Güncel :
Ana Sayfa » » Siğil duası,elde ve yüzde çıkan siğiller nasıl geçer ?

Siğil duası,elde ve yüzde çıkan siğiller nasıl geçer ?

siğil,sğiller.elde çıkan siğiller.yüzdeki siğil,siğil nasıl geçer
siğil duası
Siğiller.gerçekten çok sinir bozucu istenmeyen birşey...Hayatımın çeşitli dönemlerinde elimde çıkan siğiller yüzünden çok müzdarip olmuş birisi olarak el ve yüzlerdeki siğillerin nasıl geçeceği hakkında kendimin tecrübe ettiğim bir kaç yol yazacağım...Bazı zamanlar insanlık,tıp çaresiz kalabiliyor.Eczanelerden satın aldığımız ilaçlar bazen siğillerin yok olmasını sağlayamıyor.Malum herkesin zamanı ve parasıda yok cerrahi operasyon yaptırp aldıracak.O halde bize tek çara geleneksel yollarla siğilleri yok etmek kalıyor.Bir zamanlar elimde sağ baş parmağımın üstünde irice bir siğil vardı.Tıbbi olarak ne kullandıysam kime okuttuysam bir türlü geçmedi.Sonunda elimdeki siğili fark eden yaşlı bir amca evladım sarımsak sür geçer dedi ve hakikatten hergün sarımsak sürerek 10 gün içinde yok ettim.Bu olaydan bir kaç yıl sonra yine sağ ve sol elimde irili ufaklı 10 a yakın siğil çıktı.Bu siğilleri ise eczeneden satın aldığım asitli ilaç sayesinde kurtuldum.ancak burada dikkat edilecek husus şudur ki bir çoğumuz bu hataya düşüyoruz asla ama asla siğillere oynamayın kaşımayın kanatmayın zira bu siğillerin dahada çoğalmasına yardımcı olur.Siğil dua ile geçer mi bilmem zira benimde merak ettiğim birşey bu...Ben kç kişie okuttuysam geçmedi siğillerini okutup geçiren varsa lütfen yorum olarak yazsın bize ve siğil duasını herkes yararlansın şayet işe yarıyorsa.
Bir çok kişide siğillerin yok olmasını sağlayan dua    Güncelleme 30.09.2013
Yaklaşık 9 ay önce yukarıdaki yazıyı yazdığımda yazının sonuna bir not düşmüştüm ziyaretçilerden siğilleri okutup geçiren varsa yani dua ile şifa bulan varsa bize yorum olarak yazsınlar ona göre herkes faydalansın diye bunu üzerine Hamit Ok adlı bir arkadaş "Em emremü emrem leine mubrimun"  Zuhruf Suresi 79. ayetini haftasonu pazar günleri 7 defa okunmasını ve okurken de pilot kalemle sigillerin etrafını çizilmesini,okuduktan sonra da siğillere üflenmesini tavsiye etmişti tabi birde not düşmüş geçeceğinden terüddüt etmeyin tam inançlı bir şekilde okuyun demiş..Bu duayı sitemizi ziyaret eden ziyaretçilerde denemiş ve faydasını görmüştür nitekim benimde çevremde siğillerini bir türlü tamamen yok edemeyen bir kişi bu dua sayesinde şifa bulmuştur..Hamit ok adlı arkadaşa bizimle bu duayı paylaştığı için teşekkür ederiz..
YORUM YAZ...

+ yorum + 18 yorum

1 Şubat 2013 00:50

benimde genclik yıllarımda hem el hemde ayak parmaklarımda cıkmıstı dişisiymiş heryere yayılmaya basladı ne yaptımsa gecmedi yılarca öyle gezdim taki bir akrabama denk gelene kadar okuyormuş geciyor dediler, fakat ayın ilk çarşambası okunması gerekiyormuş ama günler cuma günüydü okumasını rica ettim yere değmemiş bir igdeye siğillerin sayısınca okudu ve bunu basucuna as bu iğdeler kurudukça seninde siğiller gececek dedi ve dediği gibi oldu gecti ama şimdi ayak parmagımda birtane vvar yine ne yaptımsa gecmedi o akrabamı bulsam diyorum tek ümidim yine o, siğil okuyan yada bu tarz şifa duları okuyanların el alması gerekiyor her okuyanın duası olmaz derler.

