Sevdiğine kavuşma duası,sevdiğine kavuşmak için en etkili dua


dua,sevgiliye kavuşma duası,sevdiğine kavuşma
sevdiğine kavuşmak için dua
Biz yerin ve göklerin dua ile olduğuna inanırız.Sevdiğinden ayrılan uzakta olan herhangi bir sebeple kavuşamayanlar için etkili denenmiş bir dua..Gerçekten bu duayı okuyup gereklerini yapanlar hep aynı şeyi söylüyor gerçekten işe yarıyor bu dua sayesinde sevdiğime kavuştum diyor.Ben bu duayı okuyan sevdiğine kavuşan bir çok kişi olduğunu bildiğim için burada paylaşmak istedim.Dua çok kısa ancak tekrar sayısı biraz fazla.Arkadaşlar lütfen sizde aşağıdaki duayı okuyup olumlu olumsuz ne sonuç alırsanız bize yorum olarak yazın..Çünkü yaşanmış tecrübeler çok önemli burada bir çok arkadaş duayı okumakta kararsız kalıyor ve eğer gerçekten işe yaradığını,başarılı olduğuu görürse okuyor..O yüzden sonuçlarını burada paylaşalım..Allah dualarınızı kabul etsin ve sevdiklerinizle bir ömür boyu mutlu mesut yaşamayı nasip etsin..

Bismillahirrahmanirrahim
Her kim ki bu esmai şerifi besmele ile 3 gün boyunca ,günde 3000 defa Ya Kadir, ya Allah,ya Rahman,ya Allah,ya Rahim,ya Allah,ya Kerim,ya Allah.. diye okursa,talip olduğu kişi kendisine deli divane olur.. BU YAZIYA YORUM YAPIN...

109 Yorum

12 Temmuz 2013 20:36

Arkadaşlar Zikir Herşeyin Dermanıdır.Zikirdede niyet önemlidir.Önceliklte ALLAH rızası önemli ikinci kısımda ise dilegin önemli rızadan yola cıkılmıs bir dilek oluyor bu Dilek İlla sevdigin deil başka birşey içinde olabilir.Hayırlı zikirler dilegiyle ALLAH yardımcınız olsun...

Adsız
26 Temmuz 2013 19:19

Bayanlar ay başında çeke bilir mi?ve dua başlarken niyet şart mi

31 Temmuz 2013 01:54

Arkadaşlar bu dua Kuran da geçiyor mu? Yoksa fasa fisomu? Bilgilendirirseniz çok sevinirim...Teşekkürler...

31 Temmuz 2013 01:55

Bide besmeleyide mi 3000 kere getircez yok sa bi kere getirip o yazanımı sölicez arkadaslar acil yardım

zehra nur
6 Ağustos 2013 18:42

Bu Gerçekten oldumu

11 Ağustos 2013 11:37

sizin fasa fiso diye adlandırdığın ALLAHIN isinleri esma-ul-hüsna dır-- en mucize isimlerdir

Adsız
18 Ağustos 2013 15:27

Teker teker mi 3000 kere okucaz yoksa cümle halınde hepsını direk hepsinimi ? Bugün İnşAllah başlamayı dusunuyorum cevap verırsenız sevınırım

20 Ağustos 2013 00:57

Ben de uzun zamandır böyle bir dua arıyordum. Acaba gerçekten etkili olucak mı?

Adsız
22 Ağustos 2013 03:56

Selamunaleyküm arkadaşlar... tüm dualar rabbimizin ayetleridir.. her duanın güzelliği sevabı başkadır.. rabbim senin anlına ne yazmış ise ve kimi helalin olarak anlına yazmış ise mutlaka o kişi olucaktır.. hoşlandığın birine kavuşmak için 3000 dua oku 200 tespih çek muhabbetleri yalandır hurafedir, şayet allaha şirk koşma da sayılabilir.. hastalık, nazar ve bir çok şey için dualar vardır ama gönül işleri falan filan vb. gibi şeyler aldatmacadır onun için yapmamız gereken şey rabbimize el açıp herşeyin hayırlısını dilemektir... Allah dualarımızı kabulu salih eylesin amin...

