Adobe flash player son sürüm indir gezginler 2013



abode,flash player gezginler indir,abode flash indir,flash paleyr 2013 indir
flash player indir
Abode flash player kuşkusuz internette çok büyük önemi var.Hemen hemen bütün video oynatıcıyı çalıştırmak için ihtayaç duyarız bu çok yönle programa..Özellikle flash tabanlı sitelerde bu program olmasa neredeyse hiç bir şey çalışmaz..Son sürümünü gezginler den indirebilirsiniz ancak ben orjinal sitesinden indirmenizi tavsiye ediyorum evet gezginler sağlam bir site ama millet olarak orjinal ve yasal olan yerlerden indirmeyi öğrenmemiz gerekiyor..O yüzden ben gezginler yerine abode flash playerin orjinal web sitesini veriyorum orda sürekli güncelleniyor zaten en son sürümü mevcut oluyor tek tıkla indirebiliyorsunuz.Aşağıdaki verdiğim linke tıklayın Şimdi indir demeden önce mcafee security programı işaretli o isteğe bağlı lüzumsuz bir programdır ondaki tiki yani işareti kaldını daha sonra şimdi indir deyip bilgisayarınaz yükleyin.

Abdode Flash Player Son Sürüm Tıkla İndir

27 yorum:

  1. adobe muhtesem bi program

    YanıtlaSil
  2. süper bir uygulama

    YanıtlaSil
  3. anasını skim bu adobe flash player sayfasının o.ç ler indirmek için download sayfasına giriyorum bana etkinleştirmeyi anlatıyor mk bu ne biçim bi sayfa

    YanıtlaSil
  4. yorum yapmadanindiremiyohmu

    YanıtlaSil
  5. Ben bir türlü yapamıyom

    YanıtlaSil
  6. indirme amaclı yazıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. süper bir sürüm tşk

    YanıtlaSil
  8. Bu nasil indiriliyo

    YanıtlaSil