10 Mart 2013 Pazar

Tv yarışmaları,Televizyon yarışma programları 2013


tv,televizyon,tv yarışma programları,tv yarışma başvuru
tv yarışma programları
Televizyonda yayınlanan yarışma programları hepimizin ilgisin çekmekte ve bir çoğuna bizde katılmak istiyoruz şimdi size kanal kanal tvde yayınlanan bütün yarışma programlarını yazmak istiyorum.Bence hepsine başvurun en azından birinden cevap gelirse amacınıza ulaşmış olursunuz..Birde yarışma programlarına katılırken doldurduğunuz forumlarda daha ilgi çekici sıra dışı şeyler yazın sıradan olmayın.Bu söylediğim özellikle kim milyoner olmak ister de geçerli..Aşağıya kanalların orjinal web sitesinin adreslerini yazıyorum dilediğiniz kanaldan dilediğiniz yarışma programına başvurabilirsiniz.Yarışma programlarını tek tek yazmıyorum çünkü güncel olmuyor yen çıkan yarışmalar olabilir o yüzden ben direk orjinal web sitelerinin adreslerini veriyorum güncel olarak ordaki yarışmalardan istediğinize başvurun.


BU YAZIYA YORUM YAPIN...

1 Yorum

Adsız
12 Mart 2013 04:18

İnternette takılmak varken siz hâlâ sınalgı mı izliyorsunuz?

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçimi profilinden "Anonim" veya Adı/URL sekmesini seçin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...