Sevgiliye en güzel 10 günaydın mesajı,Anlamlı günaydın mesajları


günaydın mesajı,günaydın mesajları,sevgili için,sevgiliye mesaj
Sevgiliye günaydın mesajları
Sevgilinize sabah uyandığnızda güzel bir günaydın mesajı göndermek istiyorsanız doğru yerdesiniz.Zira sizin için 2013 yılının sevgiliye gönderilebilecek en iyi mesajları bir araya topladım.Aşağıda 10 adet günaydın mesajı var..Yani size 10 gün boyunca yetecek kadar var..10 günün sonunda Allah kerim..Bu yazıyı okuyupta bu 10 tanenin dışında güzel günaydın mesajı bilen varsa aşağıya lütfen yorum olarak yazsın buraya ekleyelim..Tüm çababımz sevgililer anlamlı güzel günaydın mesajından mahrum kalmasın diye..

* Bu sabah da varlığının verdiği huzurla uyandım... Her şeyim sonsuza kadar hep benim ol çünkü sadece seninle var olur bu can... Günaydın hayatımın anlamı, canımın ta içi... Zaman durur sana olan aşkım durmaz... Seni çok seviyorum bir tanem günaydın...

* Bu sabah senin için güneşle uyandım... Yanında değilim ama sevgimi yolladım... Haydi kalk artık aç o güzel gözlerini, bak sana kocaman günaydınlar yolladım. Günaydın sevgilim, her şeyim...

* Bu sabah mavi bulutlarla avucuna sevgiyi, gönlüne aşkı usulca bırakıyorum... Güneş her zaman doğsun ve her doğan güneş sana mutluluk getirsin... Günaydın bitanem...

* Bu gözler güneşin doğuşuyla ilk seni görmek ister, bir tanem uyan artık... Günaydın...

* Bitanem sen bana ne yaptın da aklımı senden alamıyorum... Beni güzelliğinle büyüledin... Büyülü aşkıma kocaman günaydın...

* Günaydın biricik aşkım, seni çok seviyorum... Öyle tatlı uyuyorsun ki, inan uyandırmaya kıyamıyorum...

* Bir umutla başlar her güzel gün... Gün güzel olunca umut da özel olur... Her yeni gün sana umut getirsin... Umudun sevgi, sevgin sonsuz, sabahın aydın olsun, kocaman öpüldün... Günaydın her şeyim...

* Bir sabah seninle güne uyanacağımı hiç sanmazdım... Artık benim yanımdasın ve güne seninle başlayıp kahvaltımı ellerinden yemek o kadar güzel ki... Seni çok seviyorum aşkım günaydınn...

* Bir rüyanın gerçeğe dönüşen en tatlı halisin aşkım... Günaydın...

* Bir öpücük gönderiyorum sevgilim hadi kalk, uyan, bir nefes kadar yanındayım ellerini tutuyorum, sana sarılıyorum sevgilim, günaydın... BU YAZIYA YORUM YAPIN...

66 Yorum

Canan Özcan
27 Mart 2013 18:15

Kokuna öyle alıştım ki artık kokun olmadan uyuyamıyorum yüzüne öyle alıştım ki resminle uyanıyorum bitanem ve istiyorum ki sen de benim güne güzel başladığım gibi başlayasın günün aydın olsun GÜNAYDIN ASLANIM

Adsız
4 Nisan 2013 11:12

Ne Romantıqım ne de odunum :D günaydın bebeğimm :D <3

5 Nisan 2013 23:53

bakışlaıyla güneşi bile kıskandıran muhteşem varlık!!!günaydın aşkların engüzeli...

Adsız
20 Nisan 2013 09:15

Bugünde seni düşünerek uyandım... Güneşe söyledim en parlak ışıklarını senin üstünde toplasın... Dünyanın en güzel güllerini topladım... Gül yapraklarını yatağına döktüm... Elimde en güzel kırmızı gül şuan yanağına bir öpücük konduruyorum... Kulağına sabahların belki en iyi sözünü fısıldıyorum.... Günaydın aşkımmm..!

Adsız
22 Nisan 2013 06:36

meraba hiç biri beş para etmez

Adsız
5 Mayıs 2013 10:03

Glu

24 Mayıs 2013 07:35

Koca bir çölde kum tanesi olmak yada okyanusta su damlası,ama en güzeli milyonlarca insanın arasında senin sevgilin olmak... GÜNAYDIN Bitanemm

Adsız
2 Haziran 2013 07:03

Gunew her kes ucun dogar.
Ay ise gece yatmayanlar ucun.
Men gunew olacam sadece ve sadece o gozel gozlerin ucun dogulacam.
Gunaydin yureyimdeki bowlugu dolduran gozel sevgilim.

