İsim uyumu hesaplama,isim uyumu testi,Aşkta isim falı



isim uyumu,aşk falı hesaplama,isim uyum testi,isim falı
isim falı uyumu
Son yapılan bilinsel çalışmalara göre insanlar üzürinde isimlerin büyük etkisi var.Bu artık bilimsel olarak kanıtlanmış bir şey yani insanlar ismiyle yaşıyor hal böyle olunca iki sevgili yada iki evli insanın arasındaki isim uyumları çok önemli oluyor.Aşk hesaplama aracı yada isim uyum testi dediğimiz aşşağıda bulunan konsol sayesinde sevgilinizle yada evli iseniz eşinizle veyahut partnerinizle aranızdaki isim uyumunu test edebilirsiniz.Eğer %80 den fazla bir uyum oranı çıkarsa bu iyi demektir %50 ler ve daha aşağısı çıkarsa kötü demektir yüzde seksen ile yüzde elli arasında kalırsanız ehhhh idare eder anlamındadır..Aşkınızın yüzdesi hakkında eğer yorum yazarsanız bilimsel olarak açıklamalarını size gönderebilirim.


116 yorum:

  1. Harika 82%cikdi cok begendim

    YanıtlaSil
  2. Orxan Turkan 65% cikti bilimsel aciklamasi ne ki?

    YanıtlaSil
  3. %41kötü . . .

    YanıtlaSil
  4. %81 e %51 karar veremiyodum hangisini seçeceğimi şimdi daha da karıştı kafamm :'(

    YanıtlaSil
  5. @Adsıztabiki büyük olanı yani %81 i seçeceksin kardeşim...

    YanıtlaSil
  6. hangi ismi yazsam 55 i geçmiyor kim peki uyumlu kişim :DDD

    YanıtlaSil
  7. @Adsız yok dostum yanlışın var en yaygın isimlerden denedim ben şimdi ahmet ile ayşe yi %62 çıktı sen hangi isimleri deniyosun ki hep %55 çıkıyor ?

    YanıtlaSil
  8. /65Nasıl çok tedirginim

    YanıtlaSil
  9. Ya bende ıkı kısı arasında kaldım ama 53 ve 57 cıktı,gonlum 53ten yana mı bastı ne kafam karıstı gıbı bak:)

    YanıtlaSil
  10. @Adsızmillet 1 taneyi bulamıyor sen ikisinin arasında tercih yapamıyorsun iyi valla :)

    YanıtlaSil
  11. Tam bi sacmalik muhim olan aranizdaki sevgi bagi. Ugrasmayin bunlarla bos is bunlarrr

    YanıtlaSil
  12. @Adsızhaklısın ama bizimkisi falı inanma ama falsız kalma hesabı :)

    YanıtlaSil
  13. 44 çıktı iyimi kötümü bilemedim bu falın muhatabı kimse lütfen cevap versin

    YanıtlaSil
  14. hahahhahaa 64% ne yaa

    YanıtlaSil
  15. %56 ckdı :( vasat

    YanıtlaSil
  16. %64 ama yalaaaannn :D bnm %100 olmaliydi masallahh tutututuuhhh:)

    YanıtlaSil
  17. Simdide soyisimle %72 :D

    YanıtlaSil
  18. neye göre hesaplanıyo

    YanıtlaSil
  19. beğendim valla

    YanıtlaSil
  20. başka isimlerle iyi

    YanıtlaSil
  21. leyla ile mecnun bile %64 çıktı kesin yalan :Dd.:DADASDFSAFDF

    YanıtlaSil
  22. 74% CIXDI PIS DEYILLL.

    YanıtlaSil
  23. slm kizlar kenan bn izmrdn
    % 53 bes ucyuz altmis alti seksen yedi 99 :)

    YanıtlaSil
  24. mrb bayanlar izmirden adim kenan 30 yasindayim bekarim hic evlenmedim durust duzgun yalansiz ciddi bir birliktelik ariyorum.
    besyuzotuzbes ucyuzaltmisalti seksenyedi doksandokuz...
    sevgiler saygilar...♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallah orosbusunuz yawww

      Sil
  25. kesinlikle doğru

    YanıtlaSil
  26. hep yalan %92 çıktı Oyle olsaydı yanimda olurdu

    YanıtlaSil
  27. defolun gidin yalancılar sileeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  28. % 62 diyor yaaa ben % 1 ihtimal bile vermiyodum

    YanıtlaSil
  29. 75 cikti super otesi

    YanıtlaSil
  30. kesın olucumu




    cevab olucumu





    u

    YanıtlaSil
  31. %25 ne yapiyim

    YanıtlaSil
  32. /94 ve /95 cikti ben /94u seviyorum Ama o beni seviyormu bilmiyorum annesi onun benden hoslandigini soyledi agzindan kacirdi ...

