İnternet explorer ana sayfa değiştirme,ana sayfamı değiştiremiyorum,anasayfa değişmiyor sorunu


internet explorer ana sayfa değiştirme sorunu
internet explorer ana sayfa değiştirme
IE Ana Sayfa Değiştirme Sorunu
Tüm internet explorer kullancıları bazen bu durumdan şikayetçi olabiliyor.İstediği bir siteyi ki çoğu zaman bu google oluyor bunu ana sayfada göremeyince değiştirmek istiyor ve bunu araçlar-internet seçenekleri-genel sayfasından yapamayınca nereden yapılır nasıl anasayfa değiştirilir diye internette yana döne arıyorlar.Bu yüzden size bu iş için en iyi ve en garanti yöntemi tavsiye edeceğim.Bütün windows işletim sistemlerinde ve bütün internet explorer çeşitlerinde geçerli.Yani ister windows xp ister windows 7,windows 8 olsun yada internet explorer 8,9-10 bütün hepsinde bu yöntem işe yarıyor..Aşağıdaki adımları izleyerek çok basit bir şekilde değişterebilirsiniz.

İnternet Explorer Ana sayfa Nasıl Değiştirilir

Başlat / Çalıştır / Regedit / HKEY_CURRENT_USER \ SOFTWARE \ Policies \ Microsoft \ Internet Explorer \ Control Panel

control paneline girdikten sonra sağ tarafta duran Homepage'e sağ tıklayıp değiştir deyin ve "1" yazan yeri "0" yapın.Bu işlemi yaptıktan sonra internet explorerden menü çubuğundan araçlardan girdiğiniz zaman pasif olan ana sayfa değiştirme yeri aktifleşecektir ordan istediğiniz adresi ana sayfanız olarak ayarlayabilirsiniz. BU YAZIYA YORUM YAPIN...

12 Yorum

Adsız
5 Temmuz 2013 21:53

win 8 de Başlat / Çalıştır / Regedit / HKEY_CURRENT_USER \ SOFTWARE \ Policies \ Microsoft \ Internet Explorer \ Control Panel
bölümünde Microsoft'tan sonra ınternet explorer ve diğer sıralamayı bulamıyorum.Yardım.

Adsız
6 Temmuz 2013 16:18

ben de win8 de bulamıyorum

Adsız
25 Temmuz 2013 00:14

masa üstündeyken saatin olduğu yerde en altta boşluk olan yere mausu getir menü gelince arama sayfasında çalıştır yazın sonra regedit yazın ondan sonra açılacaktır w8 başlat mesüsü yoktur

Adsız
30 Temmuz 2013 21:25

Ya bende regedit yazınca Hatada vermiyor bireşyde olmuyor

muratsonmez
19 Ağustos 2013 03:00

win 7 ve 8 in bazı sürümlerinde yukarıdaka ver,len sıralama geçerli değil kesinlik Windows tuşu ve r harfi ile girdiğimiz regeditten sonra o ayarı bulmak hem cok kolay hem de cok zor olabiliyor

Adsız
2 Aralık 2013 00:46

ya arkadaşlar SOFTWARE yok software var ve sizin dediğiniz dosyalar o dosyanın içinde mevcut değil ltf yardım

31 Aralık 2013 11:39

zaten dediğin yer aktif ama oraya ne girsem başka sayfa açılıyor benim girdiğim sayfa açılmıyor.

Adsız
31 Aralık 2013 13:06

homepage nerde ondan sonrasi zor arkadaslar

18 Ocak 2014 08:32

Süper bir bilgi. Çok teşekkür ederim. Her halde istediğimiz başlangıç sayfasını düzelttikten sonra değiş memesi için değiştirdiğimiz değeri tekrar eski haline getirmemiz iyi olur diye düşünüyorum.
Saygılarımla

Adsız
21 Şubat 2014 17:34

ya ben contral panel e geldim ama homepage bulamıyorum yardımcı olursanız sevinirim

Adsız
21 Şubat 2014 17:39

control panele bastığımızda homepage çıkmıyor o nasıl olacak bilgi verirmisiniz :s

Adsız
23 Şubat 2014 18:39

control panel yokkkk

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçimi profilinden "Anonim" veya Adı/URL sekmesini seçin...