Adsız
21 Haziran 2013 10:12

Günaydın güzel insanlar... Güzel mesajlar için de çok teşekkür ederim.

Nezir Ediş
21 Haziran 2013 11:51

Bir sevgi dusunki cehennem atesimden misal
Bir ask dusunki imparatorluklari yikan
Bir hayat dusunki sensiz olan
İlk ikisi bnlikte ucuncusu iste ben yokken varolacak
Ben varken ise su yurekte sevgin zihnimde ismin ruhumda ikizin olacak SENİ DELİCESİNE SEVEN KALPTEN KOCAMAN GUNAYDİN SEVGİLUM :)

Adsız
2 Temmuz 2013 02:28

dinçer <3 merve

hayalim
3 Temmuz 2013 08:31

SiMgEm <3 KaaN

Adsız
3 Temmuz 2013 08:36

mmmmm

6 Temmuz 2013 02:28

merhaba güzel insanlar... Güzel mesajlar için de çok teşekkür ederim.

Adsız
10 Temmuz 2013 11:48

aşkım günaydın sen şimdi benden 389km uzaktasın ama ben seni yanımda hissediyorum bilge <3 erkutt

Adsız
14 Temmuz 2013 10:01

bravo doğru tespit bencede hepsi yapmacık

Adsız
18 Temmuz 2013 10:33

Serkan <3 hümeyra

Adsız
19 Temmuz 2013 09:19

K <3 K

23 Temmuz 2013 07:37

daha uyandıgımın farkına varmadan seni sevdigimin farkına varıyorum ve sensiz uyanmaktan sa hiç uyanmamayı istiyorum melegim

Adsız
1 Ağustos 2013 06:09

Baharda yamurlar yağsa bile gönlünün bahçeleri gül ile dolsun ıste bebeğim bu laflarım sana günaydın öpücüğü olsun Günaydın Canım ...

Adsız
11 Ağustos 2013 11:57

Rana <3 Muhammet

Adsız
12 Ağustos 2013 06:41

Simge <3 Rafet

Adsız
14 Ağustos 2013 08:04

elif ♥ eyüp

Adsız
14 Ağustos 2013 10:27

♥TOFIQ+FATIMƏ♥ Səni həyatimin sonuna qədər sevəcəm...

Adsız
21 Ağustos 2013 11:20

Ben istiyorum ki; hep benim yanımda ol, hep benim elimi tut, hep bana bak, hep beni öp, hep birlikte olalım, her sabah benim yanımda uyan, hep beni gıdıkla, her sabah uyandığımızda birbirimize sarılalım, her sabah bugünde senin o güzel yüzünü görerek uyandım diyim ben sana, hep beraber kahvaltı yapalım, hep senin sevdiğin yiycekleri beraber yiyelim, hep işe giderken kapıda sana sarılayım gitme diye çocuklaşıyım sonra seni kocaman öpüyüm, sen giderken camdan el sallayım, hep evde sen yokken canım sıkılıp anneme gideyim(senin) , hep annemle beraber kahve içerken dedikodu yapalım sonra evime gideyim, sen eve gelceksin diye evi toplayım, temizleyim, sonra seni bekleyim sonra yemekleri hazırlayım sen tam geldiğinde salata yapıyo olayım sen hep arkamdan gel bana sarıl hoşgeldin diyeyim, sen ellerini yıkayıp üstünü değiştirirken ben masamızı hazırlayım, birbirimize bakarak güle güle yemeklerimizi yiyelim, yemeğin tuzu çok olsun ama sen hiç belli etmeden çok güzel olmuş yemekler de sonra masadan kalk ben yalancı diyeyim sen beni inandırmaya çalış çok güzel olmuş yemek diye, sonra sen televizyonunu izleye dururken ben hızlıca masamızı toparlayım senin yanına gelmek için herşeyi hızlı hızlı yapıyım, senin yanına geliyim beraber film seçelim, beraber film izleyelim filmimiz komikse beraber gülelim korkuysa beraber korkalım aşksa beraber ağlayalım dramsa 'ay kapat şunu Osman' diyeyim ben sana film izlerken ben senin dizinde uyuyum, sen beni uyandır yatıcaz diye beraber odamıza gidelim, hep beraber sarılalım, hep uykumuz kaçsın, hep birbirimize sarılırken konuşalım, hayal kuralım, çocuklarımızın ismini koyalım, sen hep erkek ismi söyle nerden erkek oluyomuş diyeyim ben sana, sonra ben çok konuşuyum her zamanki gibi sen "Gülsüm" de ben "efendim" diyeyim sen "sus artık" de ben bozuluyum bi triplere giriyim sana kötü davranıyım sonra sinirlenip kolunu ıssırıyım bütün sinirim geçsin, artık uykumuz gelsin sen uyurken bacağını bacağımın üstüne atsan ben ses çıkarmasam sonra uyuya kalsak sabah yine aynı şeyleri yaşasak çok güzel olurdu ki Allah'ın izniyle olucak inşallah :) seni çok seviyorum... Günaydın hayatım 

