Bilgisayara nasıl şarkı indirilir,Ücretsiz şarkı indirme programları



şarkı indirme,şarkı indir,bedava şarkı indirme programı
şarkı indirme programları
 Bilgisayara ücretsiz şarkı indirmek biliyorsunuz telif haklarından dolayı normalde yasak ama bu yasağın bir yaptırımı yok o yüzden dilediğiniz kadar indirebilirsiniz :D Bu konuda bi korkunuz olmasın.Ama tabiki eğer sanatçıyı seviyorsanız korsan olarak değil de müzik marketlerinden orjinal cdsini alırsanız daha etik olur.

Neyse şarkıları mp3 olarak veya video klipleri indirmek için bir kaç tane popüler program var dilediğinizi indirip kullanabilirsiniz..Benim size tavsiyem,yıllardan beri kullandığım ares programı ama şu anda daha popüler olan bearshare..

Aşağıya indirme linklerini koyuyorum.Artık hangisini indirmek isterseniz indirin.İndirme linki güvenlidir yani virüs taraması yapılmıştır ancak siz yinede indirdikten sonra varsa virüs programınınız bir tarattırın ne olur ne olmaz..Ama ben test ettim sağlam linkleri gönül rahatlığıyla indirebilirsiniz..

Ares müzik indirme programı indirmek için tıklayın...
Bearshare mp3 müzik indirme programını indirmek için tıklayın..

28 yorum:

  1. herşey şarkı benim için müzik hayata neşe katar müzik artık ben oldum

    YanıtlaSil
  2. müzik hayatın simgesidir

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler ama nasıl indireceğimizi ben hala anlamadım

    YanıtlaSil
  4. kim biliyor arkadalşar müzik indirmesini bana yolasan ben bayanım

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar valla bende anlamadım

    YanıtlaSil
  6. ne nahlet bişeymiş bu zımbırtı bitürlü müzik indiremedik

    YanıtlaSil
  7. @Adsızyazının altında DOWNLOAD linkleri var ordan indireceksin..

    YanıtlaSil
  8. @AdsızBayan olduğunu niçin belirtme ihtiyacı duydun ki ?

    YanıtlaSil
  9. Anlamadıysan oku

    YanıtlaSil
  10. Aşırı doz müzikle ölmek dileği ile ..:)

    YanıtlaSil
  11. evet güzel müzikler buradamı

    YanıtlaSil
  12. ben nasıl indirceğimi hala anlamadım

    YanıtlaSil
  13. bir şey anlamadım

    YanıtlaSil
  14. anlamlı konuşuyorsun ama bunlar benim işime yaramaz :D

    YanıtlaSil
  15. uzun süredir kullandığım bi siteyi tavsiye edebilirim muazzam derecede büyük bir arşivleri var. şuana kadar bulamadığım bir şarkı olmadı, remixlerde dahil. istersen dinliosun istersen direk indiriosun reklamsız felan..
    http://www.tvyo.tk

    YanıtlaSil
  16. müzik indrmyorum hala

    YanıtlaSil
  17. ooooof anlamiyorumm :((((

    YanıtlaSil
  18. ne nazlı tıngırtıymış bu müzikler yahu bi beceremedik indirmeyi

    YanıtlaSil
  19. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  20. aynen bende indiremedim yavvvv

    YanıtlaSil