Lazerli göz ameliyatı,lazerle göz çizdirme ameliyatı fiyatları


lazer,göz,prk ameliyatı,izsiz göz ameliyatı,göz çizdirme
Lazer ile göz ameliyatı
Yaklaşık 4 ay önce ankara dünya göz hastanesinde prk lasek izsiz göz ameliyatı oldum.Gözlerimin derecesi sağ göz 1.00 sol göz 1.25 miyop.Kendim bizzat yaşadığım tecrübe ettiğim için çok rahatça söyleyebilirim ki amelayattan sakın korkmayın zira ameliyat öncesi göze bir damla damlatıyorlar ve ameliyat hiç bıçak değmeden lazerle 3 dakika içinde olup bitiveriyor.O yüzden ameliyat olduğunuzu bile anlamıyorsunuz.Ancak ameliyat sonrası için aynı şeyleri söyleyemem.Öncelikle bir sürü damla veriyorlar ve ameliyatın ertesi günü felaket bir şekilde gözünüz kuruyor ve yanıyor.En zor gün ameliyattan sonraki gün zaten..Kuruluk ve yanma için ayrı ayrı damla veriyorlar onları düzenli bir şekilde damlatmanız gerekecek.Toplamda 1.5 gün acı çekiyorsunuz sonra gözlüksüz hayata,dünyaya merhaba diyebilirsiniz.Ameliyatın zararları konusundada hiç bir endişeniz olmasın Zaten ameliyatan gözü kaybetme riski yokmuş oldukça basit ve güvenilir bir yöntemmiş.Eğer milyonda bir bile riski varsa ben ameliyat olmayacağım dedim doktora ve bana hiçbir riskinin olmadığını söylediler..Bu konuda fazlasıyla evhamlıydım göz bu riske atmaya gelmez..Ameliyatın fiyatına gelince ankara dünya göz hastenesinde 2012 ağustos ayı itibariyle bana 1800 tlye patladı ilaçlar dahil.Şuan ki güncel fiyatlar nedir bilmiyorum ancak yine aynı fiyat yada 2000 lirayı gözden çıkartmalısınız.Prk yada lazer ile göz ameliyatı olan arkadaşlar aşağıdan yorumları ile ameliyat olacak arkadaşları bilgilendirebilir.Merak ettiğiniz bunların dışında bir şey varsa cevaplayabilirim.Şimdilik hoşçakalın. 

BU YAZIYA YORUM YAPIN...

63 Yorum

Adsız
23 Aralık 2012 21:30

kampanyayı kaçırmışsınız :) şu anda 1000 kişiye lazerde %50 indirim yapıyorlar. üstelik sadece formu doldurmak yeterli ;)

Adsız
22 Ocak 2013 17:17

Lazer,ameliyatından bende çok korkuyodum; fakat sanıldığı gibi zor geçmiyor videolar insanları aldatıyor bence.Ben dünyagöz de oldum ve hiç bir acı hissetmedim.

Adsız
10 Şubat 2013 16:56

bende olmak istiyorum doktor 18 yaşıma geldiğimde lazer yaptırabilirmişim onu söyledi bende miyop veya hipermetropi yok astigmat hastalığı var

Adsız
11 Nisan 2013 21:16

Arkadaslar ben sadece sunu bilmek istiyorum
Bu ameliyat esnasında göz bir damla ile uyuşturuluyor
Bu esnada göz görmeye devam ediyormu
Gözlerim göre göre ameliyat olmak istemiyorum
Ameliyat olan arkadaşlardan yorum bekliyorum

12 Nisan 2013 01:37

kardeşim ameliyat sırasında görmüyor gözün hiç birşey damlattıkları damla sayesinde merak etme ve korkulacak hiç bir şey yok ameliyattan boşuna panik yapma

Adsız
28 Nisan 2013 16:16

Amaliyatin ne gibi riskleri var bilen varmi aydinlatirsaniz sevinirim

Adsız
1 Mayıs 2013 18:14

Kisa sureli bir islem oldugu icin hersey kisa suruyor evet goruyosunuz ama 5 on saniye gozunuz kararacak ama telas etmeyin islem bitince normale donuyor ve bisey daha aci kesinlikle yok

Adsız
5 Mayıs 2013 23:06

ben 16 yaşında çizdirmek istiyorum suan 12 yaşındayım iki gözümünde görme bozukluk derecesi 1,25 sizce olurmu?

