Zülal ne demek,zülal isminin anlamı nedir,zülal türkçe anlamı


zülal ne demek
Benimde şahsen beğendiğim kız isimlerinden biri zülal..Kız ismi diyorum çünkü bazı akıllılar kız ismini erkeğe erkek ismini kıza koyuyorlar sakın ha siz öyle bir yanlışlık yapmayın zra zülal kız ismidir.Arapça kökenlidir ve hafif veya saf tatlı su anlamına gelir..Zülal isminin bir diğer açıklaması ise ;

Zülâl ismi (الزلال) şeklinde zây, lâm elif ve lâm harfi ile yazılır ve “soğuk, akıcı ve tatlı su”, “her şeyin katkısız ve saf olanı” anlamlarına gelir.
Cinsiyet : Kız Kökeni :  Arapça Anlamı :  1. Hafif, saf ve tatlı su BU YAZIYA YORUM YAPIN...

11 Yorum

Adsız
4 Ekim 2013 17:05

Adım zülal ve burcum aslan ve ismimi paylaşmayı sevmiyorum okulumuzda tek zülalim vd ben eski okuldan ayrılmadan önce zülal diye biri geldi aradım ama bulamadım iyiki annem bu ismi koymuş keşke khcvhfkj ismini koysaymış hiç kimsede olmazmış

4 Ekim 2013 18:37

@Adsızbu nasıl bir mantık ? hiç kimsede olmayan isim iyi isimde çok kullanılan bir isim kötü mü ? Peygamberimizin isimleri olan ahmet,mehmet,mustafa,muhammed dünyanın en güzel isimleri ve çok kullanılan bir isim farkındamısın ?

Adsız
6 Ekim 2013 22:58

arapçadaki diğer anlamı Allah sevgisinin kalpte tecelli ettiği nokta.farsçada ise ilaç anlamına gelmektedir Zülal ismi

7 Ekim 2013 19:37

@Adsızdeğerli yorumun için teşekkür ederim kardeşim...

Adsız
25 Kasım 2013 20:17

ZÜLALNUR'unda :tatlı soğuksu kaynağı çünkü benim ismimde zülalnur ama bana genellikle arkadaşlarım ZÜLALder

15 Aralık 2013 09:19

benım adımda zulal ama arapcadakı manası kuran ındıgınde ılk mujdeyı veren demek..

15 Aralık 2013 09:20

@Adsız keske nuru yanına katmasaydın..

sabiha sezen
24 Ocak 2014 13:08

Zülal aynı zaman da peygamber efendimiz Hz.Muhammed (sav) e verilmiş bir mucizenin ismidir.
Savaşta susuz kalan askerlere parmaklarinin arasından tatlı su vermiştir. Bu suyu veren şü pesiz Allah û Teala'dır.

Adsız
31 Ocak 2014 01:21

benim de adim zulal ismimden cok memnunum hem eski hem yeni cok modern bir isim burdan benimle ayni ismi paylasan butun adaslarima selam olsun ;)

4 Haziran 2014 01:57

dedemin adi zulal ve oglumada koymayi dusunuyorum :)

Adsız
9 Temmuz 2014 14:39

@Admin
adamsın!!

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçimi profilinden "Anonim" veya Adı/URL sekmesini seçin...