İzmir yeşilyurt devlet hastanesi online randevu alma


hastane randevu merkezi,randevu nasıl alınır,yeşilyurt,izmir
yeşilyurt devlet hastanesi randevu alma
İzmir yeşilyurt devlet hastanesinden randevu almanın bir kaç yolu var..İsterseniz telefonla arayıp alabilirsiniz.Ya da Online olarak internet üzerinden alabilirsiniz ve hastaneye giderek bizzat randevu alabilirsiniz.Ben size şimdi onlien olarak internet üzerinden ücretsiz randevu nasıl alınır onu anlatacağım çünkü telefonla aradığınız zaman ücretli oluyor webden alırsanız ücretsiz almış oluyorsunuz.Sağlık bakanlığı bünyesinde oluşturulan hastane randevu merkezi sitesine girerek randevu alabilirsiniz.Bunun için öncelikle yeni kayıt oluşturmanız gerekiyor yanı kayıt oluşturmak için Hastane Randevu Merkezi buraya tıklayın. Açılan sayfada sağ aşağıdaki kırmızı randevu al butonuna tıklayın ve yeni üye sekmesine tıklayıp gerekli bilgileri girip kaydet'e tıklayın.Kaydınızı yaptıktan sonra izmir yeşilyurt devlet hastanesinin ilgili bölümünden yani hangi bölümden randevu almak istiyorsanız randevunuzu alın.Yok ben bunları beceremem diyorsanız eğer ALO 182 hastane randevu hattını arıyarak telefonla randevunuzu alabilirsiniz.Ancak bu ücretlidir yani kendi tarifeniz üzerinden şehir içi konuşma neyse onunla ücretlendirilyor.. BU YAZIYA YORUM YAPIN...

1 Yorum

Adsız
1 Mayıs 2014 12:44

sayın yetkılı
merhababalar kolay gelsın ben yurt dışında ugandada çalışmaktayım ve buradaki hastane ortamlarının uygun ve yeterlı olmamasından dolayı kasık fıtığı amelıyetı ıcın hastanenizden randevu almak ıstıyorum ama bununla ılıgılı oncelıkle bılmek ıstedıgım bır durum soz konusudur.
ben 2009 yılından berıdır uganda da çalışmaktayım daha oncweden sıgortam vardı su an yok yanı hıc bır sosyal güvencem yok ve bu nedenle pesın paralı olarak amelıyat olmam gerekiyor. bır kasık fıtığı amelıyatı ıcın belırlı bır fıx program veya fıyat lıstenız varmıdır bununla ılgılı bılgı almak ıstıyorum ve ayrıca randevu alabılırmıyım bunun ıcın sızlerden rıca edıyorum .
gereklı olan bılgılerın erkandurmaz1@hotmail.com adresime gonderebılırsenınz sevınırım slm lar kolay gelsın

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçimi profilinden "Anonim" veya Adı/URL sekmesini seçin...