İşlerin rast gitmesi için okunması gereken şans duası


dua,şans duaları,işlerin rast gitmesi,okunması gereken dua
işlerin rast gitmesi için okunacak dua
İşinizin gücünüzün rast gitmesi için okunacak çok güzel bir dua " SÜMMES SEBİLA YESSERAHU " Bu duayı ister abdestli iken ister abdestsiz iken ister yatarken ister otururken devamlı olarak zikir şeklinde dilediğiniz sayıda okuyabilirsiniz.Belli bir sayısı yoktur yani.3-5-7 kere okunsa kafidir.Mesela bir yere yetişeceksınız geç kaldınız yolların acılması için okunur,Arabayı park edeceksınız park yerı ararken okunur,Misafiriniz gelicek hazırlıgınızı yetiştirmek için okunur,Daha bir cok sey için okunabilir.Ancak sevgilimden haber alayım sevgilim beni sevsin sevgilimle evleneyim dıye butür dilekler için okunmaz.Bu dua sadece dünyalık işlerin rast gitmesi ve kolay olması için okunur.Bu duayı okuyupta park yeri bulamadığım birgünü hatırlamıyorum.Bu duayı okuyupta randevuma geçiktiğimide hatırlamıyorum.denemesi bedeva ezberleyin ve ezberletin çocuklarınıza.Babadan oğula geçecek bi dua hakikatten.bana bu duayı öğreten yaşlı teyzeden Allah razı olsun.Sizinle bu dua hakkında bi anımı paylaşmak istiyorum.Geçen ay umredeydim Allah kabul etsin.kabenin içi diye sayılan hıcır denilen yer var.altınoluğun altı.orada bir an sıkışma oldu izdiham ezilme tehlikesi yaşandı.arap kadının biri bağırarak bu duayı okudu.Çok şaşırdım defalarca okudu.inanın çok etkilendim demekki başka islam ülkelerinde bu duanın varlığından haberleri var.diyeceksiniz ki izdiham ne oldu inanın,sorunsuz dağıldı.Elhamdürillah bu duayı sevdiklerinizle paylaşın.bildiğim birkaç güzel dualardan biri. BU YAZIYA YORUM YAPIN...

19 Yorum

Adsız
10 Mayıs 2013 06:33

Tesekkurler bu zikri bir duanin icinde hatirliyorum ama su an aklima gelmiyor

Adsız
22 Mayıs 2013 18:21

umarim hayatımdaki bu şanssızlık gider elimden geldiğince abdestli dolaşıyorum elimden geldiğince iyi biri olamaya insanları kırmamaya davranıyorum. Bildiğim tüm duaları sürekli okurum bu şanssızlığın gitmesi için. asla yoldan sapıp büyüye falada yanaşmadım.. umarım bu dua işime yarar Allah kabul eder. :)

Adsız
10 Haziran 2013 10:22

ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER ...

Adsız
19 Temmuz 2013 00:04

Tesekkürler cok yardımcı oldunuz

Adsız
18 Eylül 2013 01:19

allah razı olsun

yasemin
22 Eylül 2013 14:23

ah bide şans olsa haytaım şansızlıklarla gecıyo of ya

Adsız
22 Eylül 2013 14:24

anen oylee

selim
22 Eylül 2013 14:40

@yasemin öyle deme kız elbet senin de şansın birgün döner herkes gibi...

Adsız
24 Eylül 2013 13:21

çok teşekkür ederim dua için...

24 Eylül 2013 18:19

@Adsızbir şey değil kardeşim...Allah kabul eder inşallah...

Adsız
20 Ekim 2013 15:58

Dua yok gozukmuyo ya

Adsız
24 Ekim 2013 17:15

dua nerde yazıyor gözükmüyorki

Adsız
5 Kasım 2013 08:50

teşekkürler dua sayesinde sınadan 5 aldım by

Adsız
5 Kasım 2013 08:52

bişy değil

Adsız
17 Ocak 2014 13:59

?Nerdeki dua?

Adsız
4 Şubat 2014 18:36

evet acil olan her işimi çözüyor bu dua.okuduğum heryerde işim halloluyor.maddi ve manevi.allah razı olsun çok işime yaradı.

29 Nisan 2014 00:31

Tepsiylemi çekilicek yedi kere anlayamadım yardımcı olurmusunuz?

sema
15 Haziran 2014 22:36

Allah razi olsun kardesim. Bende okudum simdi. Allah buyuk.

Adsız
21 Haziran 2014 11:27

Allah razı olsun böyle bir dua yı bizlerle paylaştığın için kardeşim bilmiyorduk senin sayende bunu da öğrendik Allaha emanet olasın kardeş

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçimi profilinden "Anonim" veya Adı/URL sekmesini seçin...