Kuyruklu yıldızın diğer yıldızlardan farkı nedir ?


kuyruklu yıldız,yıldız,yıldızlar,kuyruklu yıldızlar,fark,farkı,diğer,yıldızlardan,farkı
kuyruklı yıldızlar
Kuyruklu yıldızlar tarih boyunca bir çok medeniyetin bildiği ve onun üzerine batıl inançların oluştuğu bir gök cismidir.Diğer gök cisimlerinden yani normal yıldızlardan farkı kuyruklu yıldızların aniden ortaya çıkması ve sonra yine aniden ortadan kaybolması olmuştur.Kuyruklu yıldızların varlığına ilişkin tarihteki ilk bilgi çin kaynaklarında M.Ö 240 yılında olduğu bilinmektedir.Yani yaklaşık 2500 yıldır kuyruklu yıldızların varlığı bilinmektedir.Kuyruklu yıldızların görülmesi üzerine bir çok batıl inanç ortaya çıkmıştır bunlardan en çok bilineni M.Ö 43 senesinde roma imparatoru sezarın ölmeden bir gün önce bir kuyruklu yıldızın görülmesi olmuştur.Bu olaydan sonra kuyruklu yıldızın görülmesi önemli devlet adamlarının ölümünün habercisi gibi algılanması şeklinde bir batıl inanç ortaya çıkmıştır.Kuyruklı yıldızlar bilimsel olarak kirli kartopu yada buzlu çamur topu olarak adlandırılır.Bilinen aksine kuyruklu yıldızların yoğun bir kütlesi yoktur.Yani eğer bir kuyruklu yıldız dünyaya çarpacak olsa yeryüzüne hiç bir etkisi olmaz çünkü kütleleri yoktur. BU YAZIYA YORUM YAPIN...

3 Yorum

Adsız
25 Şubat 2014 19:48

aslında benkuyruklu yıldıza pek önem vermem ama antalya \finike seyyid onbaşı ilkokulu 3\b sınıfındaki öğretmenim emel kozaklı bize araştırma ödevi vermişti ondan bu siteye baktım iyiki bakmışım yoksa öğretmenimin yarım dönende öğreteceği şeyi ben yarım saatte öğrendim iyikibu siteyebakmışım lafı uzatmayalım bu siteden çok memnunkaldım tavsiye derim

Adsız
25 Şubat 2014 20:09

bana bu siteyi kuzenim bana7yaşındayken açtı onadababası yani dayım açmış ben şimdi 9yaşndayım bakın kaç yıldır takip ediyorum busiteyi çççoooooookkkkkkkkkkk sssssssssseeeeeevvvvvviiiiyoooorrrrruuummmmmmmm

Adsız
10 Mayıs 2014 21:13

kopyalayamıyorumm

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçimi profilinden "Anonim" veya Adı/URL sekmesini seçin...