yapmalıyım bir yardım cı olsanız

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. @nasah roçvalla kardeşim bilmiyorum ama yorumlara bakarsan yapanlar da var işe yaradı diyenler de var bir şeyi mutlaka eksik yapıyorsundur tekrar dikkatlice dene isterse..

    YanıtlaSil
  13. yardım edin noluuuur

    YanıtlaSil
  14. nokia 500 şifresi nasıl kırılır

    YanıtlaSil
  15. benim ki nokia 2300 işe yaramadı ya açamıyrm tlfnmu bi yardımcı olursanız

    YanıtlaSil
  16. Admin soyle bir sorunla karşılaştım ben nemesiste telefonumu bulmuyor nokıa denedım eskı model nokıa lumya denedım nokıa son cıkanlarından denedım yıne olmuyor blackberry bold bıle denedım yok bulmuyor telefonları neden acaba eskı surum mu kullandım versıyon kac ?

    YanıtlaSil
  17. dedıklerınızı yapıom fakat olmuo

    YanıtlaSil
  18. benim telefonum n 73 üç çeşit şifre var hırsıslık şifresini bilmiyorum

    YanıtlaSil
  19. benim telefonun açılmıyor nedense güvenlik şifresi doğru ama hata veriyor lütfen bana yardım edinn.

    YanıtlaSil
  20. o kadar isime yaradıkı ne kadar tesekür etsem azdır
    çokkk

    tesekürlerrr

    YanıtlaSil
  21. işe yarıyor teşekkürler

    YanıtlaSil
  22. Ya benim samsung 3353 model var. Şifresini biliyodum ama telefonum bi buçuk hafta kadar evde yalnız başınaydı. Şifresini giriyorum ama açılmıyo. Ama telefon şifresiydi. Yani dosyaları görüntülemek için şifre gireriz ya o deil. Uff ne yapmalıyım? Lütfen yardımcı olunn ....

    YanıtlaSil
  23. Çok saol işime yaradı 4. olan kaç gündür telefonu açamıyordum çok saol

    YanıtlaSil
  24. @Adsızne demek kardeşim işini gördüğüne sevindim bazı arkadaşlar işe yaramıyor diyor ama sanırım yapamıyorlar yapan yapıyor..

    YanıtlaSil
  25. admin bi yardımcı ol erro diyo bide diyoki telefonu usb moduna geçirin,

    YanıtlaSil
  26. admin bey yardımcı olursanız sevinirim benim nokıa 5800 xpressmusic var 2. El şifreyi nasıl kırabilirim

    YanıtlaSil
  27. sizin dediğiniz gibi yapiyorum error veriyor

    YanıtlaSil
  28. Selam not 3 şifresin unutum nasil aca bilirim @

    YanıtlaSil
  29. Peki samsung modelde guvenlik modeli icin bi oneriniz var mi :(

    YanıtlaSil
  30. samsung m 3200 telefon kodu nasıl kırılıyo yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  31. ADMİN BENİM TELEFONUMDA İMEİ NUMARASI YAZMIYOR!1. YÖNTEMİ DENEDİM OLMADI BİLGİSAYARA DA BAĞLAYACAK KABLOM YOK,MECBUR TELEFONCUYA MI GÖTÜRMELİYİM??

    YanıtlaSil
  32. bana da oyretsene bende ise yaramadi olmuyor

    YanıtlaSil
  33. admin kardeş ben elektronik teknisyeniyim dediklerini sırası ile yaptım tel ekranı güvenlik kodu isteyecek şekilde duruyor iki tane kablom var ikisiylede dededim eproom error yazıyor solda yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  34. şey bnm kilit kodum 12345 di bn değiştirmiştim sonra 1. deneme de girdi 2. denemde kabul atmiyor yardım eder misiniz lütfen

    YanıtlaSil
  35. 2. Yönteöi denedim ancak o koduda kabul etmiyor sadece bir sim kartını takınca güvenlik kodu sormuyo ama başka sim kartı takınca veya kartsız acınca güvenlik kodu soruyo lütfen yardım edin usb kablom yok

