Yüz güzelliği için dua,güzel olmak için okunacak dua



yüz güzelliği,güzel olmak için okunacak dua,güzellik için dua
güzellik için okunacak dua
Yüz güzelliği için okunacak dua da olur mu demeyin..Öyle insanlar vardır ki aslında güzel değildirler ama verdiği elektirikle bakışlarıyla güzel gelir insanın gözüne çirkin insan yoktur Allahın yarattığı her insan güzeldir mantığıyla da hareket edecek olursak dua ile güzelleşmenin olacağına da inanırız diye düşünüyorum.Nitekim Peygamber efendimiz S.A.V Ebu Katade adlı bir kadın için ettiği dua sayesinde ebu katedenin çok güzel ve genç kaldığı biliniyor.Rivayete göre bu dua ile ebu katede 70 yaşında olmasına rağmen hala bir genç kız gibi genç ve güzel gözüküyormuş.

Yüz güzelliği ve genç gözükmek için "Efleha`llahü vecheke Allahümme barik lehu fi şa`rihi ve beşerihi " bu duanın okunması tavsiye ediliyor. Duanın türkçe anlamı "Allah yüzünün güzelliğini artısın. Allah`ım, saçını ve vücudunu kendisi için mübarek kıl " demektir.Efendimizin bizzat kendinin ebu katede'ye ettiği duadır.

52 yorum:

  1. Allah razi olsun

    YanıtlaSil
  2. allah razı olsun

    YanıtlaSil
  3. @AdsızAllah senden de razı olsun kardeşim...

    YanıtlaSil
  4. ebu katade kadın değildi,o ashaptan bir erdi..

    YanıtlaSil
  5. @süslü;)evet haklısın süslü,burda bir yanlış bilgi verilmiş ebu katede kadın değil,sahabe bir erkekmiş.Bu duayı ben başka bir dini forumdan almıştım orda yanlış yazılmış olmalı.

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim.İnşallah işe yarar ;)

    YanıtlaSil
  7. @AdsızAmin..Güzel görendedir o yüzden eğer güzel görünmek istediğin kişi senin farkına varmazsa kafana takma..

    YanıtlaSil
  8. umarım işe yarar herkez bana tipsiz diyor çok üzülüyorum =((

    YanıtlaSil
  9. @denizyarar yarar merak etme Allah kimseyi çirkin yaratmamıştır her yaratılan güzeldir...

    YanıtlaSil
  10. ya lütfen duaları arapça olarak yazınki harfleri güzel okuyalım birde boyun uzaması için okunacak dua varmı

    YanıtlaSil
  11. @Adsızönerinizi dikkate alacağız şüpheniz olmasın :) en yakın zamanda boyun uzaması için okunacak duayı da ekleyeceğiz notunu aldım ;)

    YanıtlaSil
  12. keske kac gun boyunca ve okunacak miktari hakkinda da bilgi verseydiniz.. simdiden tesekkurler ;)

    YanıtlaSil
  13. @Adsızkaç gün ve kaç kere okunacağı hakkında bir bilgim yok maalesef öyle bir şartının olduğunu bilmiyorum daha doğrusu..Eğer öyle bir sayısı varsa bilen yazsın lütfen..

    YanıtlaSil
  14. Her firsatta okunur diye biliyorum bn

    YanıtlaSil
  15. boy uzaması için duayı en yakın zamanda paylaşırsanırsanız çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  16. @Adsızkardeşim evet boy uzaması için dua ekleyecektik ancak,öyle bir dua yok yani özellikle boy uzaması için okunacak bir dua yok..Kaldı ki bir insanın boyunun uzaması fizyolojik bir olaydır.Yani boy uzamada etken faktörler %70 oranında genetik %30 da beslenme ile ilgilidir.O yüzden önce Allaha dua edin içinizden geldiği gibi daha sonra da beslenmenize boy uzatıcı kalsiyum içeren gıdalar tüketmeye çalışın...Hormonlarla ilgili olabilir boyunuzun yaşıtlarınıza göre kısa olması bir hekim kontrolünde onun verdiği tavsiyeler ışığında hareket etmenizi tavsiye ederiz...

    YanıtlaSil
  17. Ebu Kadade ra. kadın değil erkekdir.

    YanıtlaSil
  18. Kıskanclıktan kurtulmak icin bi dua var mı ? Arkadaşım o kadar güzel ki bütün herkes ona bakıyor ve bende bunu kıskanıyorum.Aslında kıskanmanın kötü bisey oldugunu biliyorum fakat yapamıyorum gene icimde bi kıskanclık oluyor :( lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  19. Allah razı olsun ınsallah ıse yarar tatlı bırı olmak ıstıyorumm .

