Güncel :
Ana Sayfa » » Sivilce patlatma videoları,Tiksindirici sivilce patlatma videosu

Sivilce patlatma videoları,Tiksindirici sivilce patlatma videosu

sivilce,sivilce patlatma,sivilce patlatma videosu,sivilce patlatma videoları
sivilce patlatma
Sivilce,ben ve vucüdumuzda çıkan ve benim dayanılmaz bir şekilde midemi bulandıran istenmeyen oluşumlar.Neden çıkar nasıl geçer bunlar bilmem ama böyle patlatarak geçmeyeceği kesin :) Bu sivilceyi patlatan nasıl bir insan olabilir ki acaba bunu ben videodan izlerken bile içim bulandı inanın zar zor izledim daha doğrusu tamamını izleyemedim tam o sivilceyi iki parmağının arasında sıktığı anda izlemeyi bıraktım :) Gerçekten çok mide bulandırıcı bir video olmuş bunu facebookta izledim izleyince burada paylaşmak istedim belki sizde face de paylaşırsınız özellikle benim gibi bu konularda hassas bünyeli insanlar için bir de uyarı koymayı unutmayın "dikkat aşırı derecede mide bulundırır "diye...Daha iğrençleri de var mı bilmiyorum bu sivilce patlatma videolarının anda bu video yeterince iyi diye düşünüyorum yinede de buna benzer başka videolar izlemek istiyorsanız video bittiği zaman videonun üstünde altarnatifler otomatik olarak çıkıyor..

YORUM YAZ...

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçimi profilinden "Anonim" veya Adı/URL sekmesini seçin...

 
Copyright © 2012. Netividi . Tüm hakları saklıdır.