    YanıtlaSil
  36. TEŞEKKÜR EDERİM İŞE YARADI

    YanıtlaSil
  37. BENİM TEL 3110 C GÜVENLİK KODUNU AÇAMIYORUM

    YanıtlaSil
  38. arkadaşlar selamün aleküm benim nokia 500 telefonum var telefonu açtım kapattım kilit kodu istedi nasıl kırabilirim bana yardımçı olun

    YanıtlaSil
  39. Arkadaslar Nss Nokia PC suite olmadan calismaz pcnize yukleyin

    YanıtlaSil
  40. arkadawlar samsung marka telefonlar icin gecerli sadece *2767*2878# bu kodu yelefonunuzun ekranina yazin guvenlik kodunuzu cozun ben cozdum paylawmaq istedim wimdi mende tel nokia guvenlik kodumu unutdum lutfen yardim edin

    YanıtlaSil
  41. nokia c7 için farklı sanırım hata veriyo

    YanıtlaSil
  42. Arkadaşlar çok sağolun benim çok işime yaradı benim nokia c2 dir 12345 şifreyi vurdum güvenlik kırıldı

    YanıtlaSil
  43. Gencler taktik buldum çok super bakin simdi güvenlik kodunu unuttuysaniz bi telden kendi telinizi arayin acin sonra seçeneklere basin menü var tiklayin sonrada napiyosaniz yapin :)

    YanıtlaSil
  44. selam ben dediginizi yaptım telefonda conyact service yazıyo ve duzeltemedim

    YanıtlaSil
  45. samsung C3782 kodunu nece kirim

    YanıtlaSil
  46. güvenlik kodu nedeniyle telefon açılmıyor

    YanıtlaSil
  47. YALANCILAR İŞİNİZ GÜÇÜNÜZ YALAN

    YanıtlaSil
  48. banada yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  49. admin kardeşim benim telefon xperia ion bu verdiğin telefon için mi sim kartı içinmi anlamadım ama benim telefonumda şifre girmiyor sim kartla alaksı yok ?

    YanıtlaSil
  50. Nokia 1208 güvenlik kodunu acamıyorum yardımcı olurmusunuz acil :( sımdıden tesekkurler

    YanıtlaSil
  51. Bişey dicem yaptım oldu ama telefoncu yazılımı bozulur dedi yalan mı attı bilmiyorum .??

    YanıtlaSil
  52. 3.'sü için büyüteç işareti nerde?

    YanıtlaSil
  53. BURADA BİR SÜRÜ SAYI VAR HANGİSİ ŞİFRE NERDEN ANLAYACAĞIM ?

    YanıtlaSil
  54. Çok teşekkür ederim elinize sağlık çok iyi iş görüyor..

    YanıtlaSil
  55. İPONE 5S ŞİFRESİNİ NASIL KIRARIZ

    YanıtlaSil
  56. yaptıkdan sonra error diyo napcam ona

    YanıtlaSil
  57. basıyom reset butonuna error diyo napcam ?

    YanıtlaSil
  58. ben deddnedim teşekkür ederim açıldı :)

    YanıtlaSil
  59. benım telefonum fotoraf makinesi olarak görüküyor:/ yapılabilecek bir şey var mı

    YanıtlaSil
  60. ya kardeş benim telefonu açınca bana güvenlik şifrfesi soruyo unuttum ben usb takıncada güvenlik şifresini soruyo acil bi yardım edersen sevinirim.

    YanıtlaSil
  61. @Adsız Şifremi güvenerek yazabilirmiyim :)

    YanıtlaSil
  62. neden size güvenip imei numaramı yazayım telefonu klonlarsanız nolucak ?

    YanıtlaSil
  63. Teşekkür ederim Allah razı olsun hakikaten çok ama çok işime yaradı..Kaç gündür o kadar vakit kaybetmiştimki! Neyse tekrar teşekkürler,iyi günler.