Adsız
30 Ağustos 2013 09:04

Aşkların en güzeli desen senn başka aşkınmı var diye trip atarlar amk

Adsız
2 Eylül 2013 02:21

Günaydın lan mal :D

Adsız
5 Eylül 2013 08:39

günaydın kahvaltı hazırmı :)

Adsız
6 Eylül 2013 08:49

aşk kelimelere asla sıgmaz onun icin bende sana uzun uzun yazmıyorum hayatımm Gunaydın Birtanemm

9 Eylül 2013 09:41

artık o gün geldi sensiz uyumuktan ve uyanmaktan bıktım.. ogün bugündür aşkımmm benimsin artık....GÜNAYDIN....

Adsız
9 Eylül 2013 11:10

Alican & Evsa

'11.03.2013' Mutluluğa Adım adım <3

M.Ü
10 Eylül 2013 03:26

Ben istiyorum ki; hep benim yanımda ol, hep benim elimi tut, hep bana bak, hep beni öp, hep birlikte olalım, her sabah benim yanımda uyan, hep beni gıdıkla, her sabah uyandığımızda birbirimize sarılalım, her sabah bugünde senin o güzel yüzünü görerek uyandım diyim ben sana, hep beraber kahvaltı yapalım, hep senin sevdiğin yiycekleri beraber yiyelim,yanına geliyim beraber film seçelim, beraber film izleyelim filmimiz komikse beraber gülelim korkuysa beraber korkalım aşksa beraber ağlayalım film izlerken ben senin dizinde uyuyum, sen beni uyandır yatıcaz diye beraber odamıza gidelim, hep beraber sarılalım, hep uykumuz kaçsın, hep birbirimize sarılırken konuşalım, hayal kuralım, çocuklarımızın ismini koyalım,sonra uyuya kalsak sabah yine aynı şeyleri yaşasak çok güzel olurdu

Adsız
11 Eylül 2013 09:05

Herkes meydanda güneşin dogmasını beklerken güneş ise dogmak için senin uyanmanı bekliyor günaydın melegim...

Awk tutkunu Awkim
12 Eylül 2013 23:10

Sabah uyandigimda gunew dogdu sandim,yanilmiwim sadece sen gulumsemiwsin:-)
Nasilim ama?

Adsız
22 Eylül 2013 02:20

tam geldiğinde salata yapıyo olayım sen hep arkamdan gel bana sarıl hoşgeldin diyeyim, sen ellerini yıkayıp üstünü değiştirirken ben masamızı hazırlayım, birbirimize bakarak güle güle yemeklerimizi yiyelim, yemeğin tuzu çok olsun ama sen hiç belli etmeden çok güzel olmuş yemekler de sonra masadan kalk ben yalancı diyeyim sen beni inandırmaya çalış çok güzel olmuş yemek diye, sonra sen televizyonunu izleye dururken ben hızlıca masamızı toparlayım senin yanına gelmek için herşeyi hızlı hızlı yapıyım, senin yanına geliyim beraber film seçelim, beraber film izleyelim filmimiz komikse beraber gülelim korkuysa beraber korkalım aşksa beraber ağlayalım dramsa 'ay kapat şunu Osman' diyeyim

22 Eylül 2013 12:04

@Adsızkardeşim bunu sen mi yazdın yoksa bir yerden alıntı mı yaptın ?

Adsız
27 Eylül 2013 03:49

ramazan<filiz

27 Eylül 2013 19:14

@Adsızyapmacık olmayanı sen yaz kardeşim bizde yayınlayalım o zaman :)

28 Eylül 2013 03:06

Emre <3 Sevinç

Adsız
2 Ekim 2013 15:10

Neşe'msin

24 Ekim 2013 02:51

Bu güzelmiş sabah ilk işim bunu göndermek :) "Bir rüyanın gerçeğe dönüşen en tatlı halisin aşkım... Günaydın..."