Adsız
9 Mayıs 2013 14:27

bir ALLAH DOSTU VARMIŞ BİR AVUÇ TOPRAGI ALIR ÜZERİNE FATİHAYI OKUR MUŞ BU TOPRAK RABBİMİN İZNİYE ALTIN OLURMUŞ BİR GÜN BİR DERVİŞŞ BUNU GÖRMÜŞ AYNISINI UYGULAMIŞ BAKSAKİ TOPRAK ALTIN OLMUYOR HEMEN DERVİŞLERE GİDİP SORMUŞ BENİMKİ NİYE OLMUYOR AYNI DUAYI OKUYORUZDA DEMİŞ DERVİŞLERDE BAK DOSTUM DUA AYNI DUADA YALNIZ AĞIZ AYNI AĞIZ DEGİL DEMİŞLER OZAMAN DERVİŞ HATASINI ANLAMIŞ HERKES OKUYUNCA GEÇMEZ KARDEŞİM BUNUN OCAGI OLMAK LAZIM İCAZETİNİN ALINMASI LAZIM VARSA BİR SIKINTIN SABAH EZANINA 45 DAKİKA KALA BİLDİGİMİZ GÜL DALINDAN BİR KALEM UZUNLUGUNDA KES BİR BEZE SARIP GÜNEŞ GÖRDÜRMEDEN BİZE GETİR OKUYALIM BAK ONDAN SONRA BİİZNİLLAH ALLAHIN İZNİYLE NASIL YOK OLUYOR OZAMAN BU SİTEYE TEŞEKKÜR LERİNİ YAZARSIN İNŞALLAH SAYGILARIMLA .

4 Haziran 2013 14:44

duası budur;Em emremü emrem leine mubrimun:haftasonu pazar günleri 7 defa oku okurken pilot kalemle sigillerin etrafını çiz okuduktan sonra sıgıleri üfle ve Allahtan gitmesini dile.Not:İnanç Çok Önemlidir Mutlaka Gececektir Teredüt İçinde KalmaYın

28 Haziran 2013 11:19

bazen elimde ve ayağımda bir iki tane çıkıyor ve önemsemiyorum bir süre. gittikçe büyüyor doğal olarak ve dikkatimi çekmeye başladığı zaman bu duayı #HamitOk'un anlattığı şekilde okuyorum ve küçülerek kayboluyor. çok büyük bir sill olduğunda ilk okuduğumda küçülüyor ve sonra bir kez daha okuyorum o da kaybolup gidiyor...
#hamit'in yazdığı not çok önemlidir.

Adsız
30 Haziran 2013 03:31

benimde elimde 3 4 yane vardı ilk once onemsemedım bir arkadasım dedesının okudugunu soyledi iyi okusun dedim umrumda değildi zaten okudu sonuç yok aynı kişi bi kaç defa okudu sonuç alamadım . sonra iyice rahatsız olmaya başlayınca cidiyeye gittim azot gazıyla yakıyolar dayanılmaz bir acısı var tavsiye etmiyorum sonra bir krem verdi kullandım ama geçmedi bende en son çare olarak o oj gibi dediğiniz jelden alıcağım yarın bakalım ne olcak işe yararsa yorum yaparım yine hayırlı geceler . :D

Adsız
3 Temmuz 2013 21:07

okudum üfledim hamit ok un dediği duayı ama bugün az önce yaptım bir fırçalı bir ilaç vermişti doktor verrutol onu sürmüştüm öncesinde üfledikçe acıdı gelişmeleri yazarım tekrar

Adsız
3 Temmuz 2013 22:05

Hamit Oku'un bahsettiği dua Zuhruf Suresi 79. ayeti yanlışım varsa düzeltin okunuşu şöyledir "Em ebramu emran fe inna mübrimun"

Zuhruf Suresi'nin faziletleri arasında şunu buldum

Temre olan bölgenin etrafı çizilip Zuhruf suresinin 79. ayeti 7 kere okunursa, bi-iznillah şifa bulur.

Adsız
22 Eylül 2013 11:40

yaptım hamit ok inşallah geçer diyorum çok teşekkür ediyorum ellerine sağlık.