31 Ağustos 2013 20:41

ARKADASLAR ÇOK DOĞRU EN GÜZELİ İSTEDİĞİN KİŞİYİ DEĞİLDE HAYIRLISINI DİLEMEK EN DOĞRU OLANDA BU

Adsız
6 Eylül 2013 23:40

eger adetimiz varsa bu dua yinede kabul olurmu acaba

Adsız
16 Eylül 2013 00:59

Yalandır,Hurafedir filan diyosunda bunu söylerken bunlar Allahın isimleri ne demek istedgni anladm ama yanlıs anlatıyorsun dikkat et söledgn sey seni dinder cıkarablr..3000sayısı rastgele bi rakamdır net bi rakamdır insanları daha fazla zikretsin diye seçilen bi rakamdır.Yinede Allah ne derse olur.bir Allah ismiylede kabul olablr bin Allah ismiylede olablr duanın ne zmn kabul edemeyiz.kader,rızık hayırla ilgili olan Allahın isimleri tercih edilmiş.Hepsinden önemlisi niyettir ve duanın ihlaslı bi kalple yapılmış olmasıdır.bismillah her hayrın başıdır ister her isimde bir söyleyin ister bi defada söleyin ister her işe başlarken söyleyin.En güzel isimler Allahındır.Allahın isimleriyle dua ediniz.

Adsız
16 Eylül 2013 01:02

adetlide olur neden olmasın duayı kabul eden Allah.istedigi zmn kabul edeblr kim buna mani olablrki?Allah hepinizin duasını hayırlısıyla kabul etsin.

Adsız
22 Eylül 2013 00:12

arkadaslar ben soylıyım sıze .. bırtane kendım yaptım tesırınıde gordum cok sukur .. yatsı namazsından sonra 312 adet fattıha okuyup bır bardak dolusu suyya ufleyın her okuyusunuzda ufleyın ama .. bıttıkten sonra ıkı rekat namaz kılın .. ne ıstıyorsanız duanızı yapın ve suyu ıcın ask ıs egıtım vs ne ıstıyorsanız ama sunu bılınkı hayırlısı ıse allah kabul eder.. ben egıtım ıcın yapmıstım oldu

Adsız
26 Eylül 2013 14:55

allah tüm sevenleri birbirine kavuştursun

26 Eylül 2013 19:17

@AdsızAmin...

27 Eylül 2013 19:28

@Elvan Bozkurtfaso fiso mu kısmı biraz ağır olmuş elvan Allahın isimleri sonuçta ...

27 Eylül 2013 19:31

@Adsızkadınlar adetliyken dua etmesinde bir sakınca yoktur diye biliyorum ama yinede tam emin bir şekilde bilen arkadaşlar varsa cevaplasın lütfen bi kaç defa geldi bu soru çünkü...

Adsız
27 Eylül 2013 23:50

arkadaslar kadınlarda adetli iken dua edebilir okuyabilir yalnzca kuranda bi ayet okuyamaz dua edın bol bol edn herzaman her yerde edn biliNki RABBİM kabul etmeyecegi duayı kullana dua etmeyi nasip etmez (s.a.v.)muhhammed mustafa bi hadisinde derki kul ben dua ettim duam kabul olmadı dıyene kadar duası kabul olur demiştir.egerk dua ettiysenz bilik rabbim duanzı kabul etmiştir

28 Eylül 2013 12:02

@AdsızTeşekkür ederiz bilgilendirme için o zaman konuyu netleştirelim kadınlar bu duayı adetliyken okuyabilir sakınca yoktur..

Adsız
6 Ekim 2013 00:06

Kesinlikle tavsiye ederim ne zaman okudum ise aradı çok gururlu ve inat olmasına rağmen

6 Ekim 2013 13:55

@Adsız teşekkür ederiz deneyiminizi bizimle paylaştığınız için...