Adsız
8 Mayıs 2013 21:37

benim gözümde et büyümesi vardı 2 yıl önce aldrdım fakat şu an yine küçük bi et parçası oluştu gözümde aynı zamanda miyop var bunun için gözlerimi çizdirmek istiyorum et parçası buna engel olur mu acaba?

14 Mayıs 2013 16:03

bende miyopluk war nolur yorum atın yanılmıyosam 3.25 yada 2.25 olurmu ben gözliükle yaşamak istemiyorum

14 Mayıs 2013 16:04

ya benim gözüm miyop galiba 3. bilmemneydi olurmu yaşım 13 -18 e geldimde yaptıracam gözlükten kurtulmak istiyorummm

14 Mayıs 2013 21:59

veysel muayeneye git doktor olur yada olmaz söylüyor zaten senin ki prk olmaz sanırım ama lazerle olur prk daha az numaralılar için olyor 3 numara olduğu için senin gözün lazer yaparlar

Adsız
28 Mayıs 2013 09:37

samsun dünya göz hastanesinde muayene oldum. prk wf ile olabileceğimi söyledi doktor. fakat prk çok eski bir sistemmiş. ve sonrasında çok acı ve yanma oluyormuş iyileşme süresi de uzunmuş.göz numaram 4 ve uzak. 3 haziran için randevu aldım.ama her an vazgeçebilirim. bir de prk ile olanların numarası bir kaç yıl sonra tekrar ilerleyebilirmiş. yani yine gözlük takacaksam ve okadar acı çekeceksem bilemiyorum.çok eski yıllarda prk olan var mı

Adsız
4 Haziran 2013 08:49

benim eşim 5 yıl önce çizdirdi hiç bi sıkıntısı yok bende yaptırcam

Adsız
3 Temmuz 2013 12:19

suanda ucretler nekadar oldugunu bılen var mı

Adsız
18 Temmuz 2013 01:05

Gözün bozukluk derecesine göre fiyat artıyor mu benim ikiside beş

18 Temmuz 2013 13:11

hayır kardeşim öyle bir şey yok fiyatlar standart

Adsız
20 Temmuz 2013 11:02

şuanki fiyatlar nedir acaba dünya göz hastanesinde

Adsız
23 Temmuz 2013 01:17

1800-2000 arası

Adsız
23 Temmuz 2013 11:31

benim gözlük numaralarım ,5-10 astigmat da var acaba ameliyat olabirmiyim birne fiyatlar ne kadar

Adsız
1 Ağustos 2013 09:56

selamlar, Bende Ankara da gözümü çizidiricem. Dünya göze de gitmiştim. Bana da prk yöntemini önerdi doktor. FAkat dünya gözde ameliyat olmaya nasıl karar verdiniz ?

Adsız
2 Ağustos 2013 21:51

Bu ameliyat için illa 18 Yaşında mı olmak gerekiyo.. Ben 16 yaşındayım 2 sene daha beklemek durumunda mıyım yoksa bende ameliyat olabilir miyim ?

14 Ağustos 2013 00:07

Kardeş Sen Ne Diye Randevu Aldın. Bende Ankara Dünya Göze Gidip Gözlerime Lazere Uygun mu diye ölçtürmek istiyorum. sırf bunun ücreti ne kadardı ? ve ne diye randevu almıştın ?

