Sevgiliye iyi geceler mesajları,Yeni sevgiliye aşk dolu iyi geceler mesajı


iyi geceler mesajı,iyi geceler mesajları,sevgili için,sevgiliye mesaj
iyi geceler mesajları
Bir sevgliliniz varsa bazen büyük sorun olabiliyor iyi geceler mesazları çünkü hergün aynı mesajı göndermek hem sizin hemde sevgilinizin canını sıkabilir iyi geceler sevgilim tatlı rüyalar aşkın rüyanda beni gör gibi klişelerin dışına çıkmak ilişki açısından iyi olur diye düşünüyorum o yüzden sizin için internette küçük bir araştırma yaptım ve en iyi iyi geceler mesajlarını topladım.Kız sevgili veya erkek sevgiliye hiç fark etmez ikisi içinde uyarlanabilir..Bu iyi geceler mesajlarıyla sevgilinizi mutlu edeceğinizi düşünüyorum..Arkadaşlar diğer sevgililere yardımcı olmak maksadıyla size bildiğiniz güzel,anlamlı aşağıdaki listede olmayan iyi geceler mesajlarını bizimle yorum olarak paylaşırsanız sevinirm.
  • Gökyüzü Mehtabı Nasıl beklerse,Sahiller Dalgaları Nasıl özlerse,Kuru Toprak Suya nasıl Hasretse,Sende Benim Hasretimsin Aşkım,iyi uykular Tatlı Rüyalar
  • Hayatımdaki en degerli varlıkk canım taa içii bitanecik sevgilim benimm iyi uyuu yarın umarım görşmek dileğiylee seni çok sevıyorum iyi geceler.
  • Seni uyurken izlemek isterim, uyuduğunda ay yüzünü öpmek isterim işte ozaman bende tatlı bir rüya görmüş olurum sevdiğim, iyi geceler bebeğim
  • Ben uykuyu sadece seni görmek için seviyorum çünkü rüyalarımı süsleyen en güzel meleksin bebeğim iyi geceler.
  • Güzel bir gün nasıl seninle başlıyorsa dünyamda, güzel bir gecede ancak seni rüyamda görünce anlam kazanacaktır, iyi geceler aşkım.
  • Uyuduğunda melekler sarsın dört bir yanını en güzel rüyar seninle olsun çünkü sen buna layıksın, iyi geceler sevgilim
  • Yıldızlar gözlerine özensin sen birtanesin bebeğim iyi geceler dilerim.
  • Dur bir dakika once bana bir opucuk, sonra seni seviyorum, tamam şimdi uyayabilirsin 
  • Hayatımsın ve ben sadece seni yaşayabilirim…Seni yaşadığım her gün için..yanagına bir buse gonderiyorum…huzurla uyu bitanem..huzurlu ve mutlu…İyi geceler..seni seviyorum
BU YAZIYA YORUM YAPIN...

8 Yorum

Adsız
3 Haziran 2013 12:12

cok guzel msjslar

Adsız
6 Haziran 2013 23:22

Bayıldımmmm :)

Adsız
6 Haziran 2013 23:23

Nazlısından ömrüne iyi geceler :*

Adsız
20 Haziran 2013 00:27

askerimmmmmmmmmmmm ii geceler

Adsız
21 Haziran 2013 01:57

Fena değil

Adsız
21 Haziran 2013 02:36

eyw admn isime yaradi

Adsız
27 Haziran 2013 01:48

TatIı rüyaIar sevgiIim. Kısaca benIi rüyaIar EvIiIige giden yoIumuzda 1 günü de bitirmiş oImanın verdigi mutIuIukIa uyuyacagım; senin tatIı tatIı güIüşünü düşünerek…RüyaIar ‘ıma bekIiyorum. Öpüyorum En tatIı yerinden (KARACAHAN) <3 BÜŞRA

13 Ocak 2014 12:30

iyi geceler diye bilmek ne güzeldir sevgiliye. Ne güzeldur guydularını ifade edebilmek

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçimi profilinden "Anonim" veya Adı/URL sekmesini seçin...