Adsız
22 Ekim 2013 17:32

inşallah işe yarar Allahım dualarimizi kabul edip yüzümüzü guldurur inşallah

22 Ekim 2013 20:00

@AdsızAmin kardeşim..

Adsız
24 Ekim 2013 22:28

nasıl niyet ettiniz nasıl başladınız ve hepsini arka arakayamı tek tek mi okudunuz acaba? birde 3gün3000 tanemi okudunuz?

Adsız
27 Ekim 2013 18:14

Allaha her el açtğmda duamı kabul etti.olmayanlarda oldu direttim.haddime dğl ama neden dîye sordum?ALLAHIMLA PAZARLIK OLMAYACAĞNI GÖRDÜM.OLMAYIŞINDA BİR HAYIR VARMIŞ.DİLEDĞM İNSAN İNSAN DĞLMŞ.BUNU ZAMANLA GÖRDÜM.el açıp dua etmek,hayırlısını istemek en güzeli.

derya
27 Ekim 2013 22:08

Bazı arkadaşlar işe yararmı acaba yazmışlar o kadar üzüldümki anlatamam burada rabbimizin isimlerinden kuranda geçen en güzel isimlerden bahsediliyo sanki bir işe yatırım yapıcaklarda sermayeyi düşünüyolar rabbim akıl versin

27 Ekim 2013 23:56

@deryaElbette Allahın isimleri ancak işe yarıyor yada yaramıyor diyen arkadaşların içinde kötü niyet yok bence...

Adsız
8 Kasım 2013 11:34

Hayirli gunler burdaki Allahin isimlerinin her birini her tesbihte mi 3000 defa soyleyecegiz yoksa bu zikir bir butun olarak ayrilmadan bir cumle gibi mi 3000 defa okuncak yardimcg olursaniz cok mutlu olurum

Adsız
8 Kasım 2013 14:58

hayırlı günler benim size sorumu olacaktı ben erkek arkadaşımla ayrıldım hiçbir şekilde görüşmüyoruz benden zaman istedi ben bu duayı okursam etkisine göreceğime inanıyorum inşallah bunun okunması için belli bir zaman dilimi bulunmakta mıdır yardımcı olursanız beni çok mutlu edersiniz

Adsız
8 Kasım 2013 15:04

hayırlı günler size bir sorum olacaktı ben erkek arkadaşımla ayrıldım hiçbir şekilde görüşmüyoruz benden zaman istedi ama ben çok üzgünüm dayanamıyorum onsuzluğa ben bu duayı okuyacağım inşallah olacağına da inanıyorum bana buna ek olarak söyleyebileceğiniz ek bilgi var mıdır bana yardımcı olursanız çok mutlu olurum lütfen

Adsız
11 Kasım 2013 20:44

İşe yaradı sevdiğim kız bana seni seviyorum dedi

Adsız
14 Kasım 2013 14:25

bu duayi okumadan önce abdest almak sartmi

14 Kasım 2013 19:36

@Adsızözellikle abdest almak gibi bir şartı yok ama Allahın isimlerini okuyorsun imkanın varsa abdest alman daha iyidir.

senanur
17 Kasım 2013 15:34

Mutlaka denicem

Adsız
19 Kasım 2013 14:56

Sabir edin dua edin allah sabir edenlerler birliktetir bacim

Adsız
19 Kasım 2013 16:13

arkadaşlar bu dua yı tek tek mi okuyacağız konuyla ilgili olarak bana yardımcı olursaanız çok mutlu olurum

19 Kasım 2013 18:34

@Adsız3 gü boyunca günde 3000 bin defa okuyacaksın yani ya "Kadir, ya Allah,ya Rahman,ya Allah,ya Rahim,ya Allah,ya Kerim,ya Allah" diye okudğun zaman bu bir oluyor iki üç diye devam edeceksin..

