Pes hangi tuşlarla oynanır,Pes 2012-2013-2014 tuş ayarları



pes oynanışı,pes nasıl oynanır,pes 2013 tuşları,pes 2014 tuşları
pes hangi tuşlarla oynanır
Pes Nasıl Oynanır ?

Pes mi fifa mı diye çoğu zaman karşılaştırırlar ancak bence pes 1 numara fifa yanına bile yaklaşamaz.Neyse pes 2012-2013-2014 kısaca pes serisinin hangi tuşlarla oynandığını öğrenmek istiyorsunuz hemen tuşları yazayım.Anlaşılan pes oyununda yenisin ancak bir hatırlatma yapayım pes 34 saniyeden sonra alışkanlık yapıyor haberiniz olsun yani ömür boyu oynayacağınız bir oyuna alışmak üzeresiniz hatırlatmak istedim.Klavyeden oyunun orjinal haliyle oynarkenki ana tuşları aşağıya yazdım eğer elinizde bir oyun konsolu varsa kolu bilgisayara takın ve oyunun üzerine gelip ayarlar kısmından aşağıdaki tuşlara göre kolun tuşlarınıda ayarlayın.

Şut: D Pas: S
Ara Pas: W Orta ( Uzun Pas ): A
Depar: E Oyuncu değiştirme: Q

12 yorum:

  1. Ulan yazmışsın fifa yanına bile yaklaşamaz. Pes sanki ahım şahım bir oyun ya. Bilmeden konuşuyorsunuz.

    YanıtlaSil
  2. @AdsızSenin tercihine saygı duyarım sen fifayı sevebilirsin yukarıda bence pes 1 numara dedim dikkat edersen sende benim tercihime saygı duy :)

    YanıtlaSil
  3. çok saol :)

    YanıtlaSil
  4. HANGİ BOŞ YERLERİ ATLIYOR

    YanıtlaSil
  5. güzel oyun bence pes 1 numara

    YanıtlaSil
  6. iyi paylaşım eyw :D

    YanıtlaSil
  7. bence pes gelmiş geşmiş en iyi oyun ama sizin cevabınıza saygı duyarım

    YanıtlaSil
  8. admin sagol bunları arıyordum senin sayende gol atmaya başladım . bişi sorcam adamlar gol atınca illaha da izlemek zorundamıyız yoksa onuda geçebilirmiyiz

    YanıtlaSil
  9. amlar hepiniz götümün genarisiniz yarağımı yalarsınız

    YanıtlaSil
  10. fıfayı oynayamayan bebeler o lafı götünüze sokarım.

    YanıtlaSil