Adsız
29 Eylül 2013 23:49

Selam benimde oglumun elinde vede alninda çıkti busigillerden bende o eczaneden alinan jellerden kullandim ama geçmedi tekrar doktora götürdüm ve doktor operasyonla almasi gerektigini söyledi ben busefer internetten araştirmaya başladim ve buduayi buldum ve birde incirin sütünü buldum ve hemduayi okudum hemde incirin sütünü sürdüm ve şimdi küçülmeye başladilar inşallah geçecekler

30 Eylül 2013 19:04

@AdsızBu yazıyı 9 ay önce yazmıştım o zaman siğillerin dua ile geçip geçmeyeceği konusunda tereddütlerim vardı.gelen yorumlara ve 9 ayda edindiğim tecrübeye bakılırsa siğillerin dua ile geçiyor olmasına kesin kanaat getirdim..Evet Zuhruf suresinin 79. ayeti 7 kere yukarıdada "hamit ok" arkadaşın tavsiye ettiği şekilde okunursa siğiller küçülüyor ve tamamen yok oluyor..Birçok kişi de bu şekilde fayda görmüştür.Yalnız bu işin tılsımı duayı mutlak bir inançla okumaktır ve geçeceğinden şüphe duymamaktır.

Adsız
26 Ekim 2013 10:35

Benimde ellerimde çıkan siğiller günden güne çoğalıyor.Bunun için doktora gittim,önce şiğilleri yaktılar sonra ise kremini verdiler.Kremini kullandım ama bi işe yaramadı.Yukarda sarımsak dikkatimi çekti.Bunu siğillerime uygulayacagm.Eğer işe yararsa yine buraya yazarım.Teşekkürler.

XXX
18 Kasım 2013 10:52

Siğili Okumak İçin Abdest Gerekiyor Mu? Bide Pilot Kalemin Hangi Rengi Olacak.4 Yaşındaki Kız Kardeşimin Sol Elinin Ortasının Kenarında Çıkmış Bu Dua O Siğilede Olur Mu? 13 Yaşındaki Erkek Kardeşiminde, 1 Tane Yanağında 1 Tanede Burnun Üstünde Çıktı, Bende 17 Yaşındayım Ve Sağ Elimin Çilçe (En Küçük Olan Parmağım)'ın Ortasının Kenarında Çıktı. Babamında 1 Tanede Burnunda Çıkmış. Bu Duayı Okuyunca Bu Saydığım Yerler Geçer Mi. Bu Yazdığım Yazılara Tek Tek Yorumlarını Bekliyorum. Teşekkürler.

18 Kasım 2013 21:04

@XXXkardeşim bu siğil duası inanırsan geçer en azından bu duaları okuyup geçtiğini tespit eden insanlar var..Ama sizin bütün aile bireylerinin çeşitli yerlerinde siğil çıkması çok enteresan.Bir doktora mutlaka gidin belki çıkanlar siğil değildir siğil olduğuna eminmisiniz çıkanların ?

merve
21 Kasım 2013 08:42

Bende bu konudan şikayetçiyim bir ay önce farkettim ayağımın altında önceleri hiç bi şikayetim yoktu. Gitgide o bölge sertleşti ve ne deyse canımi yakıyodu dün doktora gittim yaktı ve hiç bi şekilde ayağımın üstüne basamadim. On beş gün sonra tekrar gidecem çoğu kişi ise yaramadığını söylüyo başından geçenler denediğiniz yöntemleri paylaşmanizı rica ediyorum.

Adsız
11 Aralık 2013 19:57

Ben de kontrol ettim. Sizin yazdığınız okunuş doğru... Selamlar...

Adsız
29 Ocak 2014 23:10

Evet biz bizzat şahidiz geçtiğine herşey inanmakla başlar o da doğru ancak o ayeti yanlış yazmışsınız,"em ebremu emren feinne mubrimun

Adsız
3 Şubat 2014 11:52

yalancılar ....

Adsız
7 Nisan 2014 13:27

@Adsızne olur yardim edin sigil nasil gecer ogkumda cok var gecmiyor cok doktora gittik alinmadi gerektigini soylediler caresizim allah rizasi icin ne iyi gelir yuzunde de var

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçimi profilinden "Anonim" veya Adı/URL sekmesini seçin...

 
Copyright © 2012. Netividi . Tüm hakları saklıdır.