26 Kasım 2013 10:51

birazdan okuyacagım rabbim dualarımızı kabul eylesin

26 Kasım 2013 10:52

birazdan duayı okumaya başlayacagım rabbim dualrımızı kabul eylesin sevdiklerimizle kalplerimi birleştirsin amin amin amin

Adsız
26 Kasım 2013 14:55

Allaha her gun dua edirem .ama simdi bu duayi okudugum ilk gunumdur .insaallah qebul olunar.allah sevenleri qorusun

Adsız
29 Kasım 2013 00:21

İNŞALLAH BÜTÜN SEVENLER KAVUŞUR

29 Kasım 2013 03:57

Dua'yı okumadan önce sevdiğimiz insanı Allah'tan dilemelimiyiz yoksa duadan sonramı yada direk duayımı okumalıyım sorumu cevaplarsanız çok sevinirim mümin kardeşlerim

Adsız
29 Kasım 2013 19:44

@Kadir Candannasıl istersen öyle yap kardeşim fark etmez öyle bir şart yok ancak önce dua okunur sonra dilek

Adsız
2 Aralık 2013 11:23

Ben başladım okumaya inş. İnatçı ve gururunu yıktığım kişi döner

Adsız
3 Aralık 2013 02:08

Sadece bunlarımı Ya Kadir, ya Allah,ya Rahman,ya Allah,ya Rahim,ya Allah,ya Kerim,ya Allah. 3000 defa okuyacağız yoksa esma-ül hüsnânın hepsini 99 ismide mi

Adsız
3 Aralık 2013 12:33

Duayı okuyup bitiren varsa sonuçları yazsınlar lütfen. Benim son bi bugün daha çekeyim bitiyo duam

Adsız
3 Aralık 2013 12:34

Duayı okuyup bitiren varsa lütfen sonucu yazsınlar. Benim bi bugün kaldı 3 günüde tamamlıyorum bitiyo inş.

3 Aralık 2013 18:25

@Adsızsadece yukarıdaki yazılanları okuyacaksın 99 ismi değil.

Adsız
4 Aralık 2013 23:39

Sevgili Müslüman kardeşlerim bir sorum olucak ben yatsı namazını kıldım kıldım başladım çekmeye fakat hala bitiremedim yarın devam etmem mümkün mü

5 Aralık 2013 22:53

@Adsız:)

Adsız
6 Aralık 2013 19:07

Yatsı namazı denmediki ben sabah tan başladım akşama kadar ve 3 günde devam ettim. Üçüncü gün çenem uyuşmuştu artık

Adsız
6 Aralık 2013 20:45

Peki sonuç nedir döndümü sevdiğiniz ?

8 Aralık 2013 01:27

ben sekiz yıl önce ilk aşkımdan ayrıldım babası ayırdı bizi yıllar geçti görmedim bile ama son bi yıldır her gece rüyamda görüyorum istisnasız her gece acılar içinde uyanıyorum kavuşamayız ama bu rüyalardan acılardan kurtulmak istiyorum ona yaklaşmam hayatını karartır uzaak duruyom ama canım çok yanıyor bunu engelicek bir dua bilen varmı lütfen yardım edin herkes yoluna devam etti ben bir adım bile gdemedim

Adsız
8 Aralık 2013 16:33

SONUÇ mu, dönmedi ama sevdiğim kişi ile iki yıl önce bir haftalık ilişkimiz oldu ve ben onu şimdi istiyorum. Zor döner o bana. Kader canım.

15 Aralık 2013 10:48

allah hepinizin dualarını kabul etsin allah sevdiklerinize uzun ömür versin allah sevdinizi size başlasın ben sevdimden ayrı oldum için biliyorum ve bu yüzden bol bol dua edin lütfen

17 Aralık 2013 18:38

erhan sız bu duayı okudunuz mu sonuç ne oldu ?

17 Aralık 2013 19:52

@ERHANsiz bu duayı okudunuz mu sonuç ne oldu ?

Adsız
17 Aralık 2013 20:19

@MERVE BOŞVERmerve okudum kesinlikle işe yarıyor en azından bende isteğim gerçekleşti diyebilirim...