Adsız
14 Ağustos 2013 00:17

TEHLİKE VARMI OLAN VARMI AMELİYAT VE BİRDE FİYATLER NE KADAR

14 Ağustos 2013 00:24

yazımda da yazdım risk yok diyorlar dostum

14 Ağustos 2013 00:25

gözlerimi çizdirmek istiyorum uygun mu değil mi diye muayene olmak istiyorum diye randevu al ancak muayene ücreti ne kadar bilmiyorum dostum.

Adsız
14 Ağustos 2013 10:32

Özel muyane 150tl

19 Ağustos 2013 14:33

bugun anatolıa altunızadede muayne oldum 2500 tl fıyat verdıler mıyop astıgmatım ve numaralarım da 4 civarı

Adsız
23 Ağustos 2013 16:56

bagkur karsılıyor mu ?

Adsız
28 Ağustos 2013 21:50

lazer amelıyatı olupta sözleşmelı astsubaylıkta ön mulakat ve sağlık raporu(askeri hastane )asamasından gecen var mı.

29 Ağustos 2013 18:45

dostum izsiz lazer ameliyatı olursan geçersin anlayamazlar ancak doktora onu söylemen gerekiyor askeri lise yada üniversite için lazer ameliyatı olmak istiyorum de ona göre bir ameliyat yaparlar sorun olmaz

30 Ağustos 2013 20:48

EN İYİSİ GÖZLÜK KULLANMAKTIR HİÇ LAZER YAPTIRAN GÖZ DOKTORU GÖRDÜNÜZMÜ SAGLIKLI BİRŞEY OLSA ONLAR YAPTIRIR NEDEN GÖZ DOKTORLARIN ÇOGU GÖZLÜKLÜ HEE. EN SAGLIKSILI GÖZLÜK KULLANMAKTADIR O KADAR. ÇİZDİRSENDE YAŞ 40 A GELDİĞİNDE YİNE GÖZLÜK KULLANACAN KAÇIŞ YOKTUR

Adsız
3 Eylül 2013 11:47

arkadaşlar 13 yaşındayım gözlüklerim en son 1.75 falandı. sanırım şimdi 2 oldu miyopum. artık en büyük yazıyı bile okuyamaz oldum.Doktora gidipte doktorun şu yazıları oku dediğinde okuyamamamdan utanıyorum.Sürekli taktığım için biraz da gözüm tembelleşti sanırım bana yardım edin antalya da yaşıyorum devlet hastanesinde yaptırabilir mi??

selim
3 Eylül 2013 18:33

kardeşim niçin utanıyorsun okuyamamaktan..göz bozukluğu da mide ağrıması,baş dönmesi vs gibi bir hastalık...Sen başın ağrıdığında veya boğazın şiştiğinde utanıyormusun :)

Adsız
6 Eylül 2013 19:06

miyop ve astigmat olanlar için ikisine farklı ameliyatlar mı gerekiyor yoksa tek ameliyatta olarak tamamlanır mı?

30 Eylül 2013 17:13

İ.günler

gözlerimde miyop var 4 senedir gözlerim bozuk askerdeyken rütbeli göz doktoru albay muayene oldukdan sonra amelıyat olabılırsın bı sıkıntı olmaz demıstı benım sıkıntım istanbul cevresınde ıyı bı doktor bulmak ve ilerleyen yaşlarda tekrardan aynı sorunla karşılaşırmıyım bunu öğrenmek istiyorum yardımcı olabilecek varsa sımdıden tşkler ..

30 Eylül 2013 18:28

@Emre ErelKardeşim iyi bir doktor olarak öneremem ama hastane olarak dünya göz hastanesinde ameliyat olmanı öneririm ordaki doktorların hepsi iyi zaten..Yaklaşık 2 bin tl ye lazer ameliyat olup gözlerini sıfırlayabilirsin.Eğer 2 bin tl sağlığın için harcayacak maddi gücün varsa hiç durma hemen ameliyat ol zira ameliyat olduktan sonra "ohh bee dünya varmış" diyeceksin buna eminim..Ameliyat deyince aklına büyük bişey gelmesin 3-5 dakikalık bir operasyon olacak..Ameliyatın olumsuz geçme şansınında olmadığını biliyorum yani risk yok yinede doktora sorarsın şimdiden geçmiş olsun...

