18 Ocak 2013 Cuma

Seviyorum seni ekmeği tuza banıp sözleri,onur akın şarkı sözleri


seviyorum seni ekmeği tuza banıp banıp
seviyorum seni ekmeği tuza banıp sözleri
Onur akın bitlisin ahlat ilçesinde 1967 yılında doğan sanatçının belkide şimdiye kadar en çok sevilen şarkısı bu olsa gerek seviyorum seni ekmeği tuza banıp banıp yer gibi :D Şarkı sözlerini öğrenmek isteyenler için aşağıya yazdım.Onur akından bu parçayı dinlemek için youtube ye girin ve onur akın seviyorum seni yazın mutlaka çıkacaktır videosu blogumda maalesef yayınlayamıyorum zira telif hakları var :D  Telif haklarına saygılı bir blog olmak benim en büyük ilkemdir o yüzden kusura kalmayın..

Onur Akın - Seviyorum Seni Şarkı Sözleri
Seviyorum seni ekmeği tuza banıp
Banıp yer gibi
Geceleri ateşler içinde uyanarak
Ağzımı dayayıp musluğa
Su içer gibi

Ne zaman seni düşünsem
Bir ceylan su içmeye iner çayırları
Büyürken büyürken görürüm gülüm
Her sabah her akşam seninle 


Yeşil bir zeytin tanesi
Bir parça mavi deniz alır beni

Seni düşündükçe gül dikiyorum
Ellerimin değdiği yere
Atlara su veriyorum
Daha bir seviyorum dağları gülüm
Her akşam seninle
Yeşil bir zeytin tanesi
Bır parça mavi deniz alır beni
BU YAZIYA YORUM YAPIN...

4 Yorum

Adsız
3 Eylül 2013 21:42

çooookkkkkkkkkkkk güzelllllllllllllllllllll

Adsız
12 Eylül 2013 19:42

cok guzel

Adsız
30 Ocak 2014 21:50

Askim bizim.sarkimiz

Adsız
31 Mart 2014 00:43

bu ne biçim şarkıdır amk

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçimi profilinden "Anonim" veya Adı/URL sekmesini seçin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...