Adsız
3 Kasım 2013 08:33

Selim & ilayda

'23.03.2013 ~ Sonsuzaa' <3

Adsız
4 Kasım 2013 19:38

@Adsızhosht ulan gulerim sana

Adsız
9 Kasım 2013 06:33

Muharrem<3&<3merve

Adsız
11 Kasım 2013 00:19

La olum sevgilim her gun benden gunaydin mesaji bekliyo atiyorum bu seferde odunsun diyo simdi ben mi odunum sevgilim mi odyun anlamadim artik kopyala yapistirla bi seyler yapicaz

Adsız
29 Kasım 2013 07:59

Ahmet--????

Adsız
1 Aralık 2013 11:25

Ben biricik sevdiğimin kalbi kırılmasın diye onu saatlerce günlerce haftalarca aylarca yıllarca avuçlarımda taşımaya razıyım gönlüne üzüntü değmesin diye nöbet tutar kötülüklere karşı kalkan olurum üşümesin diye güneş olurum seni üzenlere ise buz gibi olur dondururum fırtına olur savururum sen sadece mutlu ol gul diye çünkü sana gülmek yakışır sevdiğim

Adsız
2 Aralık 2013 00:30

Esip esip gec ey deli rüzgar geldigin yerden yarim
Kokusu var yollara daglara ruzgara gunaydin ozlemiyle
Yandigim aşkıyla uyandigim askima gunaydin

6 Aralık 2013 09:51

seni seviyorum emine ♥ uğur

Adsız
7 Aralık 2013 09:56

Arkadaslar hergun hergun kendiniz atarak şımartmayın herseyde siz özür dilemeyin size nasil davraniyosa oyle davranin gercek mutlulugunuzu goruceksiniz.Hayatinizi hayallere baglamayin.Bazen tartistiginizda agirliginizi koyun seviyosa uzatmaz.Ama siz hep onu yapcaz boylr yasica gunaydin vs cìvık mesaj atarsani z kaybeden siz olursunuz.Sadece bi oneri benimki.

Adsız
11 Aralık 2013 05:03

tek kelmeyle berbad.:(bu neya?!

Adsız
13 Aralık 2013 01:53

geceleri rüyalarımı süsleyen gündüzlerime bir günes gibi dogan canıma can katan seni cok seviyorum günaydın ömrüm <3

23 Ocak 2014 05:43

Harika yazmışsınız çok beğendim bende sevgilime yolladım :)

23 Ocak 2014 05:44

B <3 N

Adsız
30 Ocak 2014 08:47

Ümran <3 Ako

Adsız
1 Şubat 2014 11:36

İğrenç laan

4 Şubat 2014 10:10

hayır yani abi insan sevgilisine yazcagı gunaydın mesajını niye burdan alıyosun dimi :) otur duygularını yaz gunaydın de öp tamam işteee :) ;) site yöneticileri sitenizi etkilemek için söylemiyorum erkek veya kızsanızda beni anlayacağınızı umuyorum görüşmek üzereee :) ;)

Adsız
14 Şubat 2014 11:15

yürü gidin lan kim hoşlanır bu mesajlardan

Adsız
30 Nisan 2014 01:02

Endre uysal Neden buedan aliyorsun duygularini yaz diyorsun da senin Burda ne Isin var ne icin bu sayfaya girdin ����

Adsız
1 Mayıs 2014 17:03

çok barzo lan

Adsız
4 Mayıs 2014 01:51

sen benım yerde buldugum gökyuzumsun, günaydın sevdıgım

Adsız
15 Mayıs 2014 10:22

Günaydınnnn

Adsız
1 Haziran 2014 06:25

Sen duamın dile gelmiş halisin. .

Ebru <3 Serhat . .

Adsız
18 Haziran 2014 07:25

Yere Düşen Her Kartanesi Kulagina Fisildasinki Seni Seviyorum

03.05.2014 Merve<3 Ilyas

Adsız
19 Haziran 2014 09:17

S <3 M sercan`mmmmm benimmmmmm

esmer kelebek
2 Ekim 2014 07:39

tatlıcıklarım ınsan sewdıgıne neden sevgısını askını ona karsı saf duygularını belırtmesın kıı, tmm anladım ama hepımız sewıyoruz yada swdık sırf onun kıcı kalkmasın dıe soylemeyelımmı yanı belırtmeyelımmı askımızı sewgımızı .hepımız tatlı sozlere ac degılmıyız bn katılmıyorum sırf onun bı yerlerı kalkmasın dıe sewgımı ıcıme hapsede mem.zaten bnm duygularımı hafıfe alıp nede olsa sevıyo hesabına vurup davranacaksa saglık lı ılskı yurutmek ıstemezse bu onun sorunu degılmıdır sızce..... bnce saglıklı ılıskı sewgını belırtmekden tatlı sozden ıbarettır ......












Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçimi profilinden "Anonim" veya Adı/URL sekmesini seçin...