17 Aralık 2013 20:32

@Adsızben bugun basladım olur mu ki yardımcı olur musun

Adsız
17 Aralık 2013 20:41

@MERVE BOŞVERsamimiyetle oku inşallah Allah kabul eder.Senin için yalnızca dua edebilirim kardeşim Allahın işi o kabul eder veya etmez artık

17 Aralık 2013 20:44

@Adsızçok teskkur ederım ınsallah allahım kabul eder o kadar cok ıstırum kabul etmesını

Adsız
17 Aralık 2013 21:35

@Adsız
inşallah mı Allah kabul edecek ? ilginç bir söylem olmuş , dikkatli olalım lütfen

17 Aralık 2013 21:53

benım ıstegım gerceklestı yazmıssın nasıl oldu tahmınen kac gun sonra merak ettım arnız cok mu kotuydu kı

Adsız
19 Aralık 2013 19:12

Ben anlamadım sadece bi isimleri mi yoksa 99 adını mı

Adsız
21 Aralık 2013 02:35

Merve tanışalım mı duaların kabul oldu :)

24 Aralık 2013 16:14

Bende başlicam :)

Adsız
27 Aralık 2013 12:46

Benim niye olmuyo yaa

28 Aralık 2013 12:31

bu duayi diyelim okumaya basladik tek oturustami bitirmemiz gerekiyo yoksa gun boyu yavas okuyabilirmiyiz lutfen bilgisi olan varsa yardimci olsun

Adsız
1 Ocak 2014 23:48

bu dua gerçekten işe yarıyor sevdiyimle tesadüfen onca zamandan sonra aynı otobüse bindik üstelik şeirler arası o bana maviş maviş baktı yine eskisi gibi gülmsedi ve artık o benim

Adsız
2 Ocak 2014 20:37

Ne kadar sürede kabul oldu duanız? ALLAH bozmasın bu arada :))

Adsız
2 Ocak 2014 22:02

bir ay bile olmadı allah hepnizi kavuştursun kavuşmak bi yana insan allahı hisediyor duamı duyup en güzel şekilde cevap verdi harika bişey çok şükür mutluyum millet

Adsız
3 Ocak 2014 20:01

peki bizim sevdiğimiz başkasını seviyosa şimdi bu durum büyüye girmezmi lütfen beni aydınlatın

Adsız
6 Ocak 2014 13:49

pardonda dua yazıyor cin çagırıp şeytan çarpmıyoruz burda hayırlıysa olur zaten sen dua ederek allahtan yüreğinden geçeni istiyosun başkasını seven birini almak için dua etmek bile bence yannış ha diyelmki yaptı kaderinde varsa kısmetinse olur bence yani ve başasıyla mutlumu acaba mutluysa bulaşma bence duayı unutmak için oku etkisi olur belki ve allahın adıyla büyümü olur büyü öle korkunçki cinsiz kansız olmaz yapanda yaptıranda kahrolur cezasını bulur allah dua ile anılır dualar asla büyü deildir

Adsız
9 Ocak 2014 23:26

merhaba arkadar ..İNŞAALLAH bu duaları olduğu gibi yapacağım...Allah herkesi hayırlısıyla sevdiğine kavuştursun inşaAllah... Sevipte ayrılmak çok zormuşş bunu ayrılınca anladım...ikimiz birbirimizi çok seviyodukk.Ama ailesi beni istemedii evlenmemize karşı çıktılar.şimdi bir aydır ayrıyızz ben halen onunla irtibatı kesmedim arada yazıyorum kendisine ..ben halen kavuşacağımza inanıyorumm yinede Allah hayırlısını versin.Ama hayırlısıyla onu bana nasip etsin..onu çok seviyorumm benim için dua ederseniz çok sevinirim..:/ Rabbim yar ve yardımcımız olsun.