    YanıtlaSil
  64. karşıma çıkan kodu yazıyorum ama telefon yine kod istiyor.karşımıza çıkan kodun manası ne.telefon nokia 6300 kodu internet sayfasından aldım

    YanıtlaSil
  65. sayın admin telefonom nokia 700 3. yöntemi denedim yalnız bir sürü numara çıkoyor bunlardan hangisi yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  66. PEKİ BUNLARI YAPINCA TELEFONDAKİ FOTOĞRAFLAR MÜZİKLER SİLİNİR Mİ

    YanıtlaSil
  67. ya 3. yöntemde neyi yazıcaz güvenlik kodu yerine olmuyo bi yardım edin

    YanıtlaSil
  68. olmuyo :( imei numarasını girdim kod geldi ama açılmıyo :(

    YanıtlaSil
  69. arkadaslar benım telefonum samsung f480i benım telefonumun telefon kılıdını unuttum acamıyorum telefon kılıdını kırmak ıcın bır yontem soyler mısınız?

    YanıtlaSil
  70. belki 5 defa 12345 girmişimdir açılmadı, sitede görüp tekrar deneyince oldu, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  71. read den sonra eror diyor. çözüm var mı _?

    YanıtlaSil
  72. eyvallah admin son yöntem işe yarıyo eyvallah

    YanıtlaSil
  73. telefonun GÜVENLİK KODUNU giremediğimizden ötürü telefonu usb vasıtasıyla bilgisayara tanıtamıyoruz bilgisayar okumuyor. bu nedenle programla telefonun iletişimi söz konusu olamıyor. program eror veriyor..... çözüm?

    YanıtlaSil
  74. adam gibi sorulara cevap verin çözüm bekliyoruz

    YanıtlaSil
  75. LÜTFEN YARDIM EDİN . NOKİA ASHA 501 KULLANIYORUM GÜVENLİK KODUMU UNUTTUM İMEİ KODUMU YAZIYORUM ÇIKAN Security Mastercode : KODU YAZMAYA ÇALIŞIYORUM AMA SIĞMIYOR 10 HANELİ RAKAM SIĞMIYOR YARDIM EDERMİSİNİZ ALLAH RIZASI İÇİN LÜTFEN ÇOK ACİL .

    YanıtlaSil
  76. Çok teşekkür ederim, başarılar dilerim. (3. yöntem 3120c de işe yaradı.)

    YanıtlaSil
  77. samsung s5620 şifresi nasıl kırılır.? unuttum..

    YanıtlaSil
  78. hiçbi işe yaramadı :(

    YanıtlaSil
  79. işiniz insanları oyalamak verdiğiniz işlemler neticesinde bir bk olmuyoror imeil numarasını yazıp kutucugu işaretle sonra diğer kutucugu tıkla kod çıkar he çıktı gelen kodu telefona giriyorsun yanlış kod diyor bunun işe yaramadıgını sizde biliyorsunuz sonraki adım proğram indirinde kablo baglayında oda olmadı telefoncuya gidin kırsın ama elime geçsen ben seni bir kıracam sorma gitsin

    YanıtlaSil
  80. allah razı olsun çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  81. Türkçe konuşun ve yazın.....

    YanıtlaSil
  82. Arkadaşlar benimki pin veyada model olsa ben kendimde kırıyirum benimki yazılı sifre bir bilen varsa yazsın

    YanıtlaSil
  83. Kardeşim ellerinde öpmek isterdim

    YanıtlaSil
  84. bnim n8 arkası açılmıyo nasıl kırıcam önerirmisiniz

    YanıtlaSil
  85. Son yöntemde fabrika ayarlarına dönüyo demişsin telefon mu fabrika ayarlarına dönüyo yoksa sadece şifre mi kalkıyo ? Telefon fabrika ayarlarına dönsün istemiyorum

    YanıtlaSil
  86. telefonum sony xperia z2 kildini nasıl kırarım çok acil yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  87. TELEFONUM SAMSUNG S8300 MESAJ BOLUMU SIFREMI UNUTTUM YARDIMCI OLUR MUSUNUZ?????

    YanıtlaSil