30 Eylül 2013 18:31

@Emre Erelilerleyen yaşlarda sıkıntı çıkıyor mu tam bilmiyorum ama ben 2 sene oldu hala gözlerim 0 bende sorun olmadı yani..Ama lazer ameliyat olup,gözlerini sıfırlayıp bi kaç yıl sonra tekrar numarası artan kişiler olduğunu biliyorum..Yaşa ve miyopun derecesine göre değişkenlik gösterebilir bu durum..En iyisi bir göz doktoruna muayene olup ondan bire bir bilgi almak...

Adsız
26 Kasım 2013 12:47

benm sağ 1.50 sol 1.50 amelyt olma sansm varmı arkdşlr.

26 Kasım 2013 18:45

@Adsızelbetteki var kardeşim ekonomik durumun varsa git hemen ameliyat ol derim..

Adsız
28 Kasım 2013 12:20

meraba arkadaşıma eşlik etmek için gittiğımde bende muane olmak istedim kötü bir süprizle karşılaştım gözlerimde hipermetropi (H52.0) astigmatizma (H52.2) Presbiyopi (H52.4) bir gözüme 2 diyer gözüme 3 gözlük önerildi yalnız doktorm hiç bir açıklama yapmadı tambir bilgi sahibi olamadım sizden ricam tedavi şansım varmıdır? lazer çözüm olabilirmi? ssk karşılarmı? yoksa ömrümce gözlükmü kullanırım? muğla bodrumdan yazıyorum bana yakın uygun tedavin merkezi öneririseniz sevinirim Saygılarımla....!!

Adsız
2 Aralık 2013 10:10

ben 2003 yılında lazer tedavisi oldum.hiçbir sorunum yok.tavsiye ederim parayı düşünmeyin.yeniden doğuyorsunuz.bana o zaman herşey dahil 400 $ maloldu

Adsız
3 Aralık 2013 20:33

arkadaşlar peki ameliyattan ne kadar süre sonra normal hayatımza dönebiliriz yani bi iki gecmesi gerekir mi calışma hayatımza etkisi var mı?

3 Aralık 2013 22:07

@Adsız2-3 gün kuruluk-yanma gözünü çok açamama yaşarsın 5.6.gün normale dönersin en baba 1 haftada hiç ameliyat olmamış gibi olursun

Adsız
7 Aralık 2013 02:39

2 numara miyobum.işim gereği bilgisayar başındayım.ameliyat olsam iyileşme durumundan sonra tekrarlama riski var mıdır?

Adsız
30 Aralık 2013 14:35

@Ads�z

lazer ameliyetı gözün ilerlemesini durdurmaz, sadece dereceyi sıfırlar. ondan sonrası size kalmış, gözünüze iyi bakmanız, uzun süreli bilgisayar kullanmamanız, beslenmeniz önemlidir.

Adsız
27 Ocak 2014 20:30

Yaklaşık olarak 5 yıldır gözlerimde miyop var, 2 yıl gözlük kullandım şimdi ise lens kullanıyorum. Aynı zamanda astigmatda var. sağ gözüm 2 sol gözüm ise 3 derece. Şuan bu amilyatı yaptırmamda bir sakınca varmı ?

Adsız
27 Ocak 2014 20:31

Eskişehirde yaşıyorum önerebileceğiniz hastene varmıdır ?

27 Ocak 2014 20:53

@Adsızkardeşim ben doktor değilim ama bildiğim kadarıyla engel yok olabilirsin ancak sana prk yöntemi uygulanmaz lazer yapılır yinede doktoro git zaten öyle pat diye yapmıyorlar önce muayene ediyor gözün yapısına ve derecesesine göre sana şu olur bu olur yada sana lazer yapamayız diyor doktor geçmiş olsun...