Adsız
10 Ocak 2014 17:00

yardım edin lütfen ben deli gibi aşığım onoun yüzündenn karnemde 3 tane 1var lütfen yardım bu dua doğrumu

hülya
11 Ocak 2014 20:41

geceokusam olurmu lütfen aydınlatırmısınız

Adsız
12 Ocak 2014 22:25

Arkadasllar inanan herkezi rabbim sevdiklerine bagislasin bende baslamak istiyorum

Adsız
12 Ocak 2014 22:28

Basliycam bende

Adsız
13 Ocak 2014 02:41

kardeslerm hergun ibadet edip allahın rızasını kazannmaya bakın öbür atarfta istedgnz hersey kayıtsız sartsız olur aşk mesk yalan dönse ne olur dnmesene olur tek derdınız rabbinizn rzasını kazanmaolsn

almina
13 Ocak 2014 22:21

ben yaptım ve üçüncü gün ayrıldık.daha yen perşembe akşam başladım.ikinci gün sonunda çatırdadık.ogun dua gitmedi.öğlen başladım gece dörde kadar anca sıkıntıdan gitmedi.aradı beni bir daha arama numara mı sil dedi.hızla gitmeyen dua gitmeye başladı.sabah dörtte bitirdim.ama şuan yollar ayrıldı.dönmesine umudum yok.ben duamda hayırlısıyla dedim hep demek hayır değilmiş.üzüldüğüm o kadar harcadığım zman.Allah etmeyeceği duayı kabul ettirmezmi.rabbimden ne istediysem vermedi,ama ihtiyacım olanı verdi.büyüklüğü de buradan..

Adsız
14 Ocak 2014 00:00

Okymaya basladim saat on ikiyi gecti bir gunde bitiremedim. Ne olacak? :(

Adsız
17 Ocak 2014 17:18

Ben üç gün günde üç bin defa okudum dün bitti yani toplamda dokuz bin oldu. Şimdi bekliyorum bakalım ALLAH hayırlısını versin inşallah. .

20 Ocak 2014 08:38

bu dua gercekten ıse yarıyor 2.gun daha etkısını gostermeye basladı hıç barışmaz dedığım adam ısındı ve konusmaya basladı ınanamadım ve suan enazından bana karşı çok sert davranmıyor bunada şükür ben yanlız gunde 3000deılde aklıma geldıkçe sayısını bılmıyorum ama 1500 u gecmıstır gün içerisinde okuyorum sızde yapın unutmayın ama kaderinizse sıze gelıcektır kaderınız deılse o sızın olmaz ben kaderım olduğunu hıssedıyordum yınede herşeyı Allah bılır yardım ısteyen olursa seveseve yardım ederım hayırlı ısler herkese

Adsız
28 Ocak 2014 10:40

merhaba arkadaslar. biz bu sozleri bir oturumami soylemeliyiz yoksa gun icerisinde?

Adsız
28 Ocak 2014 19:54

biz sewgilimle birbirimizi cok seviyoruz ama etrafdn aileleri doldurusa gtren cok oldu o yuzdn kavusamioz insallah kavusmamz icn ise yayar..allah tum sevenleri birbirine kavstrsn

Adsız
29 Ocak 2014 15:17

arkadaşlar kesinlikle bu duayı yapın biz iki arkadaş olarak sevdiğimizden umudumuzu kesmiştik ama duaya başlaığımızın ikinci gününde aramaya başladılar ALLAHIN hikmeti işte...

Adsız
30 Ocak 2014 01:06

ya yukarda biri aşk boştur demiş aşk olmasa allah aşkıda olmazdıki allah bizim ruhlarımıza eş yaratmış fıtratımızda var bu doğamızı inkar edip yannızmı kalalım sevdiyimzle yaşamak varken üstelik imkannı olupta evlenemyen bizden deildir denmiş eyer evlilkler aşklar kutsal olmasaydı böle hadislerde olmazdı yaratılanı kalbimize düşürende allah el açıp dua ile istetende allah ha allah bi kulu ona du etsin onu ansın istediyinde sıkıntı dert verirmiş bu yüzden isyan yerine böle dualar içimizi ferahlatır allah herkesin gönlüne göre versin

Adsız
30 Ocak 2014 16:59

3000 çok degilmi acaba 1gün için

Adsız
31 Ocak 2014 14:14

@Adsızaminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız
31 Ocak 2014 14:16

ALLAH TÜM SEVENLERİ KAVUŞTURSUN

Adsız
31 Ocak 2014 17:50

yaredımcı olurmusunuz ben bigün de 3000defa yaptım ama 2gün devan edemedim çok aşığım kendisinede söledim ama onda bişey yok

Adsız
1 Şubat 2014 16:50

sen elinde geldiğin kadarını söle inşalla allah kabul eder

Adsız
2 Şubat 2014 23:13

Okudunuz ve bitirdiniz ne kadar sure sonra duanis kabul oldu?