    YanıtlaSil
  20. gerçekten işe yarıyor mu

    YanıtlaSil
  21. slm burdamisiniz

    YanıtlaSil
  22. Her seyin hayirlisi icin genel dua edin çünkü guzel olursunuz enaniyetiz kabarir yanlisada dusebilirsiniz sonucta dunya gecici rabbim ümmeti muhammed e ve bana hayirlisini versin

    YanıtlaSil
  23. geçn sene çok güzel bir kızdım okulumuzun en popüler ve yakışıklı çocuğu da beni seviyodu bende <3 <3 herkez okuln en güzel kızlarından biri olduğumu söylüyolardı gözlerim ela ydı up uzun saçlrım vardı maykaj yapmamam rağmen aynanın karşısından kendimi alammıyordum herşey mükkemmeldi :) okullar tatil oldu tam 3 ay saçlarımı kestirdim :( sivilcelerim çoğaldı artık aynalara küsmüştüm ve o gün geldi okular açıldı okula girer girmez herkezin gözü üstümdeydi ıyyyyy bu ne yha bu senmisin grçekten diyolardı lavoboya gittim hıçkıra hıçkıra ağladım herkez sınıfa girmişti tek okulda benim olduğumu düşünerek lavobodan çıktım bi yandanda ağlaığım belli olmasın diye yüzümü siliyordum ve onu gördüm sevdiğim çocuğu göz göze geldik arkasını döndü ve gitti daha sonra bi arkadaşım söyledi bana çıkma teklifi edecekmiş okulların açılmasını bekliyormuş ... yeni okuldan gelen yaşıtlarım benimle tipsiz diye dalga geçiyor bu satırları bile ağlayarak yazıyorum eski fotoğraflara bakıp bakıp kahroluyorum.... bi saç ve sivilce insnı ne kadar değiştiriyormuş diye .... eskiden okulun en güzel kızıydım şimdi kiloda aldım sivilcelerim.. kısacık saçlrım ... artık hiçbişey eskisi gibi değil ...

    YanıtlaSil
  24. @Adsız hersey guzellik mi ....

    YanıtlaSil
  25. deneyen varmi

    YanıtlaSil
  26. değil...ama çok acı

    YanıtlaSil
  27. ay çok üzülüdm

    YanıtlaSil
  28. inşallah işe yar
    ar

    YanıtlaSil
  29. iyi de bu dua başkasına ediliyor kendine değil ki :)

    YanıtlaSil
  30. Gerçekten işe yarıyor mu çok üzülüyorum gerçekten ablam bile bana tipsiz diyo her gece ağlıyorum.

    YanıtlaSil
  31. işe yarıyor diyeceğim inanmayabilirsiniz ya da psikolojik olarak duayı okunmanın verdiği güven ve gülümsemeyle gerçekten de insanlara güzel gelebiliyorsunuz. yani bende öyle oldu.

    YanıtlaSil
  32. Umarım yarıyodur be :D:D:D:D:

    YanıtlaSil
  33. kilo almak icin dua söylermisin :)

    YanıtlaSil
  34. cccccooookkkkkkkkkk guzel allah razi olsun

    YanıtlaSil
  35. allah razı olsun kardeşim

    YanıtlaSil
  36. Kendimi şirkin buluyorum. Tek ben değil arkadaşlarımda. Sivilcelerim kiloluyum kısaca şirkinim insallah bu dua işe yarar

    YanıtlaSil
  37. Ben daha once denedim birkac gun okumaya devam ettim ve birkac arkadasim yuzune ne yaptin sana bir guzellik gelmis dediler deneyin bir sey kaybetmezsiniz.. :)

    YanıtlaSil
  38. Admin duanın türkçesini okusak işe yarar mı ?

    YanıtlaSil
  39. Gerçekten okuyun

    YanıtlaSil
  40. ya arkadslar bu karsı taraftakı bıze okuması gerkmıyormu

    YanıtlaSil
  41. İnşallah bu dua işe yarar ben kendimi çok çirkin hissediyorum :((( insanların kalbini çirkinsin diye kırıyolar tek tutunduğum şey Allah Hata Yapmaz !! oldu şimdide bu dua inşallah yarar :)))

    YanıtlaSil
  42. Bu duayi okuyan guzel oluyorsa herkez okur guzel olurdu. O zaman. Dunyanin dengesimi kalirdi. Çirkin olmaninda elbet bir hayri vardir.

    YanıtlaSil
  43. okuyamıyorum töbe töbe bi okunuşunu yazar mısınız

    YanıtlaSil
  44. gerçekten olur

    YanıtlaSil
  45. @deniz
    İŞE YARIYO MU? BEN DE ÜZÜLÜYORUM. BANADA DİYOLAR

    YanıtlaSil