27 Ocak 2014 20:53

@Adsızkardeşim ben doktor değilim ama bildiğim kadarıyla engel yok olabilirsin ancak sana prk yöntemi uygulanmaz lazer yapılır yinede doktoro git zaten öyle pat diye yapmıyorlar önce muayene ediyor gözün yapısına ve derecesesine göre sana şu olur bu olur yada sana lazer yapamayız diyor doktor geçmiş olsun...

Adsız
2 Mart 2014 22:03

lazerden önce göz muayenesini nasıl yapıyolar

Adsız
3 Mart 2014 13:41

ya ben 14 yaşındayım ve gözümde miyop var böyle çok araştrdm göz tedavilerini bir kaç tane lazer ameliyatı izledim ve bi korku oluştu can acıtıyormu lazer işlemi uygulanırken

Adsız
3 Mart 2014 13:43

birde bu lazer ameliyatında yaş sınırı var mı ?

Adsız
7 Mart 2014 23:18

ben bulgaristanliyim fiyatlan herkese mi ayni yoksa bizlere deyisikmi

Adsız
9 Mart 2014 00:09

12 yaşındayım gözlük kullanmak istemiyorum gözümü çızdirebilirmiyim 12 yaşında mümkünmü ben gözümü çizdirmek istiyorum çizdirebilirmiyim

Adsız
5 Mayıs 2014 22:59

Arkadaşlar selam, bende göz ameliyatı için gittim ancak korneamın ince olmasından dolayı olamadım. Elimde 3000 TL lik hediye ceki kaldı isteyen arkadaşlar bana yazabilir. dave_cenk@hotmail.com

19 Mayıs 2014 11:02

Cenk Bey hediye çeki ile ilgili görüşmek isterim meil adresim allpaay@hotmail.com

Adsız
17 Temmuz 2014 03:45

Hocam kac yasinda oldunuz acaba lazer operasyonunu bnmde gözlerim 1.50 derece miyop biraz arastirma yaptim 25 yasindan önce olmayın diyorlar gözlerin ilerlemesi o zaman duruyormus.sizde biraz aydinlatirsaniz sevinirim.

Admin
18 Temmuz 2014 22:52

@Adsız22 yaşında oldum kardeşim... 2 sene geçti henüz Allaha şükür hiç ilerlemedi hala 0

Admin
18 Temmuz 2014 22:52

@Adsız22 yaşında oldum kardeşim... 2 sene geçti henüz Allaha şükür hiç ilerlemedi hala 0

Adsız
3 Ağustos 2014 14:20

selam arkadaslar benim 2 gözümde 1.75 derece miyop ve lazere maddi acıdan gücüm yetmiyor. acaba normal ameliyatla devlet hastanesinde yaptırma şansım varmı lazer yoksa normal ameliyat die bişe varmı biras aydınlatıverseniz cok sevinirim

26 Kasım 2014 16:14

yaşım 18 3,25 miyop um lazerle çizdirmeden önce gözümün derecesini ölçtüler bir artma azalma varmı dıye baktılar ilerleme yok dediler bu iyi birşey sonrasında gözün kalınlıgına baktılar 4cm mı mm mı oyle bırsey dedıler oda uygunmus baya kalın hıc bır sıkıntı yok dedıler tek sıkıntı 3500 tl para ıstıyorlar bu fiyat normalmı yoksa butun hastahaneler bu fiyat alırmı not: özel aydın göz hastahanesi

28 Kasım 2014 12:46

@hasan kologlukardeşim euro üzerinden yapılıyor bu ameliyat ben dediğim gibi 2012 de 2000 tl civarı para ödedim aradan yaklaşık 3 sene geçmiş euroda epey arttı normal olabilir ama sen yineden diğer özel iyi hastanelerdende fiyat araştırması yap.

Yorum Gönder

Bir google hesabınız yoksa yorumlama biçimi profilinden "Anonim" veya Adı/URL sekmesini seçin...