Brazzers,brazzers üyelik,Güncel brazzers account şifreleri



brazzers,brazzers şifreleri,brazzers account,bedava brazzers accountları,güncel brazzers üyelikleri
bedava brazzers acount
Aslında blog sitemizin içeriğine bakarsanız böyle bir içeriğı yazmak istemiyordum ancak öyle talepler varki yazmak zorunda kaldım güncel premium brazzers şifrelerini nerden bulabiliriz diye yada 2013 yılına ait brazzers şifresi var mı diye soran isteyen çok oluyor o yüzden bu içeriği yazmaya karar verdim.2013 yılına ait güncel brazzers şifresi bulmak kolay ancak burada paylaştığım anda brazzers.com sitesi aynı accounttan fazla giriş tespit ettiği zaman spam olarak algılıyor ve o accountu kapatıyor.O yüzden siz siz olun elinizde bir güncel brazzers account varsa kimseyle paylaşmayın :) Neyse fazla uzattım şimdi yukarıya yazdığım nedenlerden dolayı buraya accountları yazmıyorum ancak size bir yol göstereceğim türk sitelerinde premium account bedava vs diye aradığınız zaman çoğu zaman hüsranla karşılaşırsınız.Çünkü bizimkiler işin puştluğuna kaçıyor ve hit sağlamak için sahte hesaplar üretiyor o yüzden öncelikle google arama bölgenizi united states yada united kingdom yapın daha sonra "free brazzer account march 2013" gibi arama yapın..ordaki march ay olan mart ingilizce olarak şuan mart ayında olduğumuz için mart yazdım siz nisan olunca april yazacaksınız neyse bu kadar yeter.Yeni şifrelerden haberdar olmak için blogumuzun yayın akışana Üye Olun..

47 yorum:

  1. süpersin dostum sayende uzun zaman sonra tekrar brazzerstayım :)

    YanıtlaSil
  2. bir sürü buldum bende isteyen arkadaşlarla paylaşabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim burda paylaşmak yasak zaten burda paylaştığın anda onlarca kişi hesaba girip hesabın patlamasına neden olur o yüzden burak dediğim yolla millet bulsun girsin

      Sil
  3. kardes hic bulamadım ya :S verirmisin 1 tane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buyur kardeş ben iki tane buldum birini veriyim sane güle güle kullan :D

      Kullancı adı : tyrion1982
      şifre : malas4ever

      Sil
    2. kardeş varmı üyelik

      Sil
  4. adamım 10 numara paylaşım çok sağol 1 tane çalışan account bulamıyorduk bu taktik sayesinde 10larca buldum ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar ben bu google arama motorunu yapamadım bi yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  6. Kardeş banada bi tane verebilir misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al kardeş banlanmadan yetiş şimdi saldırırlar çünkü hemen :)

      kullanıcı adı : Jquinnh
      şifre : dallas2288

      Sil
  7. hele şükür şu işin doğrusunu anlatan olmuş kaç gündür brazzers şifresi arıyordum bu yöntemle 2 dakikada buldum

    YanıtlaSil
  8. harikasın paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. millet bişifre daha verseniz

    YanıtlaSil
  10. arkadaşlar nasıl arama motorunu united kindom yapcam yardımcı olurusunuz

    YanıtlaSil
  11. banada atarmısnız bir tane?

    YanıtlaSil
  12. Arkadaşlar bende bi tane üyelik adı ve şifre alabilirmiyim? :D

    YanıtlaSil
  13. banada bir tane atamısınız varsa

    YanıtlaSil
  14. arkadaslar arama motoru nasıl değiştiriliyor ?

    YanıtlaSil
  15. banada verirmisn üyelik

    YanıtlaSil
  16. kardes hic bulamadım ya :S verirmisin 1 tane

    YanıtlaSil
  17. nasıl arama bolgesını deyıstırebılırım bılmıyorum yardımcı olursanızsevınırım arkadaslar

    YanıtlaSil
  18. Banada verirmisin sifre ve üyelik çok sevinirim lütfen

    YanıtlaSil
  19. Google arama bölgesi nasıl deiştirliyor?

    YanıtlaSil
  20. acaba banada 1 şifre gönderebilirmisiniz eğer gönderirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  21. bilader yokmu bi şifre yaa verin bi zahmet

    YanıtlaSil
  22. agam bi tane de bana yolla bea girmio hiç birine

    YanıtlaSil
  23. kardeş değiştiremedim gitti google bölgesel arama motorunu nereden oldgunu şekilli olarak söylermisiniz?

    YanıtlaSil
  24. arkadaşlar 1 tanede bana üyelik verir misiniz ??

    YanıtlaSil
  25. arkadaşlar bir tane üyelik istiyorum ama e-postama gönderebilecek biri varmı acaba ?:)

    YanıtlaSil
  26. banada bi şif re vere bilirmisiniz acaba

    YanıtlaSil
  27. @Adsız

    aga banada bi tane üyelik versene ya

    YanıtlaSil
  28. olmuyor beyler patlamamış bir tane bile şifre yok

    YanıtlaSil
  29. aga şifre yokmu bir türlü bulamadık veya nasıl bulunuyorsa bizede söyleyin yha uğraşmaktan yorulduk valla

    YanıtlaSil
  30. saolsın amacıma ulasmaya az kaldı

    YanıtlaSil
  31. saolasın kardes çok saol

    YanıtlaSil
  32. kardeş bir üyelik verirmisn ya

    YanıtlaSil
  33. kardeş banada bitane yollarmısın

    YanıtlaSil