4 Şubat 2014 13:49

ben bişey sorabilir miyim ? ben dün başladım bu duayı okumaya ama dün 3000 bine kadar geldim ama 3000 inden sonrası okumayı unutmuşum bilerek yapılmış bişey değil bu :( bugün dünkü unuttuğum duayla birlikte 4000 bin kere okusam yinede kabul olur mu ?

Adsız
12 Şubat 2014 13:15

Aklima takildi her okudugumuzda besmelemi getirmemmi lazim cvp larmisiniz

Adsız
13 Şubat 2014 00:23

Selam arkadaşlar bende bugün başladım nisanlimdan iki gün önce ayrildik aileler anlasamadi inşallah allahım Kabul eder allah tüm sevenleri ayirmasin..

Adsız
16 Şubat 2014 00:37

Ya benim okuduğum hala gerçekleşmedi 3 ay geçti aradan. Duası kabul olan biri okusun bana lütfen.

Adsız
17 Şubat 2014 21:56

Selam arkadaşlar ben bu duayi yanlis yapmisim galiba her okunusta besmele ile yapilcakmis bitirdiydim bisy olmadiydi üç gün bekledim simdik bugün de yinden yapiyorum besmele ile ama umudum yok artik o geri gelmez aileler girdi araya biz birbirimizi seviyorken bitti hersey hayırlısı olsun

28 Şubat 2014 22:56

merhaba nasıl okudunuz günde 3000 defayı bir kerede mi okudunuz

3 Mart 2014 17:16

Allah'ım biz kullların işallah dualarını kabul eder yürekten yapılan dualar kabul olunur.Allah'ın izniyle...

Adsız
15 Mart 2014 09:28

bişey sorabilir miyim bi Allahın isimlerini hepsini beraber mi çekicez yoksa tek tek mi mesela 3000 kere ya kadir 3000 ya allah şeklinde mi?

Adsız
21 Mart 2014 16:20

Arkadaslar hyrlı gunler benim sevdgim var ve bnde 10 yas buyuk acılmadım görücü olsun istiyorum annesi tanıdık gidip geliyoruz ve annesi beni bgndigini ve evlilik için dusundugunu söylemiş kardeşine . Bende istiyorum fakat ceza evinde ve bnden 10 yas buyuk ama ben çok istiyorum beni sevdigini bilmiyorum ama bu kişiyi istiyorum bende duayı etsem olumu acaba ?

Adsız
25 Mart 2014 14:16

inşallah sevdiğime kavuşurum hepinizin duasını bekliyorum

Adsız
30 Mart 2014 11:38

peki o kişi beni hiç tanımıyorsa ve farklı şehirlerde yaşıyorsak yinede bu dua etkili olurmu ?

Adsız
7 Nisan 2014 20:40

acaba işe yararmı

Adsız
12 Nisan 2014 20:04

Arkadaslar ben bugün basladim.. insallah hepmizin duasi kabul olur rabbim sevdigimiz kisiyle hayirsiz yolu hayra cevirir insallah

Adsız
14 Nisan 2014 16:22

Arkadaslar bugün bitirdim duayanin gücüne tutundum bekliyorum insallah hepmizin dualari kabul olur..

Adsız
19 Nisan 2014 17:06

allah sizden razı olsun böyle bi hayrda bulunduğunz için bende edeceğim bu dua yı bana olması çok zor gibi geliyr ama rabbime gönülden edeceğim kabul edersede etmezsede o bilir yine

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçimi profilinden "Anonim" veya Adı/URL sekmesini seçin...