Mucize dualar,mucize dua,mucize duaların okunuşu


mucize,mucize dua,mucize dualar
mucize dualar
Mucize dualar varmıdır yokmudur diye hiç bir zaman düşünmedim çünkü duanın gücüne inanan birisiyim.Zaten bir müslüman olarak Allah inancı olan herkes herhalde duaların varlığını kabul eder.Benim değil ama bir başka arkadaşın başından geçen bir olayı paylaşmak istiyorum.10 Yılı aşkın evli olan arkadaş eşi ayrılmaya karar veriyor..Kocasını çok seven arkadaşımızda ayrılmamak için bu duayı okuyor.Sıralamasını aynen yazıyorum sizde ona göre sıralamayı şaşırmadan okuyunuz..
  • Önce 2 rekat Allah rızası için namaz kılıyorum her gece yarısından sonra...sonra onun ağzıyla tevbe ediyor, yalvarıyordum..aynen şöyle...
  • Önce tövbe istiğfar edip (3 kez ) salavat getiriyordum( 3 kez ) ardından:
  • Subhane rabbiyel aliyyil alel vehhab
  • Ya hayyu, ya kayyum birahmetike estağisu
           ( İmdat yarabbi )
  • 70,000 melek çağıran duayı okuyordum
  • Salbi emizleme duası ve yunus a.s., hz. eyyüp peygamberimizin duası 
  • Ardından; rabbi euzu bike min hemezat iş-şeyetani ve euzu bike rabbi en yahzurun...
          (Rabbim iblisten ve şeytandan sana sığınırım
  • Felak ve Nas sureleri Ayetel kurs-i
  • Subhane rabbike rabbil izzeti amma yesifu
  • Ardından Salavat ve Fatiha
Bu duaları okuduktan kısa bir süre sonra inanılmaz bir şekilde eşim arada ve Biz Tekrar Rabbimin izninyle bir araya gelip hayatımıza kaldığımız yerden devam ediyoruz. BU YAZIYA YORUM YAPIN...

3 Yorum

Adsız
22 Mayıs 2013 14:00


70,000 melek çağıran duayı okuyordum

Salbi emizleme duası ve yunus a.s., hz. eyyüp peygamberimizin duası

bu duaların okunuşu nedir,hangi dualar bunlar,yardımcı olur musunuz ?

30 Mayıs 2013 16:40

• Önce 2 rekat Allah rızası için namaz kılıyorum her gece yarısından sonra...sonra onun ağzıyla tevbe ediyor, yalvarıyordum..aynen şöyle...
• Önce tövbe istiğfar edip (3 kez ) salavat getiriyordum( 3 kez ) ardından:
bismillahirrahmanirrahim

estagfirullah, estagfirullah, estagfirullah. el- azim el– kerim ellezi lailahe illahu el– hayyül kayyum ve etubü ileyhi ve nes´elühüt tevbete vel magfirete vel hidayete lena. innehu hütetevvaburrahim, tevbete abdin, zalimin linefsihi, la yemlikü linefsihi mevten vela ´hayaten vela nüsura.ilahi yarabbi, ilahi yarabbi, ilahi yarabbi, eger benim elimden ve dilimden ve gözümden ve kulagımdan ve ayagımdan ve cemii azalarımdan, bilip bilmeyip senin rızana muhalif isledigim kelimei küfür, sirk, hata ve isyan her ne ki sadır olduysa, ben onların cümlesine tevbe ettim rucu ettim. pisman oldum, bir dahi islememesine azmi cezmettim.peygamberlerin evveli hazreti adem aleyhisselam, ahiri iki cihan serveri muhammed mustafa sallallahü taala aleyhi ve sellem efendimiz hazretlerine ve bu ikisinin arasında ne kadar peygamberler geldi ve gecti ve senin canibin den her ne getirdiler ise ben onların cümlesine inandım ve iman getirdim. dilim ile ikrar, kalbim ile tasdik ettim. haktır ve gercektir. asla sek ve süphem yoktur.amentü billahi ve bima cae min in dillah. amentü billahi ve bima cae min in dillah, amentü bi resulullah ve bima cae min indi resulullah. amentü billahi ve melaiketihi ve kütübihi ve rusulühi velyevmil ahiri ve bilkaderi hayrihi ve serrihi ve minallahi teala velba´sü badel mevt.hakkun, eshedü en lailahe illallah. ve eshedü enne muhammeden abdühu ve resulühü
allahumme salli ala seyyidina muhammedin ve ala ali seyyidina muhammed.
• Subhane rabbiyel aliyyil alel vehhab Anlamı: “Yüce, ulu ve lütufkâr olan Rabbimi tesbih ederim”
• Ya hayyu, ya kayyum birahmetike estağisu Ey diri olan, ey Kayyum olan Rabbim, rahmetin adına yardımım talep ediyorum)" ( İmdat yarabbi )