    YanıtlaSil
  33. fatma-ramazan %93 çıktı :)

    YanıtlaSil
  34. gizem Berkant %93 çıktı

    YanıtlaSil
  35. leyla-mecnun %65 çıktı :D :D

    YanıtlaSil
  36. içimden geçen herkesi yazdım 70den aşağı
    Tek bi tane ;-)

    YanıtlaSil
  37. 96 inanmıyorum

    YanıtlaSil
  38. inanmıyorum 96

    YanıtlaSil
  39. biri %78 biri %99 hangisi acaba?? :)

    YanıtlaSil
  40. oha ya
    justin:96
    austin:89
    lerman:78
    ama benim aşkım:
    enes:99

    YanıtlaSil
  41. %92 ciktiiii :D

    YanıtlaSil
  42. saçmalık tam bi fiyasko isme göre mi aşk yasıcazBiz birbirimizi cok seviyoruz Hem zıt kutuplar birbirini çeker.


    YanıtlaSil
  43. Bi kere ben artık Batuhandan nefret ediyorum.Ben şimdiki aşkımı çok seviyorum o da beni seviyo bu yüzden isimle askın alakası yok önemli olan karakter.

    YanıtlaSil
  44. amına kodumun 62 si ben onu 100de 1000000000000000000 seviyorum hem yalan lan bu makine orosbu makine nerden bilsin aşkının ne oldunu bunu sadece sen bilirsin

    YanıtlaSil
  45. @Adsızenesler gıcık olur benim bi arkadaşım malın teki

    YanıtlaSil
  46. malmıyız lan biz fışşşş yazdım yüzde 32 dedi makinede bi bokluk var

    YanıtlaSil
  47. yuhhhhhhhhhhhhhhhhh ohhaaaaaaaaaaaaaa mehmet dedim 91n dedi

    YanıtlaSil
  48. 64 yuksek olmaliydi

    YanıtlaSil
  49. 92 çıktı naberrrr :D

    YanıtlaSil
  50. mende 63 cixdi bu yaxsidi ya yox

    YanıtlaSil
  51. bende93 çıktı

    YanıtlaSil
  52. kerem ile aslı bile %53 çıktı yuhh artık inanmayınn bence

    YanıtlaSil
  53. yalan abi yalan inanmayın bu saçmalıklara

    YanıtlaSil

  54. Beni seven üç kişi için yaptım
    1. %63
    2. %13
    3.%83
    Ama ben 2 .kişiyi seviyorum off ya :(

    YanıtlaSil
  55. 83 cixdi amma o meni sevmir axi o basqasin sevir indi deyin buna inanmaq olarmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen azerbeycanlı mısınnn

      Sil
  56. Tam bi sacmalik bi yerde 23 cikti burda 55

    YanıtlaSil
  57. İkiside %91 çıktı şimdi ne bok yicem

    YanıtlaSil
  58. oranın düşük oluşuna aldırış etme.sonuçta gerçek bişey değil.kimsenin sözüyle hareket etme.kimi daha çok seviyosan onu seç.çünkü kalp yalan söylemez

    YanıtlaSil
  59. kimi daha çok önemsiyosan onu seç.orana bakma bile:)

    YanıtlaSil
  60. bence saçmalık. orana bakıp da aşkını kaybetme.üzülmeye değmez

    YanıtlaSil
  61. bence kimsenin sözüyle hareket etme.oranın yüksek olması önemli bile değil .kimi daha çok seviyosan onu bırakma.oranın bi önemi yok.sonuçta bi testten ibaret.sen kalbinin sesini dinle.sana en doğruyu o gösterir:)

    YanıtlaSil
  62. bence en nefret ettiklerinden yazmaya başla .belki de oran onlarda yüksek çıkçak

    YanıtlaSil
  63. 3kisi arasinda kalmistim ikisi%82 cikti biri ise 92sizce hangisi ucude cok tatliiiii

    YanıtlaSil
  64. yahuune biçim en azından yorum yapın

    YanıtlaSil
  65. 93 geldi çokiyi

    YanıtlaSil
  66. % 100 çıktı yaşasınnnnnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wallah mı la ne şanslısın ama doğru diil bu test ya tesadüfen çıkmıştır

      Sil
  67. 52%-Anlamı ne acaba.

    YanıtlaSil
  68. Benimki 64 çıkıyo birindede 81 çıktı ama 64 olani daha çok seviyorum

    YanıtlaSil
  69. Yalan hepsi biriyle onun göbeği yazdım%42 çıktı

    YanıtlaSil
  70. inanmiram ama sinamaq isdirem , nece girim ki, burda test zad hecne yoxdu

    YanıtlaSil
  71. @ayka cox ıyı dedın bende bılmıyorum

    YanıtlaSil
  72. 93ama meni sevmir.demeli yalandi.

    YanıtlaSil
  73. %63 ve %64 çıktı aq ne biçim iş

    YanıtlaSil
  74. Sümeyye ve fatih %92 çıktı...

    YanıtlaSil
  75. bosluqdan bilmirik neyle mesgul olaq

    YanıtlaSil
  76. % 72 çıktı ama o bile fazla gerçekten sevdiğimi düşünmüyorum

    YanıtlaSil
  77. sevdiğim insanla yüzdem az oluyor sevgili olduğum kişiyle yüzdem fazla çıkıyor demek ki başucumdaki kişiyle daha uyuşuyoruz

    YanıtlaSil
  78. %91 :))) inşallah sevdiim çocuğa söyleme cesareti bulmama yardımcı olur

    YanıtlaSil