• 70,000 melek çağıran duayı okuyordum üç kere: "Eûzu billahis semiyyil aliymi mineşşeytanirracim (Kovulmuş şeytanın şerrinden hakkıyla işiten ve her şeyi bilen Allah’a sığınırım).”

Haşr suresinin son üç ayeti:
Huvallahulleziy la ilahe illa huve 'alimulğaybi veşşehadeti huverrahmanurrahıymu.
Huvallahulleziy la ilahe illa huve elmelikulkuddususselamul mu'minul muheyminul 'aziyzul cebbarul mutekebbiru subhanallahi 'amma yuşrikune.
Huvallahul halikul - bariy-ulmusavviru lehul'esma ulhusna yusebbihu lehu ma fiyssemavati vel'ardı. Ve huvel'aziyzulhakiymu.
Meali:
O, kendisinden başka hiçbir ilah olmayan Allah'tır. Gaybı da, görünen âlemi de bilendir. O, Rahmân'dır, Rahîm'dir. O, kendisinden başka hiçbir ilah bulunmayan Allah'tır. O, mülkün gerçek sahibi, kutsal (her türlü eksiklikten uzak), barış ve esenliğin kaynağıi, güvenlik veren, gözetip koruyan, mutlak güç sahibi, düzeltip ıslah eden ve dilediğini yaptıran ve büyüklükte eşsiz olan Allah'tır. Allah, onların ortak koştuklarından uzaktır. O, yaratan, yoktan var eden, şekil veren Allah'tır. Güzel isimler O'nundur. Göklerdeki ve yerdeki her şey O'nu tesbih eder. O, mutlak güç sahibidir, hüküm ve hikmet sahibidir





• Kalbi temizleme duası ve yunus a.s., hz. eyyüp peygamberimizin duası
kalbin cilası sünneti rasul ESTAĞFİRULLAH
Rabbi inni messeniyeddurru ve ente erhamürrahimin /Ya Rabbi zarar bana dokundu Sen merhamet edenlerin en merhametlisisin Bana da merhamet eyle yarabbi
'Lâ ilâhe illâ ente sūbhâneke innî kūntū minazzâlimiyn''

Manası: ''Allâh'ım! Senden başka hiçbir ilâh (ibâdet edilecek mâbüd) yoktur. Seni bütün noksanlıklardan uzak tutar, tenzih ederim. Gerçekten ben,haksızlık edenlerden (zâlimlerden) oldum.''
demektir.

• Ardından; rabbi euzu bike min hemezat iş-şeyetani ve euzu bike rabbi en yahzurun...
(Rabbim iblisten ve şeytandan sana sığınırım
• Felak ve Nas sureleri Ayetel kurs-i
• Subhane rabbike rabbil izzeti amma yesifu
• Ardından Salavat ve Fatiha

Adsız
21 Ağustos 2013 05:04

Allah razı olsun.

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçimi profilinden "Anonim" veya Adı/URL sekmesini seçin...